quote:Op zondag 12 juli 2009 21:55 schreef Barca het volgende:
[..]
33 spelers .... ik denk dat je het seizoen in moet gaan met ongeveer de helft: 18 spelers.
Met onze medische staf zeker.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:55 schreef Barca het volgende:
[..]
33 spelers .... ik denk dat je het seizoen in moet gaan met ongeveer de helft: 18 spelers.
Meer dan prima verdediger.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:26 schreef TUFKAL het volgende:
WielaertDaar win je de oorlog echt niet mee
Laten we het hopen dit seizoen...quote:Op zondag 12 juli 2009 23:24 schreef Pritt het volgende:
[..]
Meer dan prima verdediger.
Misschien geen Champions League materiaal maar zeker goed genoeg voor ons in Nederland en in de UEFA.
Er is nog wel een back-up nodig. Hoe zit het eigenlijk met die Rivas ofzo, centrale verdediger van Inter? Werd iig aan Ajax gelinkt week geleden.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:24 schreef Pritt het volgende:
[..]
Meer dan prima verdediger.
Misschien geen Champions League materiaal maar zeker goed genoeg voor ons in Nederland en in de UEFA.
quote:Sulejmani maakt zich geen zorgen over zijn conditie
Geschreven op zondag, 12 juli om 23:37
Martin Jol zette Miralem Sulejmani onlangs alvast op scherp. De oefenmeester zei te balen van de slechte basisconditie van de Servische aanvaller en stelde dat de jongeling nog een hoop werk te doen had. Sulejmani is niet geschrokken en zegt het zelfs eens te zijn met Jol: “Ik kan niet ontkennen dat ik niet helemaal fit ben.”
Ajax’ recordaankoop zit sinds kort weer bij de selectie van de Amsterdammers, nadat hij onlangs met Jong Servië op het EK voor spelers onder de 21 jaar aanwezig was. Jol schrok van de fysieke gesteldheid van Sulejmani en liet hem tijdens de eerste oefenduels niet meespelen. Tegen SV Huizen (6-0) mocht de aanvaller voor het eerst meedoen. Jol was tevreden met wat hij zag en stak de loftrompet voor Mikki.
“Tegen Huizen had ik een paar goede acties, maar in mijn eerste wedstrijd kon ik nog niet beslissend zijn”, vertelde Sulejmani aan AD/Sportwereld. “Tussen het jeugd-EK met Servië in Zweden heb ik vijftien dagen vrij gehad. Daarvan ben ik er tien op vakantie geweest. Ik ben pas twintig, ik zou dat moeten aankunnen. Bovendien heb ik er altijd rekening mee gehouden dat ik niet geheel fit aan de voorbereiding bij Ajax zou beginnen. In elk geval niet zo fit als de andere jongens die al in training waren.”
De vleugelspits maakt zich dan ook weinig zorgen; ondanks het feit dat hij vorig jaar ook niet altijd fit oogde. “Ik heb vorig jaar veel last gehad van blessures”, legt hij uit. “Wat ik vooral hoop voor komend seizoen is dat mijn ploeggenoten en ik gezond blijven. Het afgelopen seizoen was moeilijk; iedereen begon steeds over de prijs die Ajax voor mij had betaald. Dat is lastig voor een jongen van twintig jaar. Ik moest me bovendien aanpassen aan een nieuwe omgeving en een nieuwe club. Bij Heerenveen was alles gemoedelijk, Ajax bleek toch wel veel groter.”
Kijk, dat is al wat.quote:Tegen Huizen had ik een paar goede acties
hij is te veel met randzaken bezigquote:Op zondag 12 juli 2009 23:46 schreef TiMPiN het volgende:
Mickey met ze speknekHoop echt dat ie gaat laten zien waarom we 'm gekocht hebben, ik heb niet het gevoel dat ie der echt voor leeft
Dat zie ik ook nog wel gebeuren. Ik vind het nog steeds ongelooflijk dat Ajax voor ¤16,5 miljoen een speler koopt die niet eens zeker is van een basisplek.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:47 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
hij is te veel met randzaken bezig
over 2 jaar vertrekt hij voor 6 miljoen naar fenerbahce
Dat hij niet zeker was van een basisplek wisten ze niet natuurlijk bij aankoop. Die prijs blijft inderdaad belachelijk.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat zie ik ook nog wel gebeuren. Ik vind het nog steeds ongelooflijk dat Ajax voor ¤16,5 miljoen een speler koopt die niet eens zeker is van een basisplek.
Daggla, kom alsjeblieft uitleggen waarom Mikki ons geen ¤16,5 heeft gekost tot nu toe.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat zie ik ook nog wel gebeuren. Ik vind het nog steeds ongelooflijk dat Ajax voor ¤16,5 miljoen een speler koopt die niet eens zeker is van een basisplek.
En zeker als we 442 gaan spelen wordt die basis plek vrij lastigquote:Op zondag 12 juli 2009 23:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nee, maar ik zit dan ook niet dicht bij de groep. Ik denk dat Wielaert daar wel een eerlijk oordeel over kan scheppen. Zeker hij kan de vergelijking nog eens extra maken tussen een goed draaiend team en een stroef team (van Twente naar Ajax).quote:Op zondag 12 juli 2009 21:15 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar had jij in de voorbereiding onder Van Basten al het idee dat mensen hun afspraken niet nakwamen?
kan je niet dagelijks zo`n post doen? Scheelt wat terugleeswerkquote:Op maandag 13 juli 2009 04:31 schreef twi het volgende:
Hahaha Vehoeven. Pizza, pizza, LAAAAA LA LA LAAAAAAAAA. Oh god, Gelukkig is 'ie wel stoer, wat een BAAS zeg! Sulejman, dikzakWat een fuckin' miskoop, die j ongen moet echt wat minder hamburgers eten. Ik zie 'm altijd kroketten uit de muur trekken, joh! Jol, pak hem eens aan, anders is er 16,5 miljoen door de plee en gaat 'ie naar Kozakken Boys voor een paar DE bonnen. Maar met 0-6 winnen,jemig. We worden ongetwijfeld weer gewoon 5e. WAAR BLIJVEN DE AANKOPEN!?!?! En Kennedy moet optyfen, moet je dat haar zien. Wat is het laatste nieuws over SNOOOOOOONALDOOOOOOO?!?! Is 'ie al opgesodeflikkerd naar FC Kan Er Niks Van? Whaha, hoe hij loopt ook! Toont nooit inzit, vuile profiteur! Waaaaaaaaar blijft Obradovic! Wat een baas die Jol, dat is wel even wat anders dan van die prutser van Van Basten!
quote:Op maandag 13 juli 2009 04:31 schreef twi het volgende:
Hahaha Vehoeven. Pizza, pizza, LAAAAA LA LA LAAAAAAAAA. Oh god, Gelukkig is 'ie wel stoer, wat een BAAS zeg! Sulejman, dikzakWat een fuckin' miskoop, die j ongen moet echt wat minder hamburgers eten. Ik zie 'm altijd kroketten uit de muur trekken, joh! Jol, pak hem eens aan, anders is er 16,5 miljoen door de plee en gaat 'ie naar Kozakken Boys voor een paar DE bonnen. Maar met 0-6 winnen,jemig. We worden ongetwijfeld weer gewoon 5e. WAAR BLIJVEN DE AANKOPEN!?!?! En Kennedy moet optyfen, moet je dat haar zien. Wat is het laatste nieuws over SNOOOOOOONALDOOOOOOO?!?! Is 'ie al opgesodeflikkerd naar FC Kan Er Niks Van? Whaha, hoe hij loopt ook! Toont nooit inzit, vuile profiteur! Waaaaaaaaar blijft Obradovic! Wat een baas die Jol, dat is wel even wat anders dan van die prutser van Van Basten!
quote:Op maandag 13 juli 2009 04:31 schreef twi het volgende:
Proostquote:Op maandag 13 juli 2009 04:31 schreef twi het volgende:
!quote:Op maandag 13 juli 2009 04:31 schreef twi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |