SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Voor iets anders kom ik niet in de benen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:32 schreef SCH het volgende:
Oh dan kom ik ookZijn er wel genoeg tieten en is er voldoende bier?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:33 schreef borisz het volgende:
World LeagueWas spannend zeg de 5e set.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
Wat een vraag zeg, het is Twente jaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:32 schreef SCH het volgende:
Oh dan kom ik ookZijn er wel genoeg tieten en is er voldoende bier?
Inderdaad. Dat moet ik jullie Achterhoekers wel nageven. Er is altijd bier.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:35 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wat een vraag zeg, het is Twente ja
quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat is feitelijk ook zo. Want het zijn allemaal van die overjarige mensen die de hele avond met een dood biertje staan te feesten. Die niet tegen drank kunnen (omdat ze het bijna nooit drinken) en ontzettende grafmuziek. En dan laat ik dat achterlijke verkleden nog even buiten beschouwing.
je kan ook mooi komenquote:
Inderdaad, ik vergat ergens bijna tussen te zetten. Maar in Brabant is dat een kansloze discussie, want als je uit Brabant komt moet je dat Carnaval geweldig vinden.quote:
Wat weer veel zegt over Brabanders...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vergat ergens bijna tussen te zetten. Maar in Brabant is dat een kansloze discussie, want als je uit Brabant komt moet je dat Carnaval geweldig vinden.
Beetje kut als je Breach heet en je daar woontquote:
Serieus ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Beetje kut als je Breach heet en je daar woont
Áls je me over de zeik wil hebben...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Serieus ja.
Jij vind skihut muziek dus ook mooi? Dat is toch genetisch daar bij jullie?
Dat bedoel ik! Zo'n feestje als hoogtepunt van je jaar hebben. Hoe meelijwekkend...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb zin in carnaval nu.
Aaah, dan ga ik dus niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:48 schreef -En4Cer- het volgende:
Yess.. CSI![]()
Alleen 14 euro voor een kaartje, oplichters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |