Vreemd... Hier werkt het nog steeds nietquote:Op donderdag 12 november 2009 09:16 schreef Tommeke het volgende:
Bij mij deed blackboard het gister, vannacht en vanochtend wel.
Op de hanze zelf zonet ook. Jammer dat ik m'n wettenbundel vergat voor 'n tentamen. Ben maar weer naar huis gegaan_
Ik maak dat proeftentamen en ga zooo hard falen...quote:Op donderdag 12 november 2009 11:01 schreef TvhN het volgende:
Baal er enorm van dat er zo weinig tijd tussen die twee tentamens zit.
@Renesite: al een beter gevoel?
Ik mocht 'm ook niet meenemen. Probeerde het nog in m'n wettenbundel te noteren, maar werd helaas 'betrapt'. Echt niet te geloven.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:35 schreef Renesite het volgende:
Inderdaad. had jij hetzelfde tentamen als mij? Willekeur mbt. het wel of niet mogen meenemen van je antwoorden!!! Ga ik straks nog ff over klagen (
) en er zaten FIKSE fouten in het tentamen
!!!!
Jep.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:52 schreef TvhN het volgende:
[..]
Ik mocht 'm ook niet meenemen. Probeerde het nog in m'n wettenbundel te noteren, maar werd helaas 'betrapt'. Echt niet te geloven.Ga er vanuit dat we hetzelfde tentamen hadden. Hadden jullie ook die vraag over de aankoop van dat (schip)huis?
Klopt, hadden wij ook. Hopelijk plaatsen ze morgen zowel de vragen als de antwoorden op bb. Maar goed, die kans acht ik erg klein.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jep.
En over die kantonrechter ()
En over die domme richtlijn rotzooi ()
Over die consumentenauthoriteit ()
Over die artikel + lid welke NIET klopt ( Duh, was een ander artikel die er boven stond, maar toch)
Tentamens, surveillanten, kladblaadjes. Miscommunicatie
Ik stuur ook even een mailquote:Op donderdag 12 november 2009 19:06 schreef Renesite het volgende:
Klasgenoot heeft gemaild over het niet mogen meenemen... Als jullie dat ook ff doen
Hehe, tuurlijk niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen linkje naar het topic he!!!
Moet de klassenvertegenwoordigster nog vragen. Je hebt gemaild naar push?quote:
BSR en M&O nog.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:33 schreef TvhN het volgende:
[..]
Hoeveel vakken moet je nog halen voor je P?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |