Bel je me even als je er een tegenkomt, ik ben al 8 jaar bezig om er een te vinden. Ik ben moe, moe van deze zoektocht.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:33 schreef kurk_droog het volgende:
Er zijn ook in kleine hoeveelheden goede marokkanen die zich wel normaal aanpassen...schijnt.
Wat heeft de foto van TS er nu weer mee te maken?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:37 schreef Fliepke het volgende:
Zet deze foto weer mooi in perspectief
[ afbeelding ]
Uit het fotoboek van TS. Pussy
Die gast heeft precies bereikt wat 'ie wildequote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:33 schreef kurk_droog het volgende:
Zat ben ik het verdomme!!!![]()
![]()
Die maro... import mensen
![]()
![]()
![]()
Ik moest net met de tram naar huis en om mij heen kwam iets later wat van die marokkanen zitten
"ze" waren met hun 3-en, verspreid over bankjes achter en naast me, en één ervan op het bankje achter mij, begon aan de sluiting van mijn toffe jas te sjorren, ik draai mij om en vraag hem om daar mee te stoppen, uiteraard doet deze gozer dat dus niet!
ik vraag het hem nogmaals, begint hij ook nog aan de pootjes van mijn zonnebril te trekken !
Ik heb al wat dingen meegemaakt dus in een flits van een kanker seconde draai ik mij om en maak me groot en stel hem de vraag wat hij nou eigenlijk wil.!!! Hij deinsde wat terug maar natuurlijk kwamen meteen zijn vrienden erbij zodat ze zwaar in de meerderheid waren. Ze stelde mij de vraag wat ik nou eigenlijk wilde!!! WTF, bie loopt er nou te kutten!!Ik vroeg hem vriendelijk om te stoppen..zo niet dan stond ik niet voor de gevolgen in! Zolang het met blote handen is ben ik niet bang, maar die lui lopen te vaak te prikken ( messen ).
Ik moet ook nog werken zo en wil daar zonder wonden verschijnen dus deed verder niks maar als ik ze morgen tegenkom dan mep ik er nog wel 1 in elkaar.
klacht: marokkanen die denken dat ze de baas zijn!![]()
Er zijn ook in kleine hoeveelheden goede marokkanen die zich wel normaal aanpassen...schijnt.
hardcore?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die gast heeft precies bereikt wat 'ie wilde
Een hollandse hardcorepauper over de zeik
snap hem niet maar zal wel aan mij liggenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:37 schreef Fliepke het volgende:
[ afbeelding ]
Dat die nerd heel stoer anoniem AFCA probeert uit te stralen. Ook nog in zijn avatar ook, maar als het puntje dan bij paaltje komt gaat ie het applausje van zijn medepassagiers uit de weg.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:40 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wat heeft de foto van TS er nu weer mee te maken?
Boeienquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hardcore?WTF
gewoon normale nederlandse jongen
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:42 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat die nerd heel stoer anoniem AFCA probeert uit te stralen. Ook nog in zijn avatar ook, maar als het puntje dan bij paaltje komt gaat ie het applausje van zijn medepassagiers uit de weg.
P.u.s.s.y.
Tijd voor een muts van bert en ernie.
Nee, de volgende keer willen we een topic zien dat je een gebroken hand hebt, omdat je de grootste bullebak voluit op zijn muil sloeg.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
sorry, ik ben een nerd inderdaad die nooit buiten komt en bang is en alles
dat bedoel ik dus. je kan ze wel slaan maar dan zit er een stuk staal in je maag... nu werken dus tot vanavond niet reageren hierquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:46 schreef Schuifelaar het volgende:
Hollandse Hardcore pauper? Me reet!
Dat heeft er toch goddomme niks mee te maken.
Ik was laatst stappen met een maat van me in een bruine cafe, lopen we terug langs 3 marrokanen, wij deden niks we wouden gewoon doorlopen.
Begint zo'n kut zanddiertje opeens ons uit te schelden, dus we draaien ons om en beginnen een partij te schelden.
We zijn gewoon wel weggegaan want er hoeft maar 1tje ff bestek bij zich te hebben en we hebben een extra luchtgaatje.
Maar we hadden er bijna op afgevlogen ondanks dat risico, Wat denken die kk drollen wel niet joh pleurt ff gauw op, kutvolk.
Nee iemand met doogie howser in z'n avatar moeten we serieus nemen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:42 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat die nerd heel stoer anoniem AFCA probeert uit te stralen. Ook nog in zijn avatar ook, maar als het puntje dan bij paaltje komt gaat ie het applausje van zijn medepassagiers uit de weg.
P.u.s.s.y.
En dat TS in de bak zit en een schadevergoeding van ca ¤1500,- tegemoet kan zien.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:45 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee, de volgende keer willen we een topic zien dat je een gebroken hand hebt, omdat je de grootste bullebak voluit op zijn muil sloeg.
woudenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:46 schreef Schuifelaar het volgende:
Ik was laatst stappen met een maat van me in een bruine cafe, lopen we terug langs 3 marrokanen, wij deden niks we wouden gewoon doorlopen.
Begint zo'n kut zanddiertje opeens ons uit te schelden, dus we draaien ons om en beginnen een partij te schelden.
We zijn gewoon wel weggegaan want er hoeft maar 1tje ff bestek bij zich te hebben en we hebben een extra luchtgaatje.
Maar we hadden er bijna op afgevlogen ondanks dat risico, Wat denken die kk drollen wel niet joh pleurt ff gauw op, kutvolk.
|quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:48 schreef cheqy het volgende:
[..]
En dat TS in de bak zit en een schadevergoeding van ca ¤1500,- tegemoet kan zien.
Slaan doe je niet in een tram vol getuigen
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:37 schreef Fliepke het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals ik al zei: pauper.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:46 schreef Schuifelaar het volgende:
Ik heb er al 2 gevondenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:36 schreef Kafka. het volgende:
[..]
Bel je me even als je er een tegenkomt, ik ben al 8 jaar bezig om er een te vinden. Ik ben moe, moe van deze zoektocht.
[ afbeelding ]
Oja, jij zou natuurlijk een groep in je eentje direct in elkaar rossen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:42 schreef Fliepke het volgende:
[..]
P.u.s.s.y.
Ik welquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oja, jij zou natuurlijk een groep in je eentje direct in elkaar rossen.
Bij Marokkaantjes moet je de gewoon degene met de grootste bek van de groep een ongelofelijke muilpeer verkopen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oja, jij zou natuurlijk een groep in je eentje direct in elkaar rossen.
Ik ga confrontaties ook uit de weg hoorquote:
quote:Favo forum Games & Consoles
Favo subsite FOK!games
NOG ergerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:00 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Poepn00b, ik ben daar een tijd redacteur, er en hr geweest
Idd kan je veel beter redacteur en hr bij de fp zijnquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:05 schreef beertenderrr het volgende:
[ afbeelding ]
Crikey! Would you look at that, it's the common North African import slave! You can recognize them by their bad camouflaged clothing, their bad breath, penetrant smell and the females usually wear scarfs around their head to cover their ugliness. Be very careful when you approach them, they always move in groups and can communicate over large distances by some electronical device.
When you see one, make sure to stay alert at all times! If not, they can start to annoy you and force you to attack them. Don't let them fool you, because if you do, beware for their stinging knifes.
Recognizing them may be hard, because there is also the look-alike southeast European Turkish version. You can identify them by their face though. They tend to smile more and are friendly. But beware, the north african import slave sometimes uses this a camouflage to lure you.
I've added pictures for you so you can recognize the north african import slave at all times!
[ afbeelding ]
Female version, most seen in low social ranks, courthouses and cheap malls like Aldi, Lidl and markets. Can be tempted by offering bargains.
[ afbeelding ]
Example of the male version. As you can see, they can change their appearance, but mostly they keep something on their head when they are outside. This is probably for sun protection.
My advice to you is to keep your distance, keep alert and if you are in the dangerzone, try to form groups with white male natives, preferably bald and wearing scarfs with a football logo.
quote:BAN1: Tubgirl plaatsen in KLB , 48uur.
*Verlengt met 1 week wegens klonen!
BAN2: Baggeren, gekanker en gekuttopic, slotje! Maand weg!
BAN3: Trollen, kankeren, waarschuwingen in de wind slaan, week.
BAN4: Ondanks waarschuwen door blijven gaan met kankeren en gejood. Maand weg nu!
Dan vraag ik mij af wat het werkwoord jooden/joden precies betekent (lees ban 4)quote:
Ik jood, jij joodt, etc??quote:BAN4: Ondanks waarschuwen door blijven gaan met kankeren en gejood. Maand weg nu!
Ja man, volk dat doet zijn vaak van die 16 jarige kutjochies. Daar kun je er makkelijk drie van hebben. Sowieso na de eerste geklapt te hebben, hebben die andere reszzpect voor je en laten ze met rustquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:37 schreef gabberklaas het volgende:
Ik was er gelijk zo gruwelijk hard in geklapt man.
Wat primitief, lijkt net een soort dierkudde ofzo.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:40 schreef enchufa het volgende:
[..]
Ja man, volk dat doet zijn vaak van die 16 jarige kutjochies. Daar kun je er makkelijk drie van hebben. Sowieso na de eerste geklapt te hebben, hebben die andere reszzpect voor je en laten ze met rust
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:53 schreef Fortitudo het volgende:
de plaatjes van marokkanen in dit topic zijn veels te vriendelijk
de echte kut marokkanen hebben tevens een agressief kuthoofd
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:05 schreef beertenderrr het volgende:
[ afbeelding ]
Crikey! Would you look at that, it's the common North African import slave! You can recognize them by their bad camouflaged clothing, their bad breath, penetrant smell and the females usually wear scarfs around their head to cover their ugliness. Be very careful when you approach them, they always move in groups and can communicate over large distances by some electronical device.
When you see one, make sure to stay alert at all times! If not, they can start to annoy you and force you to attack them. Don't let them fool you, because if you do, beware for their stinging knifes.
Recognizing them may be hard, because there is also the look-alike southeast European Turkish version. You can identify them by their face though. They tend to smile more and are friendly. But beware, the north african import slave sometimes uses this a camouflage to lure you.
I've added pictures for you so you can recognize the north african import slave at all times!
[ afbeelding ]
Female version, most seen in low social ranks, courthouses and cheap malls like Aldi, Lidl and markets. Can be tempted by offering bargains.
[ afbeelding ]
Example of the male version. As you can see, they can change their appearance, but mostly they keep something on their head when they are outside. This is probably for sun protection.
My advice to you is to keep your distance, keep alert and if you are in the dangerzone, try to form groups with white male natives, preferably bald and wearing scarfs with a football logo.
als deze post langer zou zijn zou die nog grappig zijnquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:05 schreef beertenderrr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij heeft een bertquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:34 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Die middelste met die bodywarmer.Echt zon oma verkrachter.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:15 schreef HunterSThompson het volgende:
Wat een toetsenbordhelden hier allemaal weer. Komen nooit uit hun durpke en zitten daar in het lelijke Brabant te klagen over het enge Amsterdam. Ik zit liever met Marokkanen in de tram, dan met van die boertjes met hun zachte g, die een dagje Amsterdam doen. Paupers.
O ja, en ik heb dus echt nooit problemen in de bus, de tram, de metro of de straat. Dit terwijl ik zelf in Amsterdam woon en daar bijna overal kom. Jullie zullen dan wel "slachtoffer" uitstralen. Eitjes.
Wat een toetsenbordhelden hier allemaal weer. Komen nooit uit hun durpke en zitten daar in het lelijke Brabant te klagen over het enge Amsterdam. Ik zit liever met Marokkanen in de tram, dan met van die boertjes met hun zachte g, die een dagje Amsterdam doen. Paupers.
O ja, en ik heb dus echt nooit problemen in de bus, de tram, de metro of de straat. Dit terwijl ik zelf in Amsterdam woon en daar bijna overal kom. Jullie zullen dan wel "slachtoffer" uitstralen. Eitjes.
Want alleen in Amsterdam hebben ze trams, bussen en metro'squote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:15 schreef HunterSThompson het volgende:
Omdat TS TS is dus dan durft men het nietquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:59 schreef Fliepke het volgende:
Zeg, ik troll niet meer zoveel enzo in KLB. Maarre sinds wanneer is het doel van dit subforum niet meer het afzeiken van de TS?
Ik zit nooit met brabanders in bus, tram of metro dus kan het niet vergelijken met elkaar. Maar je zou best gelijk kunnen hebben hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:15 schreef HunterSThompson het volgende:
Mjaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:11 schreef amvrosios het volgende:
had die kanker aap meteen kapot getrapt ts
Talpa
Zwert-nekken
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En zelf huilen als die geklapt wordt
Pauper? omdat je voor jezelf op wilt komen?quote:
Precies, Als het gewoon met je knuisten ging was het gewoon een stuk respectabeler, dan verlies je maar maakt het minder uit dan dat je dalijk je eigen lever kan zien dmv een flinke snee.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus. je kan ze wel slaan maar dan zit er een stuk staal in je maag... nu werken dus tot vanavond niet reageren hier![]()
Want dat waren ze ook?quote:Op zondag 12 juli 2009 05:12 schreef mividaloca het volgende:
Die footoo's! allemaal baby mocro's! Als je dat nou eng vind...![]()
Je zal vast weleens ruzie hebben gehad met Witte mensen of waarschijnlijk best wel een aantal keren.. Maarja das natuurlijk niet boeiend want dat zijn geen Marrokanen..![]()
OH EN NOG WAT:
Als ik zo naar de jassen op die foto kijk, je jas is niet tof JE JAS IS LELIJK!..
je moeder ook nietquote:Op zondag 12 juli 2009 04:39 schreef LudoSanders het volgende:
Het interesseert me werkelijk geen zier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |