quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:23 schreef aaipod het volgende:
De lambal die niet op kwam dagen uiteraard het groepje uitgetrapt neem ik aan?
en daarom zeg ik altijd standaard ja. open deur- vraag.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:48 schreef richbitch het volgende:
[..]
Stap hokje binnen en vraag: Hebben jullie gereserveerd?
Werkt altijd
en nu loopt ie te bitchen dat ie het wel bij mijn berichten wil zetten, maar het waarschijnlijk aan mijn verbinding ligt.. (ik zit op mn eigen wifi en die doet primaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:47 schreef Saisai het volgende:
hey, is het iemand al gelukt zn hanzemail in zijn telefoon te krijgen? ik heb een nokia 5800. het leek even te lukken onder IMAP, maar nadat hij alles goedkeurde heeft hij zich toch op het laatste moment bedacht![]()
onder mail exchange doet het helemaal niks![]()
weet iemand hoe het wel moet?
provider? voor t-mobile geldt: smtp.gprs.t-mobile.nl (of gprs en smtp andersom)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:44 schreef Saisai het volgende:
als iemand dan weet hoe de uitgaande mailbox ingesteld moet worden hoor ik het gaarne.
Hoi PMquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Grr, mijn hanzemail doet het niet meer? Misschien ben ik eindelijk uitgeschreven!
Heb eigenlijk nog een emailadres van een docent nodig.
Misschien iemand die me kan helpen?
Oeps, nu welquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou je pm wel willen beantwoorden CubicX, maar er wordt aangegeven dat je pm box niet beschikbaar is
Niet dat ik weet, zo snel. Sowieso moet je het pasje hebben voor tentamens.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:36 schreef Kerol het volgende:
Kan ik naast mijn collegekaart ook nog ergens anders mijn studentennummer vinden? Dus niet het nummer die je gebruikt voor het inloggen op HELO maar die vaak begint met 000 ..
Inloggen op ProgRess?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:36 schreef Kerol het volgende:
Kan ik naast mijn collegekaart ook nog ergens anders mijn studentennummer vinden? Dus niet het nummer die je gebruikt voor het inloggen op HELO maar die vaak begint met 000 ..
Als je nu al weet dat je de richting game design & development wilt gaan doen kan je beter naar Hilversum gaan dacht ik.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:24 schreef CubicX het volgende:
Is er hier iemand die toevallig de opleiding Communicatiesystemen (Game Design & Development) doet? Ik heb een aantal vragen over deze opleiding namelijk. Ik ga ook de open dag bezoeken en informatie vragen op de Hanze zelf (studeer nu wat anders en wil wisselen), maar wat informatie van een CS student zelf is ook erg welkom
.
irriteer me er ook mateloos aanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:57 schreef Tommeke het volgende:
Pfff, om te besparen drukken printers tegenwoordig tweezijdig af_
Weet iemand ook hoe je die kutdingen weer op eenzijdig kan zetten?
En er wel het gewone bedrag voor blijven vragen. Op de printers staat zo'n sticker dat je de instellingen zelf terug moet zetten. Maar nergens staat hoe, en op het moment dat je de printer kan bedienen begint dat ding al te printenquote:
Heb wel een idee, maar dat wil ook niet altijd denk ik... omdat wanneer je het verstuurd naar de printer hij automatisch begint en je geen moment hebt om het ff te wijzigen op een knop.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:00 schreef Tommeke het volgende:
[..]
En er wel het gewone bedrag voor blijven vragen. Op de printers staat zo'n sticker dat je de instellingen zelf terug moet zetten. Maar nergens staat hoe, en op het moment dat je de printer kan bedienen begint dat ding al te printen
Ja... WAAROM is een GOEDE vraagquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:19 schreef TvhN het volgende:
Morgen is dus het college van consumentenrecht. Kan er niet bij zijn, aangezien ik moet werken. Baal er eerlijk gezegd wel van, gezien die colleges best belangrijk zijn om te volgen.Waarom doen ze het alleen deze week op woensdag?
![]()
quote:
Ik moet wel toegeven dat mevrouw P. stukken beter presenteert dan afgelopen jaar. Maar goed, de lessen zijn nog steeds niet echt 'top'.quote:
Idd! Tering zooi, kon niks doen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:27 schreef Renesite het volgende:
Verdammte internet! Lag er de hele tijd uit
Projectkamers... Ja, het eerste blok is gewoon altijd een dramaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:54 schreef Slickk het volgende:
Sinds dit jaar zit ik ook op de Hanze.Zat vorig jaar op de NHLeeuwarden. Vergeleken met daar is alles hier veel beter geregeld qua communicatie, wat er van je verwacht wordt en Blackboard wordt veel beter gebruikt.
Alleen altijd zijn die projectkamers bezet. De eerste paar weken ging het nog wel en was er altijd snel één te vinden, maar afgelopen week ook weer een half uur lopen zoeken in het gebouw.Nogal irritant als je snel even wat met je groepje wilt doen. Wel tof dat de meeste klaslokalen gewoon open zijn, overleggen over een powerpoint of iets met een beamer erbij is veel handiger.
Geen idee waar het kan en soms gaat het gewoon om een uurtje tussendoor. Sommige lessen zijn eerder afgelopen of beginnen weer eerder dus echt reserveren is niet echt handig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:47 schreef Etcetera het volgende:
Gewoon reserveren, dat helptBij voorkeur een compleet blok meteen inplannen
Hmm, wij gaan altijd gewoon ergens zitten en zijn nog nergens weggetrapt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:06 schreef Etcetera het volgende:
Bij Communicatie (Frontoffice in F) heb je mappen staan waar je projectruimtes in kunt reserverenWeet niet waar die van de rest van de opleidingen liggen
Maar het is écht handig, en je kunt natuurlijk alleen dan reserveren wanneer je het nodig vind of er tijd voor hebt
Woensdag luisteren naar een stomme presentatie.quote:
Donderdag.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Woensdag luisteren naar een stomme presentatie.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |