4 is meer het nummer van een centrale verdediger.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wie het eerst haalt, wie het eerst maalt enzo zou je denken.
Dat zorgt voor zoveel verwarring bij de tegenstander, dat je in principe al met 1-0 voorstaat.quote:
Ik geef mijn A2 elftal ook random rummers voor de wedstrijd, werkt idd geweldigquote:Op maandag 13 juli 2009 11:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat zorgt voor zoveel verwarring bij de tegenstander, dat je in principe al met 1-0 voorstaat.
quote:Málaga houdt hoop op behoud van Ajacied Luque
Albert Luque heeft zich weer in Amsterdam gemeld voor de training met de beloftes. Málaga sprak met de Ajax-aanvaller over de verlenging van diens verblijf.
Bij Ajax hoeft Luque niet te rekenen op veel speeltijd. De Amsterdamse club is de Spaanse aanvaller, die afgelopen seizoen op huurbasis speelde voor Málaga, liever kwijt dan rijk. Met toestemming van Ajax sprak Málaga-preses Fernando Sanz met Luque over diens toekomst.
Naast Malága hebben Espanyol en Osasuna interesse in de aanvaller, die bovendien een lucratief aanbod op zak zou hebben uit de Verenigde Arabische Emiraten. Ajax had hem toestemming gegeven afgelopen week in Spanje door te brengen.
Hoewel zijn toekomst bij Ajax ongewis is, heeft de Spaanse aanvaller wel een rugnummer (32) toegewezen gekregen. Ook de naam George Ogararu prijkt op de definitieve rugnummerlijst. De Roemeense rechtsback, die eveneens uit de gratie is in Amsterdam, heeft nummer 30. De aankopen Thimothée Atouba en Jeroen Verhoeven hebben respectievelijk nummer 7 en 41 op hun rug.
Het is maar een nummer.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:00 schreef Nashje het volgende:
Ik hecht niet zoveel waarde aan die rugnummers. Sterker nog: het interesseert me echt geen reet wie er met nummer 4 of nummer 9 rondloopt.
Had Jol niet gezegd dat hij daar pas over een paar weken mee komt?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:59 schreef Dvm86 het volgende:
Ik zie liever nieuws over de geplande schifting van de selectie.
Ah daar heb je ons kindje ook weer. Hoe lang lig je nou eigenlijk in een scheur als je hebt gepost met dat account?quote:
Yo?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ah daar heb je ons kindje ook weer. Hoe lang lig je nou eigenlijk in een scheur als je hebt gepost met dat account?
Niet voeren.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ah daar heb je ons kindje ook weer. Hoe lang lig je nou eigenlijk in een scheur als je hebt gepost met dat account?
Ogararu revelatie van 2009/2010?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hebben we toch nog onze rechtsbuiten.
Ik dacht dat je doelde op het toekennen van een rugnummer aan Ogararu.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..].
Atouba. #7. #7 = rechtsbuiten..
Da's hip tegenwoordig. Vorig jaar scoutten ze met Youtube, maar nadat ze zagen dat alle kanjers gebruik maken van Twitter...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |