Of mosselenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:16 schreef SadKingBilly het volgende:
Wees blij dat het geen broodje verdachte tonijn was; daar kun je mooie voedselvergiftiging met spasmen van krijgen.. Raad eens hoe ik dar weetDood ga je er niet aan maar je dénkt in ieder geval een aantal uur dat dat wel zo is
En?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:16 schreef right_turn het volgende:
Ja, ik ben er bang voor dat dit mijn laatste woorden zullen zijn![]()
Ik heb zojuist een sandwich met kipfilet genuttigd. Tijdens het klaarmaken er van vond ik dat de plakjes kipfilet er wat vreemd uitzagen. Alsof er iets mis was met de temperatuur van de ijskast. Gisteren kon ik ook al een zakje met kant en klare kriel aardappeltjes weggooien omdat het er niet meer uitzag![]()
Toch gegeten en nu ik het laatste hapje heb gegeten kom ik tot de conclusie dat de smaak ook niet helemaal dat is![]()
Ergo, ik zal het niet lang meer maken![]()
Iedereen bedankt voor de leuke tijd!![]()
Doei!
Klacht: Kipfilet strikes back
Bonusklacht: Zomer komt volgende week weer terug.
Antiklacht: Lola
Is goed voor de weerstand.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:28 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb een keer een voedselvergiftiging gehad. Had pastasaus opgewarmd (vanuit de vriezer) en dat vond ik wel lekker bij m'n gebakken aardappels![]()
Ben toen echt een week ziek geweest incl. kotsen en je helemaal leeg schijten.
Van wat pastasaus? Vaag. Ik heb wel eens door een subwaybroodje twee dagen twee dagen boven de WC gehangenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:28 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb een keer een voedselvergiftiging gehad. Had pastasaus opgewarmd (vanuit de vriezer) en dat vond ik wel lekker bij m'n gebakken aardappels![]()
Ben toen echt een week ziek geweest incl. kotsen en je helemaal leeg schijten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |