Waar baseer je dat nou weer opquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Zo'n feestje als hoogtepunt van je jaar hebben. Hoe meelijwekkend...
Hehe, hoe vaak ik mensen bij Ajax (waarvan ik weet dat ze uit Brabant komen) dat hoor meebrullen op de tribune.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Alle boeren zijn hoooooooomooooooooo's..
Jullie in een Paardenevenementquote:
Ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, hoe vaak ik mensen bij Ajax (waarvan ik weet dat ze uit Brabant komen) dat hoor meebrullen op de tribune.
Hehe. Ik ben die yell allang zat trouwens.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, hoe vaak ik mensen bij Ajax (waarvan ik weet dat ze uit Brabant komen) dat hoor meebrullen op de tribune.
Zag m hier net ook op de mat. Hoe zielig trouwens dat je kaart voortaan voor altijd geldig is. Je krijgt dus niet meer elk seizoen een nieuwequote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hehe. Ik ben die yell allang zat trouwens.
SCC binnen!
Ik ben bang dat dit mijn laatste seizoen wordt..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Gewoon elk seizoen zogenaamd wegflikkeren en een nieuwe lappen voor 12 Euro's. En dan nog, komend seizoen moet ik een nieuwe uitkaartfoto laten maken, mwuah ah ah aaaahhh!
Werk? Buitenland? Vriendin die een aversie richting voetbal heeft?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:02 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit mijn laatste seizoen wordt..
Vooral tijd. Ik heb afgelopen 2 seizoenen er veel voor opgegeven qua vrije tijd. Dat kon ook, als student. Maar nu zijn mn weekenden de enige momenten nog waarop ik vrije tijd heb. Nou daar gaat een avond stappen vanaf, vervolgens is het steeds nog best lang reizen, dus dat kost me vaak de hele zondag.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:03 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Werk? Buitenland? Vriendin die een aversie richting voetbal heeft?
Ik bewaar soweiso altijd m'n SCC's. WIe zou dat willen weggooien? Fucking mooie herinneringen voor later. Kan m'n eerste SCC van Slavia trowuens niet meer vinden.Moet m'n kamer maar eens overhoop halen want hij moet hier ergens zijn.
Voorverkoop he, aan de deur 15 euroquote:
De storm is even gaan liggen. Maar dat kan na vanavond weer zomaar anders zijnquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:24 schreef SCH het volgende:
Hoe is het met de liefde Breach?
Aan pfaf vraag ik het maar niet
Jaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/manager/
Zullen we een FOK-VBL-SC poultje maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |