Mja, dat was iemand in een instelling neem ik aan dan..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lekker provoceren/shockeren enzo. Wij hadden op mijn stage zo'n cliënt die zulke neigingen had.
En dus moet je jezelf op het internet maar een toaal andere persoonlijkheid aanmeten?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:02 schreef pazzio het volgende:
[..]
omdat cyberspace en irl gewoon 2 verschillende dingen zijn
trouwens best ernstig als je daar geen verschil tussen ziet
voorbeeldje :
trollen, flamen en dat soort termen kenden we niet voordat de internet communities groter werden
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, vind het leuker als je meepraat
Ja, instelling indd.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, dat was iemand in een instelling neem ik aan dan..
Deze mensen logeerden gewoon in een hotel, en geloof me, dat gebeurt vaak
Ja doe jij dat niet dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En dus moet je jezelf op het internet maar een toaal andere persoonlijkheid aanmeten?
Yup, behalve als je natuurlijk op krengen valt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan is het ook gauw afgelopen met de plezierige ochtenden/middagen/avonden/nachten.
Zullen best mensen zijn die dat leuk vinden. Doe mij maar gewoon lieve meiden die af en toe plagenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup, behalve als je natuurlijk op krengen valt.
ik neem aan dat je door hebt dat jij op een scroll ook anders bent dan irl ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En dus moet je jezelf op het internet maar een toaal andere persoonlijkheid aanmeten?
daaromquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja zulke dingen vind ik prima. Maar voor de rest niet zo.
Hoiquote:
Ik denk dat dat aan jou ligtquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:05 schreef pazzio het volgende:
[..]
ik neem aan dat je door hebt dat jij op een scroll ook anders bent dan irl ?
ik vind je tenminste wel stukken anders hoor
Ja, er moet wel beetje variatie zijn he.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zullen best mensen zijn die dat leuk vinden. Doe mij maar gewoon lieve meiden die af en toe plagen
ik denk dat je joktquote:
Ik ook niet.quote:
Wat voor andere variatie vind je leuk dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, er moet wel beetje variatie zijn he.
Sommige proberen tevergeefs iemand anders te zijn.quote:
In welke zin? Iemand moet aardig/vriendelijk zijn, maar mag ook wel gas teruggeven enzo.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat voor andere variatie vind je leuk dan?
Je kunt toch wel gas terug geven op een aardige/vriendelijke manier?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
In welke zin? Iemand moet aardig/vriendelijk zijn, maar mag ook wel gas teruggeven enzo.
Zeker, maar je zei net zelf dat iemand ook wel beetje mag plagen enzoquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt toch wel gas terug geven op een aardige/vriendelijke manier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |