Nou, atm. heb ik mediation en onderhandelenquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:09 schreef Etcetera het volgende:
Da's leuker dan die training adviseren
die heb ik in janauriquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:09 schreef Etcetera het volgende:
Da's leuker dan die training adviseren
SJD 1e jaar basis engels, presentatie doen en zo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:11 schreef richbitch het volgende:
Heb je bij SJD/rechten eerste blok van jaar1/2 Engels? of coach in Engels?
Er waren überhaupt maar 6 klasgenoten van je. Overigens duurde het college maar tot 9:40 uur, aangezien er maar 1 was die het proeftentamen had voorbereid.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:03 schreef Renesite het volgende:
Sorry TvhN... dacht dat het om half 11 was ipv half 9Vergeef mij!
Klopt. Er is al geklaagd bij onze SLBerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:50 schreef TvhN het volgende:
[..]
Er waren überhaupt maar 6 klasgenoten van je. Overigens duurde het college maar tot 9:40 uur, aangezien er maar 1 was die het proeftentamen had voorbereid.
Zo, da's fijnquote:Docent ontslagen wegens seksverleden
Een psychologiedocent uit het Friese Grouw is per 1 november ontslagen bij de Hanzehogeschool Groningen. De man was tot oktober 2007 gezondheidszorgpsycholoog, maar zijn naam werd wegens seksueel misbruik van een patiënte geschrapt uit het zogenoemde BIG-register. Dat betekent dat hij zich al twee jaar niet meer Gz-psycholoog mag noemen en dat hij zijn beroep niet meer mag uitoefenen.
De Hanzehogeschool was hiervan tot vorige week niet op de hoogte. "We zijn wettelijk niet verplicht om de antecedenten van een docent na te trekken en de docent was niet verplicht die te noemen", zegt woordvoerster Steffy Praamstra van de Hanzehogeschool Groningen.
Minister Ab Klink van Gezondheidszorg vroeg vorige week om openbaarmaking van de lijst van zorgverleners van wie de naam uit het register is gehaald. De naam van de docent bleek ook op de lijst voor te komen. De man was docent/gedragstrainer bij de minor Psychologie, onderdeel van de opleiding Toegepaste Psychologie aan de Hanzehogeschool.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:39 schreef richbitch het volgende:
Ik heb me voor zo'n tachtig tentamens aangemeld, maar nu kan ik maar naar een paar tentamens.. blijkt 't dat je je ook weer moet afmelden. Dat kan nu niet meer.. maakt toch niet uit of wel
Zou een van toegepaste psychologie kunnen zijn?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zo, da's fijnIemand hier die weet over wie het gaat?
Dat ligt aan je opleiding, sommige opleidingen zien ze het niet afmelden voor een tentamen als een gemiste kans.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:39 schreef richbitch het volgende:
Ik heb me voor zo'n tachtig tentamens aangemeld, maar nu kan ik maar naar een paar tentamens.. blijkt 't dat je je ook weer moet afmelden. Dat kan nu niet meer.. maakt toch niet uit of wel
pm me maar in dat geval. ik doe wel brand & designmanagement, niet gaming.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:24 schreef CubicX het volgende:
Is er hier iemand die toevallig de opleiding Communicatiesystemen (Game Design & Development) doet? Ik heb een aantal vragen over deze opleiding namelijk. Ik ga ook de open dag bezoeken en informatie vragen op de Hanze zelf (studeer nu wat anders en wil wisselen), maar wat informatie van een CS student zelf is ook erg welkom
.
Dat is erg zuur. Normering werd vorig jaar niet bijgesteld..quote:Op donderdag 5 november 2009 17:48 schreef Renesite het volgende:
PRR2 een 5,4... normering vorig jaar nog bijgesteld geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |