hoezo, hij had net zo goed als schoonmaker de plees kunnen gaan borstelen.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:14 schreef TiMPiN het volgende:
"waar hij waarschijnlijk als middenvelder zal gaan voetballen"
Epic fail
Dat moet ie nog wordenquote:Op zondag 12 juli 2009 18:24 schreef DeVinger het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het broertje van Sneijder, die was toch 'beter dan zijn broer' ??
Ja, en Hose was beter dan Kluivert. Lekker afwachten dusquote:Op zondag 12 juli 2009 18:24 schreef DeVinger het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het broertje van Sneijder, die was toch 'beter dan zijn broer' ??
Hij is net 18quote:Op zondag 12 juli 2009 19:07 schreef DeVinger het volgende:
Hose
Bull dus allemaal, omdat ik ze naam niet zag staan bij jong Ajax, hoe oud is die inmiddels dan?
vd Heijden zo lijkt hetquote:Op zondag 12 juli 2009 20:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie doet die briljante actie na 16 sec bij WKE - Ajax? Van der Heijden of niet? Hij had ook een goede goal in die wedstrijd; die van Bodul op het laatst was ook erg netjes.
Jan-Arie inderdaad. Dat lijkt op het eerste gezicht wel een heerlijke voetballer zeg. Ben benieuwd, want het ene verhaal is positief en het andere verhaal zegt dat ie te traag is. \quote:Op zondag 12 juli 2009 20:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie doet die briljante actie na 16 sec bij WKE - Ajax? Van der Heijden of niet? Hij had ook een goede goal in die wedstrijd; die van Bodul op het laatst was ook erg netjes.
Tuurlijk, maar deze Wielaert is een andere Wielaert dan vorig seizoen. Toen hoorde ik hem niet zeggen dat we kampioen zouden worden. Hij gaf al gelijk aan dat niemand z'n afspraken nakwam. Nu zegt ie dat er tot in het detail naar wordt gekeken, en als je de afspraken niet nakomt merkt iedereen dat.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:49 schreef kevin6188 het volgende:
Ik moet anders de eerste voetballer of trainer nog horen deze voorbereiding die er geen vertrouwen in heeft. Pure propaganda wat er deze dagen allemaal over ons wordt uitgestort.
Ik denk dat we elk seizoen een goed gevoel hebbenquote:Op zondag 12 juli 2009 20:32 schreef Nashje het volgende:
Wielaert is echt een werkpaard zeg. Mooi om te zien. Die gast moeten ze echt niet lozen. Topinstelling.
Ook vind ik het vreemd dat hij aangeeft wat er fout zit bij Ajax, en je van Stam en Davids nooit iets hoorde.
Wielaert heeft er in ieder geval vertrouwen in komend seizoen. Dat geeft mij wel een goed gevoel als hij zoiets zegt.
Mee eens. Maar had jij in de voorbereiding onder Van Basten al het idee dat mensen hun afspraken niet nakwamen?quote:Op zondag 12 juli 2009 21:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar deze Wielaert is een andere Wielaert dan vorig seizoen. Toen hoorde ik hem niet zeggen dat we kampioen zouden worden. Hij gaf al gelijk aan dat niemand z'n afspraken nakwam. Nu zegt ie dat er tot in het detail naar wordt gekeken, en als je de afspraken niet nakomt merkt iedereen dat.
Goed punt. In de voorbereiding ziet eigenlijk altijd alles er wel zonnig uit.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:15 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar had jij in de voorbereiding onder Van Basten al het idee dat mensen hun afspraken niet nakwamen?
Vorig seizoen was het wel compleet anders hoor... Hoop gekut met Perez. Hoop gekut met Wielaert als eventuele aankoop. Onduidelijkheid voor Luque, Rommedahl, Kennedy, etc.. Veel spelers die ontbraken vanwege de OS.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:15 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar had jij in de voorbereiding onder Van Basten al het idee dat mensen hun afspraken niet nakwamen?
33 spelers .... ik denk dat je het seizoen in moet gaan met ongeveer de helft: 18 spelers.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Even wat ubermakkelijks in elkaar gezet - zeker onder voorbehoud allemaal.
Anita, Alderweireld, Wielaert, De Jong en Dario veruit de meeste speelminuten, Aissati ook toch wel behoorlijk wat vergelijken met bijvoorbeeld Vertonghen en Lindgren.
Koning Bodul die elke wedstrijd zijn goaltje meepikt.
33 spelers inmiddels gebruikt; waarvan de twee keepers, Martina en Supusepa al zijn afgevallen. Jol wil dan nog steeds wel met een 'grote' groep afreizen naar Engeland, maar je moet toch wel verwachten dat er maandag wat keuzes worden gemaakt wat betreft het middenveld (Sno, Lindgren, Blind, Sarpong) en voorin met Kennedy en Rommedahl. Met bijna 30 man naar Engeland reizen lijkt me iets te veel van het goede, er mag langzaamaan wel een vaste groep van 18 a 20 spelers ingroeien wat mij betreft.
18? Hij is gek he. Dat is veel te weinig.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:55 schreef Barca het volgende:
[..]
33 spelers .... ik denk dat je het seizoen in moet gaan met ongeveer de helft: 18 spelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |