anders 150 euro.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:55 schreef postmortum het volgende:
waarom gaan ze eigenlijk op date soms?
je kunt toch ook gewoon die 75 euro pakken en dan met het meisje op date gaan ?
Als je een meisje bent: ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:06 schreef Leonos het volgende:
Haha, lachen is dat altijd.
Iemand hier dit wilt afspreken?
drie uur achter hoog-catherijne, dan is mijn tegoed voor de bibliotheekpc afgelopen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:06 schreef Leonos het volgende:
Haha, lachen is dat altijd.
Iemand hier dit wilt afspreken?
quote:
In dat geval is het een terechte klachtquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:11 schreef Leonos het volgende:
[..]
Flirt je stijf is een radio onderdeel van 3FM.
Hierin belt een kneuzen mannetje/vrouwtje naar de radio om een date te regelen met het meisje/manneke waar hij/zij verliefd op is.
En dan die andere kiezen of hij een etentje met die gozert/vrouweke betaald door 3fm of gewoon 75 euro gestort krijgen.
Jij snapt?
Goed Nederlands trouwens nu ik het terug leesquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:11 schreef Leonos het volgende:
[..]
Flirt je stijf is een radio onderdeel van 3FM.
Hierin belt een kneuzen mannetje/vrouwtje naar de radio om een date te regelen met het meisje/manneke waar hij/zij verliefd op is.
En dan die andere kiezen of hij een etentje met die gozert/vrouweke betaald door 3fm of gewoon 75 euro gestort krijgen.
Jij snapt?
Timur leest trouwens mee op dit forumquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:35 schreef Jumbooh het volgende:
Ik zat vanmiddag in Flirt je stijf, mijn vriend had zich opgegeven, hebben we er een heel verhaal aan vast gebreid en een dinercheque van 75 euro gewonnen. We hebben gewoon gedaan alsof we elkaar niet kende, was straks op de radio en het klonk best wel geloofwaardig eigenlijk! Ha!
Iemand het gehoord? Ik heb me rot gelachen. Best een beetje vals wel. Ze nemen het in een aantal delen op trouwens twee dagen van te voren ongeveer.
FAIL! als ze dit lezen krijg je 'm vast niet meer!quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:35 schreef Jumbooh het volgende:
Ik zat vanmiddag in Flirt je stijf, mijn vriend had zich opgegeven, hebben we er een heel verhaal aan vast gebreid en een dinercheque van 75 euro gewonnen. We hebben gewoon gedaan alsof we elkaar niet kende, was straks op de radio en het klonk best wel geloofwaardig eigenlijk! Ha!
Iemand het gehoord? Ik heb me rot gelachen. Best een beetje vals wel. Ze nemen het in een aantal delen op trouwens twee dagen van te voren ongeveer.
Hehehe, en even een sms naar 3333 met dit topic gesms't.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |