Klopt, Bavaria is gewoon het lekkerste bier. Vooral bij een frietje met lekkere mayo.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:21 schreef TheKC het volgende:
Terechte bonusklacht
Misschien wel, maar hoogstwaarschijnlijk niet. Jij doet hetzelfde zie ik in je fotoboek?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:23 schreef eNaSnI het volgende:
Wellicht hebben betreffende personen een medische afwijking, waardoor het verdragen van daglicht moeilijker is (hoofdpijn of oogschade)?
Dat kun je wel bij elk KB-topic posten. Ik heb er gewoon last van [punt]quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:23 schreef Ritmo het volgende:
En jij hebt er last van omdat?
Beter dan in de nekquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:25 schreef Rosbief het volgende:
Of mensen met een zonnebril bovenop hun hoofd
Dat wordt ook gedaan als je hier een topic opent over metal-slaven met lang haar, waarom ze er zo uitzien.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:31 schreef Bartaz het volgende:
Dat kun je wel bij elk KB-topic posten. Ik heb er gewoon last van [punt]
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:32 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Beter dan in de nek
Bonusplaatje:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:32 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Beter dan in de nek
Bonusplaatje:
[ afbeelding ]
wie zegt dat TS jou bedoelt?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:00 schreef Djeez het volgende:
Onterechte klacht. Ik heb een zonnebril op sterkte, en als ik de stad inga, ga ik niet bij elke winkel mijn zonnebril vervangen door mijn gewone bril.
In de club is wel triest ja, maar op bepaalde grote events het als accesoire gebruiken daar stoor ik me niet aan. Al doe ik dat zelf meestal niet, wordt veels te donker dan.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:24 schreef Adelante het volgende:
Of mensen met een zonnebril op 's avonds in een club
Zolang de zon nog schijnt wel, twijfelgeval dus...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:31 schreef MrX1982 het volgende:
Mag deze PI nu wel gebruikt worden?
Ik wel, ik zag Elvis een paar jaar geleden ook nog regelmatig tijdens het uitgaan maar hij is jammergenoeg nu echt dood... Ja mensen jullie horen het goed Tupac, Elvis, Willem van Oranje etc. etc. zijn niet echt dood in werkelijkheid zitten ze allemaal gezellig met elkaar op een nog onontdekt eiland dat tussen Hawaii en Cuba in ligt waar ze talloze voorzieningen hebben en geile chicks poenen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:20 schreef Bartaz het volgende:
(Michael Jackson en Blues Brothers inclusief, al zie ik die nooit met uitgaan).
Optyfen jij. Ga ergens anders kutten.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:44 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
[..]
Ik wel, ik zag Elvis een paar jaar geleden ook nog regelmatig tijdens het uitgaan maar hij is jammergenoeg nu echt dood... Ja mensen jullie horen het goed Tupac, Elvis, Willem van Oranje etc. etc. zijn niet echt dood in werkelijkheid zitten ze allemaal gezellig met elkaar op een nog onontdekt eiland dat tussen Hawaii en Cuba in ligt waar ze talloze voorzieningen hebben en geile chicks poenen.![]()
![]()
![]()
.
Van die shutter shades kunnen (KUNNEN!) daarentegen wel de bom zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:24 schreef Adelante het volgende:
Of mensen met een zonnebril op 's avonds in een club
Haha, nee hoor had hem net gekocht en even een plaatje geschoten. Mensen met een beetje fatsoen die weten wel hoe het werktquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:31 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Misschien wel, maar hoogstwaarschijnlijk niet. Jij doet hetzelfde zie ik in je fotoboek?
[..]
bwehehehequote:Op zondag 12 juli 2009 09:55 schreef Heremeteit het volgende:
Ook zonder direct zonlicht kan het behoorlijk fel zijn buiten dankzij verstrooing van het licht.
Jij komt nooit buiten?quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:23 schreef eNaSnI het volgende:
Wellicht hebben betreffende personen een medische afwijking, waardoor het verdragen van daglicht moeilijker is (hoofdpijn of oogschade)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |