Ik kijk al een week panisch of ik niet teveel uitgeef, heb nu nog een marge van 6 euroquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:41 schreef Etcetera het volgende:
Fantastisch geregeldMoet ik nog gaan opletten dat ik niet te veel uitgeef ook
Gelukkig heb ik hem wel iets brederquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:35 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Ik kijk al een week panisch of ik niet teveel uitgeef, heb nu nog een marge van 6 euro![]()
Negatief zekerquote:Op zondag 6 september 2009 14:05 schreef TvhN het volgende:
Zo, wat hebben ze dat consumentenrecht in vergelijking met vorig jaar veranderd zeg...
Verplichte presentatie hadden we niet, colleges werden anders ingedeeld. Vorig jaar bespraken we gedurende de colleges alleen de casussen; er werd een uur over een casus gedaan, waardoor we al snel een achterstand haddenquote:Op zondag 6 september 2009 14:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Negatief zeker? Veel meer colleges en bullshit zeker?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:44 schreef Renesite het volgende:
Vorig jaar was netjes 1 september
Weljaa... Dat wordt op het geld zitten![]()
Ik betaal in 1 keerquote:Op maandag 7 september 2009 13:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]Jij grapjas
Op het inschrijfforumulier staat dat als je in 1x betaalt het volledige bedrag rond 1 september wordt afgeschreven. Maar als je in termijnen betaalt, is de eerste termijn pas op 25 september
Dus geen wonder dat het er nog niet af is
Ja, niet normaal. Ook op mijn werk dusquote:Op maandag 7 september 2009 14:10 schreef TvhN het volgende:
Wat was het vandaag verschrikkelijk druk op de Hanze...
Anders had ik wel gehuild dat de 26e alles er nog staatquote:Op maandag 7 september 2009 18:42 schreef Etcetera het volgende:
Hoe moeten wij dat nou ruikenIk betaal nooit in 1x, zou willen dat ik dat bedrag had
schijnen 25% meer studenten te hebben aangenomen in vergelijking met voorgaande jaren... idiotenquote:Op maandag 7 september 2009 14:10 schreef TvhN het volgende:
Wat was het vandaag verschrikkelijk druk op de Hanze...
Hoorde ik ook alquote:Op maandag 7 september 2009 18:56 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
schijnen 25% meer studenten te hebben aangenomen in vergelijking met voorgaande jaren... idioten
De klassenlijsten van mijn jaar zijn waarschijnlijk nog niet eens definitiefquote:Op maandag 7 september 2009 20:21 schreef richbitch het volgende:
Ah vandaar dat m'n rooster zo vaag is.. elke week wordt het weer omgegooid
Komende donderdag komen er waarschijnlijk 9 (!) herkansers bij jullie consumentenrecht volgen.quote:Op maandag 7 september 2009 20:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
De klassenlijsten van mijn jaar zijn waarschijnlijk nog niet eens definitief
Als dat gaat passen... Ze lopen de klooien met de 2e jaars...quote:Op maandag 7 september 2009 20:35 schreef TvhN het volgende:
[..]
Komende donderdag komen er waarschijnlijk 9 (!) herkansers bij jullie consumentenrecht volgen.
[letter][cijfers] is klasquote:Op maandag 7 september 2009 20:46 schreef Abbysak het volgende:
Weet iemand waar je achter kan komen wat afkortingen op je rooster betekenen? Er staan maar paar voorbeelden in zo'n boekje..
Bedankt, ik bedoelde eigenlijk afkorting van het vak zodat ik weet welke boeken ik mee moet nemen.quote:Op maandag 7 september 2009 20:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
[letter][cijfers] is klas
dingen als [BEBO] kan Berend Botje zijn, docent
En verder heb je nog een afkorting van een les.
in de course op blackboard staat het meestal ook als IBO1, vaak kan je dan met wat puzzelwerk wel uit de info die daar staat opmaken welk vak het is... meestal is het geen ramp als je de 1e les van een vak je boek niet bij je hebt.quote:Op maandag 7 september 2009 21:02 schreef Abbysak het volgende:
[..]
Bedankt, ik bedoelde eigenlijk afkorting van het vak zodat ik weet welke boeken ik mee moet nemen.
Ik heb werkelijk geen idee wat IBO1/aftrap moet betekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |