Valt de laatste tijd vies tegen iddquote:Op maandag 23 november 2009 20:28 schreef AliKebap het volgende:
Chemisch technoloog hier!
Is het schoolnetwerk bij jullie ook zo langzaam? Hier in het techniekgebouw wel, vreselijk
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 25 november 2009 19:42 schreef TvhN het volgende:
Renesite, wat vind je tot nu toe van blok 6?
Ik weet niet welke rechtsgebieden je interessant vindt, maar de meeste derdejaars die ik ken vonden het net als ik een verschrikkelijk blok.quote:
Vooral omdat de meeste herkansingen (statistisch gezien) in het 2e blok zitten...quote:Op woensdag 25 november 2009 21:36 schreef TvhN het volgende:
[..]
Ik weet niet welke rechtsgebieden je interessant vindt, maar de meeste derdejaars die ik ken vonden het net als ik een verschrikkelijk blok.
Klopt. Met name sociaal recht (quote:Op woensdag 25 november 2009 21:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vooral omdat de meeste herkansingen (statistisch gezien) in het 2e blok zitten...
Is ook super moeilijk... Hoe verliep europeesrecht over het algemeen dan? Ben niet van plan dat te lerenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:51 schreef TvhN het volgende:
[..]
Klopt. Met name sociaal recht () wordt vaak bedroevend slecht gemaakt.
Europees recht werd vorig jaar ook slecht gemaakt. Weet niet of ze het dit jaar weer doen, maar vorig jaar haalden ze 75% van de tentamenvragen gewoon uit het boek.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is ook super moeilijk... Hoe verliep europeesrecht over het algemeen dan? Ben niet van plan dat te leren
Hoeveel herkansers zijn er nog voor Sociaal Recht dan?
quote:everdiena rooske schrijft op 26-11-2009 15:30
Nou ik doe mwd aan de hanzehogeschool. En hier is de bsa(bindend studie advies) volgensmij al langere tijd van toepassing. Zit ook in me propedeuse jaar en moet zeggen dat ik weinig tot niet meer stap omdat het echt heel druk is en ik vind bsa toch wel eng hoor, ook al werk je keihard voor en je haalt net aantal dingen niet door de enorme druk moet je gedwongen met de opleiding stoppen. Dus ik snap best dat ze niet willen dat het ingevoerd word. En dat iedere student veel stapt en drinkt is dus een dom vooroordeel, zijn echt meer meer studenten als mij die hun studie meer dan serieus nemen!!!
Mja... dan gaat ze het na dit jaar toch op het windesheim Zwolle doen?quote:
BSA wel gehaald, nu de P nog in 2 jaarquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Mensen die het BSA niet halen zijn over het algemeen de wat laksere studenten.
Vertel mij watquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:06 schreef TvhN het volgende:
Renesite, wat een verschrikkelijk kutrooster hebben jullie zeg.
Op mijn HTC Touch Pro heb ik het als Exchange server, zodat ook mijn Agenda, Telefoonlijst e.d verbonden zijn met OWA van school. Je kunt er volgens mij ook voor kiezen om IMAP te gebruiken.quote:Op zondag 6 december 2009 18:08 schreef Slickk het volgende:
Heeft iemand een idee hoe ik mijn schoolmail op mijn HTC Hero krijg? Via Google stuitte ik al op deeltje 10 van deze topicreeks met daarin wat hulp, maar dat is mij tot nu toe niet gelukt.
Hoorayquote:Op maandag 7 december 2009 15:33 schreef Slickk het volgende:
Dat had ik allemaal alleen had ik niks bij Domain ingevuld, het is nu gelukt. Bedankt !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |