Daar gaan andere clubs overheen denk ik. Max op 7 miljoen zetten lijkt me, geef ze desnoods wat meer doorverkoop rente.quote:
Gast, laten ze eerst maar eens kijken waar ze de spelers het hardst nodig hebben. Op de positie van Honda heb je ook nog Aissati en de Jong.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:58 schreef De_kromme het volgende:
Beter kopen ze die Honda gewoon, ik begin steeds er steeds meer van overtuigd te raken dat we hem gewoon moeten halen. Natuurlijk niet voor 10 miljoen, maar 7 is prima.
Citeren is ook al te moeilijk voor je zie ikquote:Op maandag 13 juli 2009 10:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je zegt toch dat "alleen omdat Koeman het zegt". Die overlegt met de rest als hij dit in de media brengt, logische redenering, te moeilijk voor je?
Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat ze nog wel eens de hoofdprijs kunnen gaan vragen voor De Zeeuw als Ajax zich meldt omdat ze geen concurrenten willen versterken en dat kan volgens mij nog wel eens een soap opleveren...quote:Op maandag 13 juli 2009 10:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik me niet rijk moet rekenen omdat Koeman dit zegt...
Doe relaxt vent, Aissati is minstens 10 mensenwedstrijden (quote:Op maandag 13 juli 2009 11:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gast, laten ze eerst maar eens kijken waar ze de spelers het hardst nodig hebben. Op de positie van Honda heb je ook nog Aissati en de Jong.
Right, slecht eruit geluld.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Citeren is ook al te moeilijk voor je zie ik
[..]
Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat ze nog wel eens de hoofdprijs kunnen gaan vragen voor De Zeeuw als Ajax zich meldt omdat ze geen concurrenten willen versterken en dat kan volgens mij nog wel eens een soap opleveren...
Kopuh kopuh kopuh!!!quote:Op maandag 13 juli 2009 11:02 schreef De_kromme het volgende:
Doe relaxt vent, Aissati is minstens 10 mensen geblesseerd en de Jong kan niks.
Probeer jij nou gewoon Honda weg te kapen, en dan zeker weer met een externe financier opkopen he?
Ach man, je wilt gewoon niet dat wij een supertalent opkopen. Natuurlijk ben ik het er mee eens dat kopuh kopuh kopuh alleen niet helpt, maar een back-up voor Aissati en zeker weten concurrentie is nooit mis.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kopuh kopuh kopuh!!!
Je eigen jeugd absoluut geen kans geven! Alleen maar de knip trekken voor spelers van andere clubs!
Dat is juist wat er al jaren verkeerd gaat bij Ajax.
Blaat blaat blaatquote:Op maandag 13 juli 2009 11:06 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ach man, je wilt gewoon niet dat wij een supertalent opkopen. Natuurlijk ben ik het er mee eens dat kopuh kopuh kopuh alleen niet helpt, maar een back-up voor Aissati en zeker weten concurrentie is nooit mis.
En dat jullie nou alleen de eigen jeugd de kans geven omdat er niks gekocht kan worden, als de jeugd niet goed genoeg is moet je gewoon kopen.
Dan is er structureel iets verkeerd binnen Ajax.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:06 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ach man, je wilt gewoon niet dat wij een supertalent opkopen. Natuurlijk ben ik het er mee eens dat kopuh kopuh kopuh alleen niet helpt, maar een back-up voor Aissati en zeker weten concurrentie is nooit mis.
En dat jullie nou alleen de eigen jeugd de kans geven omdat er niks gekocht kan worden, als de jeugd niet goed genoeg is moet je gewoon kopen.
Ja dat kan hij zeker wel. Maar is hij die 7 miljoen??? waard?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:13 schreef BigKahuna het volgende:
Ik denk wel dat Honda zeker van meerwaarde kan zijn.
What the...?quote:Feyenoord is now following you on Twitter!
Niks blaat blaat blaat, gewoon feiten. Als de jeugdopleiding niet goed genoeg is (is die op het moment niet) dan koop je gewoon spelers, en zeker talenten die je voor bijna 100% kan doorverkopen. Laat hem maar concurreren met Aissati.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Blaat blaat blaat![]()
Hier kan je gewoon niet serieus op ingaan.
Nr.9 is vrij omdat Dario liever met 20 voetbalt, verwacht dus geen aankoop.quote:Definitieve lijst rugnummers
maandag 13 juli, door El, Amsterdam, 11:17u, Ajax.nl
Het is bekend met welke rugnummers de spelers van Ajax komend seizoen gaan spelen. Linksback Thimothée Atouba krijgt rugnummer 7. Doelman Jeroen Verhoeven speelt met nummer 41 op zijn rug.
1. Maarten Stekelenburg
2. Gregory van der Wiel
3. Oleguer
5. Jan Vertonghen
6. Rasmus Lindgren
7. Thimothée Atouba
8. Urby Emanuelson
10. Miralem Sulejmani
11. Ismaïl Aissati
12. Kenneth vermeer
15. Bruno Silva
16. Luis Suarez
17. Rob Wielaert
18. Gabri
19. Toby Alderweireld
20. Dario Cvitanich
21. Eyong Enoh
22. Siem de Jong
23. Vurnon Anita
24. Jan-Arie van der Heijden
25. Evander Sno
26. Jeffrey Sarpong
27. Daley Blind
28. Dennis Rommedahl
29. Mitchell Donald
30. George Ogararu
32. Albert Luque
33. Javier Martina
34. Kennedy
39. Darko Bodul
41. Jeroen Verhoeven
Ik moest ook lachen.quote:
Ik hoop dat Dario 30+ wedstrijden speelt. Hij is wel redelijk in vorm zo in de voorbereiding. Veel vertrouwen in deze man!quote:Op maandag 13 juli 2009 11:18 schreef De_kromme het volgende:
9 blijft open dus, ik hoop nog steeds bizar veel op Berg, maar volgens mij is dat een verloren zaak.
Ik had 4 verwacht, maar misschien krijgen we nog een verdedigerquote:Op maandag 13 juli 2009 11:16 schreef sjimz het volgende:
Atouba 7.
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:21 schreef jna het volgende:
[..]
Doet me denken aan Boulahrouz die met 9 speelde bij Chelsea
4 is meer het nummer van een centrale verdediger.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wie het eerst haalt, wie het eerst maalt enzo zou je denken.
Dat zorgt voor zoveel verwarring bij de tegenstander, dat je in principe al met 1-0 voorstaat.quote:
Ik geef mijn A2 elftal ook random rummers voor de wedstrijd, werkt idd geweldigquote:Op maandag 13 juli 2009 11:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat zorgt voor zoveel verwarring bij de tegenstander, dat je in principe al met 1-0 voorstaat.
quote:Málaga houdt hoop op behoud van Ajacied Luque
Albert Luque heeft zich weer in Amsterdam gemeld voor de training met de beloftes. Málaga sprak met de Ajax-aanvaller over de verlenging van diens verblijf.
Bij Ajax hoeft Luque niet te rekenen op veel speeltijd. De Amsterdamse club is de Spaanse aanvaller, die afgelopen seizoen op huurbasis speelde voor Málaga, liever kwijt dan rijk. Met toestemming van Ajax sprak Málaga-preses Fernando Sanz met Luque over diens toekomst.
Naast Malága hebben Espanyol en Osasuna interesse in de aanvaller, die bovendien een lucratief aanbod op zak zou hebben uit de Verenigde Arabische Emiraten. Ajax had hem toestemming gegeven afgelopen week in Spanje door te brengen.
Hoewel zijn toekomst bij Ajax ongewis is, heeft de Spaanse aanvaller wel een rugnummer (32) toegewezen gekregen. Ook de naam George Ogararu prijkt op de definitieve rugnummerlijst. De Roemeense rechtsback, die eveneens uit de gratie is in Amsterdam, heeft nummer 30. De aankopen Thimothée Atouba en Jeroen Verhoeven hebben respectievelijk nummer 7 en 41 op hun rug.
Het is maar een nummer.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:00 schreef Nashje het volgende:
Ik hecht niet zoveel waarde aan die rugnummers. Sterker nog: het interesseert me echt geen reet wie er met nummer 4 of nummer 9 rondloopt.
Had Jol niet gezegd dat hij daar pas over een paar weken mee komt?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:59 schreef Dvm86 het volgende:
Ik zie liever nieuws over de geplande schifting van de selectie.
Ah daar heb je ons kindje ook weer. Hoe lang lig je nou eigenlijk in een scheur als je hebt gepost met dat account?quote:
Yo?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ah daar heb je ons kindje ook weer. Hoe lang lig je nou eigenlijk in een scheur als je hebt gepost met dat account?
Niet voeren.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ah daar heb je ons kindje ook weer. Hoe lang lig je nou eigenlijk in een scheur als je hebt gepost met dat account?
Ogararu revelatie van 2009/2010?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hebben we toch nog onze rechtsbuiten.
Ik dacht dat je doelde op het toekennen van een rugnummer aan Ogararu.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..].
Atouba. #7. #7 = rechtsbuiten..
Da's hip tegenwoordig. Vorig jaar scoutten ze met Youtube, maar nadat ze zagen dat alle kanjers gebruik maken van Twitter...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |