abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71181510
quote:
Ah, er ís nog geen programma
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_71181610
Ik kan volgen op Belgische tv. .

Na 8 minuten al meteen twee rode kaarten bij een opstootje. Afellay trapte na, Tozser (Genk) reageerde. Allebei rood. Voor Afellay terecht imo, voor Tozser was geel beter op zijn plaats.
pi_71181694
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:16 schreef Heero87 het volgende:

Na 8 minuten al meteen twee rode kaarten bij een opstootje. Afellay trapte na, Tozser (Genk) reageerde. Allebei rood. Voor Afellay terecht imo, voor Tozser was geel beter op zijn plaats.
Welke zender?
pi_71181732
Belgacom TV, Belgische betaalzender. Ga je dus niet vinden. .
pi_71181868
Hmm jammer Doe eens streamen, hehe
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:26:54 #281
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_71181965
Krijgt afellay een schorsing nu, voor EL of Eredivisie?
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:40:02 #282
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_71182448
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:26 schreef RubenSosa het volgende:
Wat denk je zelf?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_71182652
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:16 schreef Heero87 het volgende:

Triest, lekker als daar een schorsing voor de EL uitkomt
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_71182741
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:26 schreef RubenSosa het volgende:
Het zou zomaar kunnen.
quote:
Druiven zuur voor Sivasspor

Bij alle berichtgeving over het uit de hand gelopen duel van PSV tegen Sivasspor is de reactie van Turkse kant onderbelicht gebleven. Duidelijk is dat de druiven zuur zijn voor Sivasspor. Indien de rode kaarten worden doorgegeven aan de UEFA zijn de spelers geschorst voor de voorronde van de Champions League tegen Anderlecht.

De coach van Sivasspor op de Turkse televisie: "We hebben gehoord dat de scheidsrechter fan is van Anderlecht en altijd een PSV shirt draagt. Ik feliciteer hierbij de scheidsrechter" aldus een sarcastische coach. "We hebben geprobeerd PSV door te laten spelen, maar de scheidsrechter ging toch van het veld."
pi_71182871
Volgens mij gebeurt dat zelden dat die kaarten worden doorgegeven. Of ze moeten het heel bont gemaakt hebben... Waarom zouden ze ook? En in dit geval zullen ze wel tegen mekaar weggestreept worden.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:56:42 #286
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_71183019
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:48 schreef ruud.nl het volgende:

Druiven zuur voor Sivasspor

Bij alle berichtgeving over het uit de hand gelopen duel van PSV tegen Sivasspor is de reactie van Turkse kant onderbelicht gebleven. Duidelijk is dat de druiven zuur zijn voor Sivasspor. Indien de rode kaarten worden doorgegeven aan de UEFA zijn de spelers geschorst voor de voorronde van de Champions League tegen Anderlecht.

De coach van Sivasspor op de Turkse televisie: "We hebben gehoord dat de scheidsrechter fan is van Anderlecht en altijd een PSV shirt draagt. Ik feliciteer hierbij de scheidsrechter" aldus een sarcastische coach. "We hebben geprobeerd PSV door te laten spelen, maar de scheidsrechter ging toch van het

Moet ie maar zorgen dat zijn spelers normaal doen tijdens een oefenpot ipv de tegenstanders te torpederen.
Die eerste overtreding op Lazovic ( flying kick tegen zijn hoofd ) had ook donkerrood moeten zijn.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:05:55 #287
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_71183364
beetje stom van ibi ook om na te trappen in een vriendschappelijk potje in de voorbereiding, gebeurde er iets van te voren ofzo ?
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_71183579
9 tegen 10 nu, want Genk kreeg vlak na rust nog een rode kaart. Voor de rest is er werkelijk niets te beleven in deze wedstrijd.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:32:51 #289
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_71184432
Alweer rood?

PSV heeft zeker een record te pakken: Meeste rode kaarten tegen in oefenpotjes
PieAir
pi_71185087
0-1 Toivonen (op assist Mendez) in 85e minuut. Genk staat ondertussen wel met een veredeld jeugdelftal te spelen.
pi_71185691
KAM-PIE KAM-PIE KAMPIOENUUH!!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 23:01:23 #292
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_71198595
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:58 schreef Brord_ het volgende:
Is ook helemaal niet nodig om je in te houden, niemand die je tegenhoudt.
Moest er nog bijkomen.

EY GIJ #*&^BOER, IK RAM JE!
Bosche hooligans.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_71199157
quote:
Afellay nu de schlemiel van PSV
Door MARTIJN VAN BEETEN

GENK - Met een oliedomme en onprofessionele actie heeft Ibrahim Afellay het oefenduel tussen PSV en KRC Genk verknald. Hij kreeg in de Cristal Arena in Belgisch Limburg binnen acht minuten rood voor natrappen. Hoofdcoach Fred Rutten wil de emoties eerst laten zakken, maar kondigde aan dat er een gesprek komt met de sterspeler.

Na het rood voor Afellay volgde direct het wegsturen van Daniel Töszer van Genk voor zijn reactie op het trappen van de PSV'er. Ondanks een 1-0 overwinning liep daarom ook dit oefenduel in de soep.

De wedstrijd eindigde zelfs met tien tegen negen, omdat vier minuten na rust Eric Matoukou van de thuisploeg rood kreeg. Zaterdag was het duel met Sivasspor al na een halfuur in het honderd gelopen na tweemaal rood voor de Turken. Die wedstrijd werd tijdelijk gestaakt.

De rol van de 23-jarige Afellay was gistermiddag opvallend. Hij is de PSV'er met de hoogste transferwaarde, de man die ooit naar een Europese topclub zou moeten gaan. Hij droeg eerder deze maand tijdens het oefenduel met Bröndby in Denemarken zelfs even de aanvoerdersband. Afgelopen zaterdag vertolkte de middenvelder een heldenrol toen arbiter Blom werd belaagd door heetgebakerde Turkse voetballers en fans. Hij trok Blom mee de kleedkamer in. De voetballer leek zich te ontwikkelen tot een persoonlijkheid, werd zelfs gefluisterd.

In Genk maakte Afellay vanaf het begin een geīrriteerde indruk. Hij kreeg na enkele minuten al een waarschuwing van scheidsrechter Luc Wouters, voor een onstuimige sliding. Korte tijd later mocht hij douchen.

Zelf voelde Afellay niet de behoefte om zijn actie toe te lichten. Rutten deed dat wel. ,,Het is vervelend dat dit gebeurt, vooral naar het team toe. We moeten het hier wel even over hebben. Zeker internationaal is het een wet dat je met elf man op het veld blijft staan. Ik ben ervan overtuigd dat Ibrahim hier lering uit trekt. Al was dit natuurlijk niet echt verstandig van hem. Dat weet hij zelf ook.''

Gek genoeg heeft PSV voor het laatst op 11 juli, bij Bröndby, een oefenwedstrijd gespeeld met lange tijd aan beide kanten elf voetballers op het veld. En het is juist in dit soort duels toch belangrijk om te zien hoe het elftal zich houdt tegen opponenten van vergelijkbaar niveau.

In Genk onderging PSV de laatste serieuze test in de aanloop naar de eerste wedstrijd in de derde voorronde van de Europa League, volgende week donderdag in het eigen stadion tegen Cherno More Varna of FC Iskra-Stal Ribnita. Zaterdag wordt in Eindhoven nog wel de afscheidswedstrijd voor Phillip Cocu gespeeld, maar dat duel is sportief gezien niet serieus te nemen.

Rutten weigert er een probleem in te zien. ,,Ik ga niet in die gedachte zitten. Dat creëert onrust. Ik kijk hoe mijn elftal met deze veranderde omstandigheden omgaat. Het positieve is dat de jongens in een overtalsituatie niet zijn gaan rennen, hollen en draven.''

Dat was, naast de treffer van Ola Toivonen in de 85ste minuut, zo'n beetje het enige positieve dat de 14.000 fans te zien kregen. Van een voetbalshow was geen sprake. Sterker nog, zelfs met tien tegen negen wist PSV amper kansen te creëren.

,,Het baltempo had wel wat hoger gekund,'' gaf Rutten toe. De Eindhovenaren konden de twee pittige trainingen op maandag als excuus aanvoeren en bovendien ontbrak linksback Carlos Salcido. De Mexicaan lag met griep op bed.

Verder werden de ingevingen van het creatieve brein Afellay node gemist. Maar dat had de spelmaker uiteraard aan zichzelf te wijten.
pi_71199639
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 23:15 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Staat echt geen nieuws in.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 23:33:57 #295
262836 Peter-Andre
Andre Peter
pi_71199821
Wat is er aan de hand bij PSV, ik lees van alles over opstootjes en ongeregeldheden, staan de mannen onder spanning oid?
Try to be a little bit more like me, and a little bit less like you.
pi_71200209
quote:
en bovendien ontbrak linksback Carlos Salcido. De Mexicaan lag met griep op bed.
HO2I Ca2O
pi_71200550
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 23:44 schreef Robbiev85 het volgende:

[..]

!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  woensdag 22 juli 2009 @ 00:26:21 #298
69083 noxious
Viva la Revoluciķn!
pi_71201590
quote:

[..]

To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
  woensdag 22 juli 2009 @ 08:34:21 #299
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_71204665
quote:

[..]

rofl
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:10:46 #300
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_71211879
quote:
Vitesse raakt mogelijk haar rechtsback Paul Verhaegh kwijt. De club dacht de selectie rond te hebben na de komst van Lasse Nilsson, Sinan Kaloglu en Nicky Hofs, maar nu vertrekt Verhaegh waarschijnlijk en moet Vitesse op zoek naar een nieuwe back. Volgens Voetbal International hebben Hannover 96 en PSV concrete belangstelling voor de 25-jarige verdediger.

De club uit Hannover is zeer gecharmeerd van Verhaegh en wil deze zomer nog een bod uitbrengen. Dieter Hecking, hoofdtrainer van de Duitse club, wil hem er graag bij hebben. Ook PSV volgt de verrichtingen van de speler nog altijd. Vorig jaar stond hij op het punt om naar FC Twente te verkassen, maar Vitesse vond het bod te laag.

Theo Bos, hoofdtrainer van Vitesse, weet dat clubs interesse hebben in Verhaegh. "Ik zal niet zeggen dat hij absoluut niet te koop is. Maar het lijkt me duidelijk dat een sleutelspeler als Verhaegh alleen voor een heel hoog bedrag bij ons mag vertrekken. Hij heeft jaren ervaring en is ook nog eens mijn aanvoerder. Kortom, een heel belangrijke speler", aldus Bos.
bron: http://www.soccernews.nl/news/70156
PieAir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')