Ja kan wel. De ingang van X en XX zijn gescheiden, maar als gewoon naar XX gaat en dan naar beneden springt (metertje of 10), dan vangen jouw vriendjes je daar wel op!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:38 schreef Koning_Paupermans het volgende:
Dag boppers!
Even een vraagje. Volgende week zaterdag is er een wedstrijdje in het psv stadion, nu hebben twee vrienden van mij kaartjes voor OOST vak X.
Ik heb nu een kaartje voor OOST vak XX.
Dit houdt in dat ik dus een verdieping hoger zit als het goed is, nu mijn vraag;
Kan ik met mijn kaartje tóch in X komen (en daar bijv. gaan staan ipv zitten aangezien mijn vrienden ook gaan staan daar) of heb ik echt pech en moet ik helemaal in m'n eentje heel zielig van mijn goede kameraden verstoken op afstand zitten meegluren?
Alvast bedankt!
Overigens staan er wel rij en stoelnummers vermeld, het is een afscheidswedstrijd, komt dit nauw of kan je toch gaan zitten waar je wil?
quote:Blom blij met hulp Afellay
Scheidsrechter Blom liet in De Telegraaf weten dat hij heel dicht bij het besluit was om het duel definitief te staken. "De veiligheid van mij en mijn collega’s moest gegarandeerd worden. Uiteindelijk is dat gebeurd en hebben we in overleg met PSV en de politie besloten het duel voort te zetten."
De scheidsrechter liet weten blij te zijn met de hulp van Ibrahim Afellay. "Er kwamen dusdanig veel spelers op mij af en zelfs een supporter het veld in, dat ik wel moest staken. Daarbij werd ik geholpen door Ibrahim Afellay, die me mee de catacomben in trok en ‘kom op, lopen’ zei. Dat was een goede actie van hem."
Je weet dat Sivasspor tweede in Turkije is geworden afgelopen seizoen?quote:Op zondag 19 juli 2009 13:37 schreef Buitendam het volgende:
Dan hebben ze al het privilege om tegen de top van de Eredivisie te spelen en nóg moet er gekut worden.
Ik mag toch aannemen dat de KNVB bij deze de licentie inneemt en dat die mafketels het over 15 jaar nog eens mogen proberen.
* Buitendam gaat terugzoeken naar het nieuwsbericht waar duidelijk Turkiyemspor stondquote:Op zondag 19 juli 2009 13:39 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Je weet dat Sivasspor tweede in Turkije is geworden afgelopen seizoen?
3-0 tegen 9 manquote:
Deed NEC niet veel beter in het Philips Stadion, toch?quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 15:41 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Deed NEC niet veel beter in het Philips Stadion, toch?
Oppassen hequote:Op zondag 19 juli 2009 15:41 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Deed NEC niet veel beter in het Philips Stadion, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Normaal gesproken 5 euro, dus zal nu ook wel zijn. Ik verwacht eigenlijk niemand van PSV 1. Wat lage reserves misschien en verder tweede elftal / A jeugd. Aangezien PSV 1 morgenmiddag ook weer tegen Genk speelt.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:33 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
gaan er nog mensen morgen naar Den Bosch!? Iemand enig idee of ze er nog geld voor durven vragen voor een oefenpotje op een oefenterrein van DB?
Ik ben er vanavond wel.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:33 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
gaan er nog mensen morgen naar Den Bosch!? Iemand enig idee of ze er nog geld voor durven vragen voor een oefenpotje op een oefenterrein van DB?
quote:FC Den Bosch - PSV
Op maandag 20 juli a.s. neemt FC Den Bosch het op het PBO Opleidings- en Trainingscomplex om 19.00 uur op tegen PSV.
Kaartverkoop vindt plaats aan het kassaloket op het sportcomplex. Volwassenen betalen ¤ 5,00 voor een toegangskaart, jeugd t/m 14 jaar betaalt ¤ 2,00.
Namens FC Den Bosch veel plezier toegewenst!
Ik ookquote:Op maandag 20 juli 2009 13:21 schreef Zapper het volgende:
Ga de 25e naar de afscheidswedstrijd van Cocuen ben ook van plan op de FANdag foto's te maken. Zal ik 's avonds zonder problemen deze camera(tas) incl. zoomlens mee het stadion in kunnen nemen? Hoe streng is PSV hierin?
Dan gaan wij net op vakantie, godverquote:Op maandag 20 juli 2009 13:21 schreef Zapper het volgende:
Ga de 25e naar de afscheidswedstrijd van Cocuen ben ook van plan op de FANdag foto's te maken. Zal ik 's avonds zonder problemen deze camera(tas) incl. zoomlens mee het stadion in kunnen nemen? Hoe streng is PSV hierin?
Blijf het raar vinden dat er nergens gesproken word over het feit dat het waarschijnlijk JONG PSV is??quote:
Psv gaat denk ik wel verliezenquote:
Morgen moet PSV tegen Genk. Denk niet dat ze dan nu het 1ste hebben staan. Jong PSV icm reserves.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:54 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Blijf het raar vinden dat er nergens gesproken word over het feit dat het waarschijnlijk JONG PSV is??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |