quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:37 schreef Noli. het volgende:
Wilyan afgelopen week terwijl ik hem naar bed bracht..
Mamma?
Ja?
Die jongen, die ene.. Die leek wel een clown.
Huh? Wat bedoel je vent?![]()
Nou, die ene jongen, die op het nieuws was, dat ie dood was.. Die zijn hoofd leek wel een clown!
![]()
![]()
aborteren dat kindquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:00 schreef Stereophonic het volgende:
ah, Simon Vinkenoog is de volgende die gaat sterven
zo lijkt ie wel op pennywise uit de OP...evilquote:
wat is dat?quote:
En ik vond het na 4 jaar al kutquote:Op zondag 12 juli 2009 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een nacht.... wil je naar bed gaan, gaat je telefoon. Is het je beste vriend die vraagt of ie langs kan komen. Nou dat vraagt ie niet zomaar. Heeft ie z'n relatie beeindigd na 13 jaar![]()
En probeer daarna nog maar eens te slapenDe wereld is raar
nee, hij wist het eigenlijk al twee jaar, dus dan heb je het in je hoofd wel uitgedokterd. Maak me vooral zorgen om haar... straks maar even bellenquote:Op zondag 12 juli 2009 11:51 schreef Inu het volgende:
[..]
En ik vond het na 4 jaar al kut
Sterkte voor hem dan maar! Maar als hij er echt achter staat moet dat toch wel goed komen?... Of is er nog eventuele hoop?
N.?quote:Op zondag 12 juli 2009 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een nacht.... wil je naar bed gaan, gaat je telefoon. Is het je beste vriend die vraagt of ie langs kan komen. Nou dat vraagt ie niet zomaar. Heeft ie z'n relatie beeindigd na 13 jaar![]()
En probeer daarna nog maar eens te slapenDe wereld is raar
Hele stap dan nog iig...quote:Op zondag 12 juli 2009 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, hij wist het eigenlijk al twee jaar, dus dan heb je het in je hoofd wel uitgedokterd. Maak me vooral zorgen om haar... straks maar even bellen
20 onnodige karakters getypt.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:19 schreef Levitation het volgende:
Hallo, dit is een tvp.
Nee 18. Spaties worden in principe niet als karakter gezien, en anders hadden het er 22 geweest.quote:
heb je niks beters te doen als mij controleren?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee 18. Spaties worden in principe niet als karakter gezien, en anders hadden het er 22 geweest.
Nee. Maar als jij zoiets post dan is de kans groot dat ik het na ga tellen, dat is een tik van mij.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
heb je niks beters te doen als mij controleren?
Het is dan niet als.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
heb je niks beters te doen als mij controleren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is dan niet als.ga weg vervelend mensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is dan niet als.Overtreffende trap en geen vergelijking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt." tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
ik weetquote:Op zondag 12 juli 2009 18:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee. Maar als jij zoiets post dan is de kans groot dat ik het na ga tellen, dat is een tik van mij.
gewoon eraf trekken of scherenquote:Op zondag 12 juli 2009 19:35 schreef amaranta het volgende:
Ik heb je spul nog neit gebruikt levi, ga denk ik toch even naar de ha. is wel zo veilig
En jij zou alleen om het geld wel een relatie willen met hem?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:39 schreef Inu het volgende:
Der is op Ned2 een docu op over ruimtereizen, waar een echte typische nerd in zit. Puistig, grote bril, pluizig haar, en dan krijg je er automatisch wat medelijden mee, wordt er 2 min later gezegd dattie multimiljonair is geworden met Doom en Quake
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |