quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:37 schreef Noli. het volgende:
Wilyan afgelopen week terwijl ik hem naar bed bracht..
Mamma?
Ja?
Die jongen, die ene.. Die leek wel een clown.
Huh? Wat bedoel je vent?![]()
Nou, die ene jongen, die op het nieuws was, dat ie dood was.. Die zijn hoofd leek wel een clown!
![]()
![]()
aborteren dat kindquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:00 schreef Stereophonic het volgende:
ah, Simon Vinkenoog is de volgende die gaat sterven
zo lijkt ie wel op pennywise uit de OP...evilquote:
wat is dat?quote:
En ik vond het na 4 jaar al kutquote:Op zondag 12 juli 2009 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een nacht.... wil je naar bed gaan, gaat je telefoon. Is het je beste vriend die vraagt of ie langs kan komen. Nou dat vraagt ie niet zomaar. Heeft ie z'n relatie beeindigd na 13 jaar![]()
En probeer daarna nog maar eens te slapenDe wereld is raar
nee, hij wist het eigenlijk al twee jaar, dus dan heb je het in je hoofd wel uitgedokterd. Maak me vooral zorgen om haar... straks maar even bellenquote:Op zondag 12 juli 2009 11:51 schreef Inu het volgende:
[..]
En ik vond het na 4 jaar al kut
Sterkte voor hem dan maar! Maar als hij er echt achter staat moet dat toch wel goed komen?... Of is er nog eventuele hoop?
N.?quote:Op zondag 12 juli 2009 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een nacht.... wil je naar bed gaan, gaat je telefoon. Is het je beste vriend die vraagt of ie langs kan komen. Nou dat vraagt ie niet zomaar. Heeft ie z'n relatie beeindigd na 13 jaar![]()
En probeer daarna nog maar eens te slapenDe wereld is raar
Hele stap dan nog iig...quote:Op zondag 12 juli 2009 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, hij wist het eigenlijk al twee jaar, dus dan heb je het in je hoofd wel uitgedokterd. Maak me vooral zorgen om haar... straks maar even bellen
20 onnodige karakters getypt.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:19 schreef Levitation het volgende:
Hallo, dit is een tvp.
Nee 18. Spaties worden in principe niet als karakter gezien, en anders hadden het er 22 geweest.quote:
heb je niks beters te doen als mij controleren?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee 18. Spaties worden in principe niet als karakter gezien, en anders hadden het er 22 geweest.
Nee. Maar als jij zoiets post dan is de kans groot dat ik het na ga tellen, dat is een tik van mij.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
heb je niks beters te doen als mij controleren?
Het is dan niet als.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
heb je niks beters te doen als mij controleren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is dan niet als.ga weg vervelend mensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is dan niet als.Overtreffende trap en geen vergelijking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt." tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
ik weetquote:Op zondag 12 juli 2009 18:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee. Maar als jij zoiets post dan is de kans groot dat ik het na ga tellen, dat is een tik van mij.
gewoon eraf trekken of scherenquote:Op zondag 12 juli 2009 19:35 schreef amaranta het volgende:
Ik heb je spul nog neit gebruikt levi, ga denk ik toch even naar de ha. is wel zo veilig
En jij zou alleen om het geld wel een relatie willen met hem?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:39 schreef Inu het volgende:
Der is op Ned2 een docu op over ruimtereizen, waar een echte typische nerd in zit. Puistig, grote bril, pluizig haar, en dan krijg je er automatisch wat medelijden mee, wordt er 2 min later gezegd dattie multimiljonair is geworden met Doom en Quake
Nee, maar andere vrouwen vast wel, dus issie niet meer zo zielig als ik dachtquote:Op zondag 12 juli 2009 19:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
En jij zou alleen om het geld wel een relatie willen met hem?
das dan weer niet zo handigquote:Op zondag 12 juli 2009 20:05 schreef amaranta het volgende:
![]()
![]()
ze is echt gek op water, ze is net bij de buren ook bijna in de vijver gesprongen
Dat zit ze al min of meer.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das dan weer niet zo handig
Gauw op zwemles dan
Houdoequote:
ik wil de deur niet uitquote:
hoezo...jij hebt het toch, kom maar hier kijkenquote:
Ik ga niet bij vreemde mannen naar binnenquote:Op zondag 12 juli 2009 20:59 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
hoezo...jij hebt het toch, kom maar hier kijken
ik ben niet vreemdquote:
Nog ergerquote:Op zondag 12 juli 2009 21:04 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
ik ben niet vreemd
alleen een beetje raar
dan niet hoorquote:
nu ben je weer aardigquote:
Bruno is ook een goede opening voor een stapavondquote:Op zondag 12 juli 2009 21:24 schreef amaranta het volgende:
Borat is eigenlijk best wel een grappige film. Soms dan. Niet altijd.
Ik ben altijd aardigquote:
net nietquote:Op zondag 12 juli 2009 21:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Bruno is ook een goede opening voor een stapavond
[..]
Ik ben altijd aardig
hier kan ik echt een hele smerige opmerking over maken natuurlijkquote:
Bah, viespeukquote:Op zondag 12 juli 2009 21:32 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
hier kan ik echt een hele smerige opmerking over maken natuurlijk
ik doe het niet...het is nu je eigen dirty mind die eraan denktquote:
Hij is idd redelijk ranzigquote:Op zondag 12 juli 2009 21:34 schreef amaranta het volgende:
Ik vind Bruno een beetje viezig. Maar ja, heb de film verder niet gezien.
Komt door Brunoquote:Op zondag 12 juli 2009 21:34 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
ik doe het niet...het is nu je eigen dirty mind die eraan denkt
ik vind die hele knakker viezig..welk typetje hij ook doetquote:Op zondag 12 juli 2009 21:34 schreef amaranta het volgende:
Ik vind Bruno een beetje viezig. Maar ja, heb de film verder niet gezien.
Hebben ze die in zo'n kleine uitvoering dan?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:04 schreef Stereophonic het volgende:
Man vrijgesproken dankzij tattoo op penis
een hagedis op je penis![]()
ik heb een Boa constrictor
tuurlijk...die beesten worden 3 meter...dat past niet op die 24cm van mijquote:Op zondag 12 juli 2009 22:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hebben ze die in zo'n kleine uitvoering dan?
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:16 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
tuurlijk...die beesten worden 3 meter...dat past niet op die 2,4cm van mij
je bent een echte fokker!quote:Op zondag 12 juli 2009 22:16 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
tuurlijk...die beesten worden 3 meter...dat past niet op die 24cm van mij
je wordt voorspelbaar Juup©quote:
en ik heb een IQ van 140!quote:
Heb ik net gedaanquote:Op zondag 12 juli 2009 22:25 schreef Juup© het volgende:
Ik verveel mezelf en ben onrustig, heb zin om te etteren ergens.
vrouwen kunnen meer hebben dan je denkt hoorquote:Op zondag 12 juli 2009 22:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
met 24cm prik je een vrouw dood. En een iq van 140 is niks.
quote:Op maandag 13 juli 2009 09:24 schreef Levitation het volgende:
He, een dooie.
Het viel mij ook op...alleen tijdens de 432x dat ie "I luv joeoeoeoe" riep was het geen playbackquote:Op maandag 13 juli 2009 09:28 schreef FUFR het volgende:
[..]![]()
gisteren was de HIStory tour nog op, wat kon die man goed playbacken
waarom kijken jullie dat ?quote:Op maandag 13 juli 2009 09:31 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
Het viel mij ook op...alleen tijdens de 432x dat ie "I luv joeoeoeoe" riep was het geen playback
je brownie is weer terugquote:Op maandag 13 juli 2009 09:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
o nee
Alweeeeeer!?
Ik ben niet blij, want ik kan niet werken omdat K besmettelijk is en nu voel ik me schuldig
HIStory hequote:
Ik heb ze altijd allemaal maar evenquote:Op maandag 13 juli 2009 09:32 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
je brownie is weer terug
niet meer die andere nemen...ik dacht dat het sedan was door dat zwart/wit....![]()
geen idee....druipt af en gaat aan de slagquote:
thanks for sharingquote:Op maandag 13 juli 2009 09:36 schreef Levitation het volgende:
Ik heb zo verschrikkelijk niets te melden.
en dat wilde ik toch ff kwijt.
quote:
Ik ook...quote:
tegenstrijdig bericht dit...quote:Op maandag 13 juli 2009 09:36 schreef Levitation het volgende:
Ik heb zo verschrikkelijk niets te melden.
en dat wilde ik toch ff kwijt.
Tja, vrouw, sorry.quote:
Dan kun je in elk geval melden waaromquote:
Ik hoop voor jou van welquote:Op maandag 13 juli 2009 09:45 schreef Stereophonic het volgende:
ik nog niet...maar het kan nooit lang duren.
kun je ook niks aan doen dat je vrouw bentquote:
het is niet in mijn handenquote:Op maandag 13 juli 2009 09:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan kun je in elk geval melden waarom
[..]
Ik hoop voor jou van wel
Naja, ik haat slapen... of eigenlijk, ik haat mijn slaappatroon.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan kun je in elk geval melden waarom
[..]
Ik hoop voor jou van wel
mijn dag is alweer beterquote:
ow, das wel minder jaquote:Op maandag 13 juli 2009 09:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Naja, ik haat slapen... of eigenlijk, ik haat mijn slaappatroon.![]()
Gisteren was ik doodmoe, ga redelijk op tijd naar bed, vervolgens lig ik nog 2 uur wakker.Met als gevolg dat ik om half 7 vanmorgen nog heel diep en lekker toen de wekker ging. En dat gaat nu al weeeeeken zo.
Je kan niet zo goed tegen alcohol he!? Drink vanavond eens een wijntje.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Naja, ik haat slapen... of eigenlijk, ik haat mijn slaappatroon.![]()
Gisteren was ik doodmoe, ga redelijk op tijd naar bed, vervolgens lig ik nog 2 uur wakker.Met als gevolg dat ik om half 7 vanmorgen nog heel diep en lekker sliep toen de wekker ging. En dat gaat nu al weeeeeken zo.
Vrijdag een biertje genomen om die reden.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je kan niet zo goed tegen alcohol he!? Drink vanavond eens een wijntje.
Dat moet totale uitputting zijn.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vrijdag een biertje genomen om die reden.Was lekker.
En ik sliep ook best goed, was 's morgens alleen niet wakker te krijgen. Weet niet of dat aan de totale uitputting of dat ene biertje lag.
hoest met je rooster?quote:
Bij jou wel, ja.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:00 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat moet totale uitputting zijn.Dat ene biertje is na een uur of 2 weer afgevoerd door je lichaam.
Kwestie van vrijwel nooit drinken. Als tiener kon ik er veel beter tegen, toen dronk ik veel meer. Maar aangezien ik nog niet aan een biertje per maand zit, raakt mijn lijf elke keer in paniek als er alcohol binnen komt.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:04 schreef Stereophonic het volgende:
total loss zijn na 1 biertje...volgens mij was ik 13
Ga eens praten bij de AA, zou ik zeggen.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:12 schreef Stereophonic het volgende:
mijn lijf raakt in paniek als ik geen alcohol drink
komt in het begin van dees week niet uit, heb m nodig, thanxquote:Op maandag 13 juli 2009 11:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zal ik je wagen ff stokbrood vrij maken?
zit in je genen, heb ik ook. zie Quest over drankgebruik van Japannersquote:Op maandag 13 juli 2009 11:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kwestie van vrijwel nooit drinken. Als tiener kon ik er veel beter tegen, toen dronk ik veel meer. Maar aangezien ik nog niet aan een biertje per maand zit, raakt mijn lijf elke keer in paniek als er alcohol binnen komt.Is wel lekker goedkoop.
Neem r8 in huisquote:Op maandag 13 juli 2009 11:34 schreef Inu het volgende:
Internet weer stuk hier, de zoon van de huisbaas had alles al geprobeerd, behalve de router te resetten
*applaus*quote:
Klopt wel, heb vooral last van mijn niet-west-europese genen.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
zit in je genen, heb ik ook. zie Quest over drankgebruik van Japanners
Goed gefixt van jou!quote:Op maandag 13 juli 2009 11:34 schreef Inu het volgende:
Internet weer stuk hier, de zoon van de huisbaas had alles al geprobeerd, behalve de router te resetten
vuurwaterquote:Op maandag 13 juli 2009 11:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klopt wel, heb vooral last van mijn niet-west-europese genen.Die indianen kunnen écht nergens tegen, niet tegen alcohol en ook niet tegen melk, best fijn om daar een deel van je genen-set vandaan te hebben.
Nee, man, die voorouders van mij leefden op cocosnoten. Denk niet dat ze ooit zo ver in hun ontwikkeling zijn gekomen dat ze zelf alcohol hebben ontdekt.quote:
Bountyquote:Op maandag 13 juli 2009 11:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, man, die voorouders van mij leefden op cocosnoten. Denk niet dat ze ooit zo ver in hun ontwikkeling zijn gekomen dat ze zelf alcohol hebben ontdekt.
het zit in de genen denk ikquote:
ohja..moet nog vakantie plennenquote:
ik heb me er gisteren ziek aan gevreten.quote:
mooi op tijd...wanneer wilden jullie beginnen?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik moet nog afspraken maken met de aannemer.
Onder andere.
wel tegen wiet, gezellig zamen een pijpje rokenquote:Op maandag 13 juli 2009 11:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klopt wel, heb vooral last van mijn niet-west-europese genen.Die indianen kunnen écht nergens tegen, niet tegen alcohol en ook niet tegen melk, best fijn om daar een deel van je genen-set vandaan te hebben.
Ik heb het filmpje bekeken, maar volgens mij bokst hij met 2 handenquote:Op maandag 13 juli 2009 08:53 schreef Stereophonic het volgende:
Voormalig bokskampioen Gatti vermoord![]()
Beste bokspartij ooit, Micky Ward - Arturo Gatti
Gatti breekt zijn rechterhand maar gaat door, Gatti gaat vervolgens hard neer staat weer op en wint de partij met 1 hand door alles te geven wat ie had.
weet ook niet of dit de juiste partij is...pas bij de 3e partij viel de beslissing, de eerste 2 eindigden gelijkquote:Op maandag 13 juli 2009 12:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje bekeken, maar volgens mij bokst hij met 2 handen
Dankquote:Op maandag 13 juli 2009 12:11 schreef Stereophonic het volgende:
Historic trilogy against Micky Ward
In 2001, Gatti only had one fight, going up in weight to meet welterweight Oscar de la Hoya, who beat him by a technical knockout in five rounds. In 2002, Gatti returned to the junior welterweight division and defeated former world champion Terronn Millett by a knockout in round four.
He then split two ten round decisions with "Irish" Micky Ward, losing their first bout, but winning their second. Gatti-Ward I also garnered "fight of the year" honors by Ring Magazine.[citation needed]
On June 7, 2003, he and Ward had a rubber match. Gatti broke his twice-repaired right hand on an uppercut to the hip in the fourth, and he dropped his arm, wincing in pain. He fought nearly one-handed for several rounds afterward, using his right sparingly. In the sixth, Gatti dominated the round but got caught with an overhand right to the top of the head a second before the bell rang and went down. Gatti then recovered again and was never in trouble after that. The final scorecards read, 96–93 (twice), and 97–92, in favor of Gatti. The third fight between the two was again named "fight of the year" by Ring Magazine.
http://en.wikipedia.org/wiki/Arturo_Gatti
daar heb ik vreemd genoeg nooit last van, van bier wel.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
wel tegen wiet, gezellig zamen een pijpje roken
Obelix?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
daar heb ik vreemd genoeg nooit last van, van bier wel.
ik ben vroeger in een grote pot met hasholie gevallen
over 6 wekenquote:Op maandag 13 juli 2009 12:06 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
mooi op tijd...wanneer wilden jullie beginnen?
Ik vind FUF wel een lekker ding zo.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:24 schreef Juup© het volgende:
Vanaf 8 juli is FUFR in de bioscoop te bewonderen:
[ afbeelding ]
Heb ik nog nooit geprobeerd.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
wel tegen wiet, gezellig zamen een pijpje roken
Staat in haar zwarte latex pakkie (voor de kijker) rechts van FUFR.quote:
Wat men allemaal kan doen met photoshopquote:Op maandag 13 juli 2009 12:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind FUF wel een lekker ding zo.
ik wil ook dat zwarte pakje en dat pakje van tobyquote:Op maandag 13 juli 2009 12:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind FUF wel een lekker ding zo.
vind het niet onaangenaam om naar te kijken, beter dan naar Jan Smit.quote:
Zwart kleedt wel beter af.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik wil ook dat zwarte pakje en dat pakje van toby
quote:Op maandag 13 juli 2009 12:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat men allemaal kan doen met photoshop
ik vind je wel een geil wijf hoorquote:
Meningen verschillen gelukkigquote:Op maandag 13 juli 2009 12:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
vind het niet onaangenaam om naar te kijken, beter dan naar Jan Smit.
kijk jij toch lekker naar Jan Smit.quote:
Ik heb wel eens mijn twijfels over je geaardheid, maar je hoeft het ook weer niet ZO te benadrukken.quote:
Op die manier kijk ik ook liever naar die muts ja, maar ik vind het een nep mens.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
kijk jij toch lekker naar Jan Smit.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juli 2009 12:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb wel eens mijn twijfels over je geaardheid, maar je hoeft het ook weer niet ZO te benadrukken.
Wat is eik het pakje van Toby? Ik vind die Mega Volta zo wel. Al ziet de kenner zo dat Yolanthe geen Latex maar Spandex oid. aan heeft
![]()
.
Heb je haar getroost?quote:
excedent, ken je dat echt niet?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Engelse taalnazi, zou ze accident bedoelen?
ik hou ook niet van vrouwen met haar op hun voorhoofd...ziet er echt raar uitquote:Op maandag 13 juli 2009 13:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, vind haar woest onaantrekkelijk
[..]
Die laatste dagen voor je vakantie ook.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ook!
Wat duurt die eerste dag na de vakantie toch lang
[Juup©]quote:Op maandag 13 juli 2009 13:17 schreef ColtZ40 het volgende:
volgens mij is het langste dag van het jaar
je mist mij natuurlijkquote:Op maandag 13 juli 2009 13:17 schreef ColtZ40 het volgende:
en de dag thuis ook.
Als dat geen goeie sex gaat worden...quote:
Dan kom ik thuis en dan staat mijn wijntje klaar en dan...... ga ik koken en dan............... zien we wel!quote:Op maandag 13 juli 2009 13:54 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
Als dat geen goeie sex gaat worden...
Ik denk dat ze gewoon hard genomen was door Wesley.quote:
door die kabouter?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon hard genomen was door Wesley.
zoals ik al eerder vertelde: ik hou niet van vrouwen met haar óp hun voorhoofdquote:
Oké.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:05 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
zoals ik al eerder vertelde: ik hou niet van vrouwen met haar óp hun voorhoofd
Maar een vrouw met haar op haar voorhoofd is nog altijd beter dan geen vrouw.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:05 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
zoals ik al eerder vertelde: ik hou niet van vrouwen met haar óp hun voorhoofd
okay...het begint nu wel erg makkelijk scoren te worden he...verzin eens wat nieuwsquote:Op maandag 13 juli 2009 14:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar een vrouw met haar op haar voorhoofd is nog altijd beter dan geen vrouw.
misschien moet je dan gewoon niet meer reageren op dit soort reactie'squote:Op maandag 13 juli 2009 14:08 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
okay...het begint nu wel erg makkelijk scoren te worden he...verzin eens wat nieuws
haphap...quote:Op maandag 13 juli 2009 14:08 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
okay...het begint nu wel erg makkelijk scoren te worden he...verzin eens wat nieuws
Laten we het over groente hebben.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:08 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
Straks ga ik nog trillenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet. Dat was onze gewoonte afgelopen 2 weken om 2 uur.
Plop
Pony'squote:Op maandag 13 juli 2009 13:04 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
ik hou ook niet van vrouwen met haar op hun voorhoofd...ziet er echt raar uit
die tactiek werkt niet heb ik al gemerkt.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
misschien moet je dan gewoon niet meer reageren op dit soort reactie's
sorry hoor maar ik wordt er een beetje moe vanquote:
Incl Matthijs?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Straks ga ik nog trillen![]()
We gaan vrijdag trouwens wokken.
dat is haar vóór het voorhoofd, niet op het voorhoofd.quote:
L. zou F. vragen om hem te bellen en uit te nodigen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet mooi?quote:
wij ook, de eerste.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Straks ga ik nog trillen![]()
We gaan vrijdag trouwens wokken.
Bij de wok in het Wirogebouw in Eindhoven kun je toch wel heel lekker eten hoor!quote:Op maandag 13 juli 2009 14:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
wij ook, de eerste.
met mn hele schoonfamilie
* stichting korrelatie belt
ik heb opgevangen dat we naar de happy wok gaan, ergens in veldhoofsquote:Op maandag 13 juli 2009 14:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Bij de wok in het Wirogebouw in Eindhoven kun je toch wel heel lekker eten hoor!
hmm. das dus echt een vreetschuur.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb opgevangen dat we naar de happy wok gaan, ergens in veldhoofs
Die is beter dan die in veldhoven. Zou je wel gaan verhuizen?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:44 schreef Levitation het volgende:
In Waalre zit wel een aardige Wok-toko.
Welterusten.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:29 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
sorry hoor maar ik wordt er een beetje moe van
Er zitten er zelfs 2 in Waalre.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die is beter dan die in veldhoven. Zou je wel gaan verhuizen?
dat kan hier nietquote:
Mis er eigenlijk niets aan. Heb het dit jaar nog geen dag gevolgd.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:51 schreef Stereophonic het volgende:
he saai...zo'n rustdag in de tour....
ik welquote:Op maandag 13 juli 2009 14:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mis er eigenlijk niets aan. Heb het dit jaar nog geen dag gevolgd.
niet mijn keuze..quote:
ah toe zeg, jij heb toch wel een wok?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Er zitten er zelfs 2 in Waalre.![]()
Maar ik overleef prima zonder wok, hoor!
look for yourself!quote:Op maandag 13 juli 2009 15:13 schreef bleiblei het volgende:
en wasda voor een bullshit over haar op der voorhoofd
nee, het is niet mijn tiep. ookal zitten er alle onderdelen op die vrouwen zo leuk maken.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:16 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
look for yourself!
[ afbeelding ]
en dat is een probleem voor jou? sadnessquote:Op maandag 13 juli 2009 15:16 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
look for yourself!
[ afbeelding ]
ik zeg dat het er niet uitziet...niet dat ik er een relatie door zou beëindigen of niet zou aangaan...quote:Op maandag 13 juli 2009 15:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
en dat is een probleem voor jou? sadness
ze begroeien de voorhoofds!quote:Op maandag 13 juli 2009 15:16 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
look for yourself!
[ afbeelding ]
Geef toe, het ziet er raar uitquote:Op maandag 13 juli 2009 15:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
en dat is een probleem voor jou? sadness
Ik heb er 3 en kan inderdaad niet zonder, my bad.quote:
ik wizzet wel, jij kousebandliefhebsterquote:Op maandag 13 juli 2009 15:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb er 3 en kan inderdaad niet zonder, my bad.
ik 1 en ik kan ook niet zonderquote:Op maandag 13 juli 2009 15:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb er 3 en kan inderdaad niet zonder, my bad.
echt he.. ik begin steeds beter te snappen waarom jij suriname uit moest.quote:
okay...ik zie nu een roedel bosnegerts voor me die met takken en botten zwaaiend achter Levi aanrennen die richting boot vluchtquote:Op maandag 13 juli 2009 15:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
echt he.. ik begin steeds beter te snappen waarom jij suriname uit moest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
ga je oewegscheren, jij kousebandhaatster!quote:Op maandag 13 juli 2009 15:32 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
okay...ik zie nu een roedel bosnegerts voor me die met takken en botten zwaaiend achter Levi aanrennen die richting boot vlucht
denk eerder dat ik er niet in mag.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
echt he.. ik begin steeds beter te snappen waarom jij suriname uit moest.
Dat zijn bosjesmannen uit de Kalahari in Botswana.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
ga je oewegscheren, jij kousebandhaatster!
[ afbeelding ]
je kent ze?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat zijn bosjesmannen uit de Kalahari in Botswana.![]()
Ik ben groot fan van de film "The Gods Must be Crazy". En die meest linker pipo op deze foto speelt de hoofdrol in die film.quote:
je bent overal geweest behalve waar je roots liggen?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van de film "The Gods Must be Crazy". En die meest linker pipo op deze foto speelt de hoofdrol in die film.![]()
Plus dat ik natuurlijk in de Kalahari ben geweest.![]()
![]()
Heel raar, ben ook afgelopen zomer voor het eerst op Portugees grondgebied geweest.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:40 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
je bent overal geweest behalve waar je roots liggen?
raar?
het washet eerste toepasselijke plaatje, ik wilde niet mijn surinaamse mattie plaatsenquote:Op maandag 13 juli 2009 15:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat zijn bosjesmannen uit de Kalahari in Botswana.![]()
en dat daar maar 3 negers wonen..quote:Op maandag 13 juli 2009 15:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van de film "The Gods Must be Crazy". En die meest linker pipo op deze foto speelt de hoofdrol in die film.![]()
Plus dat ik natuurlijk in de Kalahari ben geweest.![]()
![]()
idd... + het leeftempo ligt er te laag..quote:Op maandag 13 juli 2009 15:49 schreef Stereophonic het volgende:
tja..je hebt Paramaribo en voor de rest jungle....ben je snel klaar mee denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |