quote:Op zondag 12 juli 2009 21:55 schreef Barca het volgende:
[..]
33 spelers .... ik denk dat je het seizoen in moet gaan met ongeveer de helft: 18 spelers.
Met onze medische staf zeker.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:55 schreef Barca het volgende:
[..]
33 spelers .... ik denk dat je het seizoen in moet gaan met ongeveer de helft: 18 spelers.
Meer dan prima verdediger.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:26 schreef TUFKAL het volgende:
WielaertDaar win je de oorlog echt niet mee
Laten we het hopen dit seizoen...quote:Op zondag 12 juli 2009 23:24 schreef Pritt het volgende:
[..]
Meer dan prima verdediger.
Misschien geen Champions League materiaal maar zeker goed genoeg voor ons in Nederland en in de UEFA.
Er is nog wel een back-up nodig. Hoe zit het eigenlijk met die Rivas ofzo, centrale verdediger van Inter? Werd iig aan Ajax gelinkt week geleden.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:24 schreef Pritt het volgende:
[..]
Meer dan prima verdediger.
Misschien geen Champions League materiaal maar zeker goed genoeg voor ons in Nederland en in de UEFA.
quote:Sulejmani maakt zich geen zorgen over zijn conditie
Geschreven op zondag, 12 juli om 23:37
Martin Jol zette Miralem Sulejmani onlangs alvast op scherp. De oefenmeester zei te balen van de slechte basisconditie van de Servische aanvaller en stelde dat de jongeling nog een hoop werk te doen had. Sulejmani is niet geschrokken en zegt het zelfs eens te zijn met Jol: “Ik kan niet ontkennen dat ik niet helemaal fit ben.”
Ajax’ recordaankoop zit sinds kort weer bij de selectie van de Amsterdammers, nadat hij onlangs met Jong Servië op het EK voor spelers onder de 21 jaar aanwezig was. Jol schrok van de fysieke gesteldheid van Sulejmani en liet hem tijdens de eerste oefenduels niet meespelen. Tegen SV Huizen (6-0) mocht de aanvaller voor het eerst meedoen. Jol was tevreden met wat hij zag en stak de loftrompet voor Mikki.
“Tegen Huizen had ik een paar goede acties, maar in mijn eerste wedstrijd kon ik nog niet beslissend zijn”, vertelde Sulejmani aan AD/Sportwereld. “Tussen het jeugd-EK met Servië in Zweden heb ik vijftien dagen vrij gehad. Daarvan ben ik er tien op vakantie geweest. Ik ben pas twintig, ik zou dat moeten aankunnen. Bovendien heb ik er altijd rekening mee gehouden dat ik niet geheel fit aan de voorbereiding bij Ajax zou beginnen. In elk geval niet zo fit als de andere jongens die al in training waren.”
De vleugelspits maakt zich dan ook weinig zorgen; ondanks het feit dat hij vorig jaar ook niet altijd fit oogde. “Ik heb vorig jaar veel last gehad van blessures”, legt hij uit. “Wat ik vooral hoop voor komend seizoen is dat mijn ploeggenoten en ik gezond blijven. Het afgelopen seizoen was moeilijk; iedereen begon steeds over de prijs die Ajax voor mij had betaald. Dat is lastig voor een jongen van twintig jaar. Ik moest me bovendien aanpassen aan een nieuwe omgeving en een nieuwe club. Bij Heerenveen was alles gemoedelijk, Ajax bleek toch wel veel groter.”
Kijk, dat is al wat.quote:Tegen Huizen had ik een paar goede acties
hij is te veel met randzaken bezigquote:Op zondag 12 juli 2009 23:46 schreef TiMPiN het volgende:
Mickey met ze speknekHoop echt dat ie gaat laten zien waarom we 'm gekocht hebben, ik heb niet het gevoel dat ie der echt voor leeft
Dat zie ik ook nog wel gebeuren. Ik vind het nog steeds ongelooflijk dat Ajax voor ¤16,5 miljoen een speler koopt die niet eens zeker is van een basisplek.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:47 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
hij is te veel met randzaken bezig
over 2 jaar vertrekt hij voor 6 miljoen naar fenerbahce
Dat hij niet zeker was van een basisplek wisten ze niet natuurlijk bij aankoop. Die prijs blijft inderdaad belachelijk.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat zie ik ook nog wel gebeuren. Ik vind het nog steeds ongelooflijk dat Ajax voor ¤16,5 miljoen een speler koopt die niet eens zeker is van een basisplek.
Daggla, kom alsjeblieft uitleggen waarom Mikki ons geen ¤16,5 heeft gekost tot nu toe.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat zie ik ook nog wel gebeuren. Ik vind het nog steeds ongelooflijk dat Ajax voor ¤16,5 miljoen een speler koopt die niet eens zeker is van een basisplek.
En zeker als we 442 gaan spelen wordt die basis plek vrij lastigquote:Op zondag 12 juli 2009 23:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nee, maar ik zit dan ook niet dicht bij de groep. Ik denk dat Wielaert daar wel een eerlijk oordeel over kan scheppen. Zeker hij kan de vergelijking nog eens extra maken tussen een goed draaiend team en een stroef team (van Twente naar Ajax).quote:Op zondag 12 juli 2009 21:15 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar had jij in de voorbereiding onder Van Basten al het idee dat mensen hun afspraken niet nakwamen?
kan je niet dagelijks zo`n post doen? Scheelt wat terugleeswerkquote:Op maandag 13 juli 2009 04:31 schreef twi het volgende:
Hahaha Vehoeven. Pizza, pizza, LAAAAA LA LA LAAAAAAAAA. Oh god, Gelukkig is 'ie wel stoer, wat een BAAS zeg! Sulejman, dikzakWat een fuckin' miskoop, die j ongen moet echt wat minder hamburgers eten. Ik zie 'm altijd kroketten uit de muur trekken, joh! Jol, pak hem eens aan, anders is er 16,5 miljoen door de plee en gaat 'ie naar Kozakken Boys voor een paar DE bonnen. Maar met 0-6 winnen,jemig. We worden ongetwijfeld weer gewoon 5e. WAAR BLIJVEN DE AANKOPEN!?!?! En Kennedy moet optyfen, moet je dat haar zien. Wat is het laatste nieuws over SNOOOOOOONALDOOOOOOO?!?! Is 'ie al opgesodeflikkerd naar FC Kan Er Niks Van? Whaha, hoe hij loopt ook! Toont nooit inzit, vuile profiteur! Waaaaaaaaar blijft Obradovic! Wat een baas die Jol, dat is wel even wat anders dan van die prutser van Van Basten!
quote:Op maandag 13 juli 2009 04:31 schreef twi het volgende:
Hahaha Vehoeven. Pizza, pizza, LAAAAA LA LA LAAAAAAAAA. Oh god, Gelukkig is 'ie wel stoer, wat een BAAS zeg! Sulejman, dikzakWat een fuckin' miskoop, die j ongen moet echt wat minder hamburgers eten. Ik zie 'm altijd kroketten uit de muur trekken, joh! Jol, pak hem eens aan, anders is er 16,5 miljoen door de plee en gaat 'ie naar Kozakken Boys voor een paar DE bonnen. Maar met 0-6 winnen,jemig. We worden ongetwijfeld weer gewoon 5e. WAAR BLIJVEN DE AANKOPEN!?!?! En Kennedy moet optyfen, moet je dat haar zien. Wat is het laatste nieuws over SNOOOOOOONALDOOOOOOO?!?! Is 'ie al opgesodeflikkerd naar FC Kan Er Niks Van? Whaha, hoe hij loopt ook! Toont nooit inzit, vuile profiteur! Waaaaaaaaar blijft Obradovic! Wat een baas die Jol, dat is wel even wat anders dan van die prutser van Van Basten!
quote:Op maandag 13 juli 2009 04:31 schreef twi het volgende:
Proostquote:Op maandag 13 juli 2009 04:31 schreef twi het volgende:
!quote:Op maandag 13 juli 2009 04:31 schreef twi het volgende:
quote:Cohen overweegt Sunderland te weren voor Amsterdam Tournament
Maandag 13-07-2009 om 08:54
Burgemeester Job Cohen van Amsterdam denkt erover deelname van het Engelse Sunderland aan het Amsterdam Tournament te verbieden. Daar het rivaliserende Newcastle United op hetzelfde moment een oefenwedstrijd speelt tegen FC Utrecht, vreest men voor rellen in de hoofdstad.
De FA bracht de KNVB eind juni op de hoogte van deze situatie. In Engeland mogen beide clubs niet tegelijkertijd binnen een straal van 150 kilometer spelen. "Het is dan ook uitgesloten dat beide clubs tegelijkertijd spelen," aldus Cohen in De Telegraaf.
"Overleg met de gemeente en club Utrecht heeft geen resultaat opgeleverd en ik wil geen enkel risico nemen. We worden niet voor niets door de Engelse bond gealarmeerd. Ik begrijp dat een dergelijke maatregel verregaande gevolgen heeft voor het traditionele Ajax-toernooi, maar de veiligheid in de stad gaat boven alles."
quote:Koeman laat De Zeeuw gaan'
Uitgegeven: 13 juli 2009 09:08
Laatst gewijzigd: 13 juli 2009 09:08
AMSTERDAM - AZ-trainer Ronald Koeman zal een transfer van Demy de Zeeuw naar Ajax niet tegenhouden als de Amsterdammers maar diep genoeg in de buidel tasten.
Vertrekt de middenvelder bij de landskampioen, dan ziet de coach hem liever naar het buitenland gaan.
Maar hij heeft er begrip voor als De Zeeuw een 'move' naar Ajax wil maken, melden de Volkskrant en Spits maandag.
Koeman ging in op de interesse voor De Zeeuw na afloop van het met 4-0 gewonnen oefenduel tegen HFC Haarlem. De trainer heeft er met de international over gesproken, maar wilde niet ingaan op de inhoud van dat gesprek.
Wel lichtte hij een tipje van de sluier op. "Als een club, in dit geval Ajax, zich meldt dan mag je aannemen dat de speler interesse heeft om voor die club uit te komen", tekende Spits op uit de mond van de oefenmeester.
"Maar we laten hem natuurlijk niet zomaar de concurrent sterker maken", noteerde de Volkskrant verder.
Jol
Hoewel Ajax-trainer Martin Jol eerder zei voor geen enkele speler uit de eredivisie meer te willen betalen dan acht miljoen euro, zal een overgang van de 26-jarige De Zeeuw meer moeten kosten.
"Als je hem wilt hebben, dan moet je betalen", aldus Koeman.
Koeman ja, nu Brands en $ch¤ringa nogquote:Op maandag 13 juli 2009 10:39 schreef Nashje het volgende:
AZ is echt minder kinderachtig geworden zeg. Ze doen in ieder geval niet zo sneu als Twente en respecteren de keus van de speler.
Omdat Koeman dit nu zegt.... Ik zou me niet te rijk rekenenquote:Op maandag 13 juli 2009 10:39 schreef Nashje het volgende:
AZ is echt minder kinderachtig geworden zeg. Ze doen in ieder geval niet zo sneu als Twente en respecteren de keus van de speler.
Oja Koeman gaat in de media verkondigen dat De Zeeuw weg mag, zonder eerst te overleggen met Brands en Dirkquote:Op maandag 13 juli 2009 10:43 schreef dndiek het volgende:
[..]
Omdat Koeman dit nu zegt.... Ik zou me niet te rijk rekenen
Waar zeg ik dat er niet overlegd isquote:Op maandag 13 juli 2009 10:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oja Koeman gaat in de media verkondigen dat De Zeeuw weg mag, zonder eerst te overleggen met Brands en Dirk.
Je zegt toch dat "alleen omdat Koeman het zegt". Die overlegt met de rest als hij dit in de media brengt, logische redenering, te moeilijk voor je?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:46 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat er niet overlegd is?????
Jij zegt dat ik me niet rijk moet rekenen omdat Koeman dit zegt...quote:Op maandag 13 juli 2009 10:46 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat er niet overlegd is?????
Die vent snapt het niet echt, niet teveel van aantrekken.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik me niet rijk moet rekenen omdat Koeman dit zegt...
Lijkt me niet dat iemand van de huidige Ajax selectie naar VVV wiltquote:Op maandag 13 juli 2009 10:47 schreef Nashje het volgende:
Ajax bekeek Honda dus tijdens VVV - feyenoord.
VVV ziet af van 10 miljoen en wil lager gaan zitten. Zal mij benieuwen. Ajax moet gewoon geld + spelersruil doen.
Staat op nu.nlquote:Op maandag 13 juli 2009 10:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die vent snapt het niet echt, niet teveel van aantrekken.
Hoe weet je dat er scouts waren voor Honda tijdens VVV?
En scouts van Twente, AZ en PSV trouwens!quote:Op maandag 13 juli 2009 10:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Volgens het AD.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En Neeskens namens Galatasarayquote:Op maandag 13 juli 2009 10:52 schreef DurQ het volgende:
[..]
En scouts van Twente, AZ en PSV trouwens!
Jawel, in Japan zijn ze gek.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:55 schreef DurQ het volgende:
Zou Honda Ajax echt veel geld op gaan leveren door marketing?
Wat denken jullie?
Ik denk het wel. Volgens die Hai Berden van VVV hangen er nu in Japan bij de stalletjes VVV-shirts tussen de shirts van Barcelona en Manchester United.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:55 schreef DurQ het volgende:
Wat denken jullie?
Als hij bij Manchester, Real of Milan zou spelen wel ja. Maar Ajax gaat echt niet opeens 50.000 shirtjes verkopen daar in Azië. Of denk je dat die spleetogen geilen op het feit dat Honda samen in een team met Lindgren, Enoh en Wielaert speelt?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:55 schreef DurQ het volgende:
Wat denken jullie?
5-6 miljoen, en 10% doorverkoop?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:58 schreef De_kromme het volgende:
Beter kopen ze die Honda gewoon, ik begin steeds er steeds meer van overtuigd te raken dat we hem gewoon moeten halen. Natuurlijk niet voor 10 miljoen, maar 7 is prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |