Ben op pagina 15 van de samenvattingquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:30 schreef TvhN het volgende:
[..]
Bij mij gaat het leren (voor dat vak) waardeloos; vandaag weer veel te weinig gedaan.
Van de reader? Staan daar ook samenvattingen in van de in de les besproken literatuur/jurisprudentie?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben op pagina 15 van de samenvatting!
Jurisprudentie niet. Het staat onder onze klassengroep wel, maar dat is ook een bende van jewelstenquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:36 schreef TvhN het volgende:
[..]
Van de reader? Staan daar ook samenvattingen in van de in de les besproken literatuur/jurisprudentie?
| 1 |
Het is voor mij ideaal met de auto (quote:Op zondag 8 november 2009 15:05 schreef Etcetera het volgende:
Door die fucking stadjershal ben ik een keer te laat op een tentamen gekomen
Het is de Aclo. Je loopt de aclo in en dan ergens achterin, in zo'n hal vand e Aclo.quote:Op zondag 8 november 2009 15:28 schreef Slickk het volgende:
Goed, dat zal niet bepaald helpen bij mijn tentamens als ik dit allemaal zo hoor.
En ach, die dames op hakken zorgen voor een fijne afleiding tijdens mijn tentamen. 8)
Heeft iemand misschien een Google Maps linkje voor die HG Hal? Gelukkig dat dat vlakbij de ACLO zit, weet wel waar dat ongeveer is.
In ieder geval al bedankt voor die andere![]()
Bij mijn faculteit staat erbij: 'adresinformatie tentamenplaatsen'quote:Op zondag 8 november 2009 15:33 schreef Slickk het volgende:
Ah, dat is nog duidelijker.
Ik vind het wel vreemd dat de locatie zo in het tentamenrooster staat, terwijl er verder geen uitleg of iets bij staat. Natuurlijk, als je slim bent zoek je een beetje uit waar je moet zijn, maar ik kan me voorstellen dat er genoeg zijn die dik te laat komen / niet weten waar het is.
Door het stadspark... maar goed, dat vond ik voor jou te moeilijk uit te leggenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:42 schreef Slickk het volgende:
Na een uur fietsen eindelijk die Stadjershal gevonden.Had iemand gevraagd die al 32 jaar in Groningen woont, maar die had er nog nooit van gehoord.
Via Google Maps van tevoren wel mijn route wat uitgezocht, maar op een gegeven moment was ik verdwaald.Achja, dankzij een klasgenoot en wat geluk toch nog gevonden en kon nog mooi het tentamen maken.
Consumentenrecht.... matig idee overquote:Op woensdag 11 november 2009 17:05 schreef TvhN het volgende:
Een 9+ gehaald voor de io.![]()
Nog twee tentamens en dan eindelijk weer wat rust...
Ik eerlijk gezegd ook, om nog maar te zwijgen over dat andere tentamen.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Consumentenrecht.... matig idee over
Privaatrecht 2 doen ze ook keilang over met nakijkenquote:Op woensdag 11 november 2009 19:20 schreef TvhN het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd ook, om nog maar te zwijgen over dat andere tentamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |