Hahah ja, sportclubs genoeg in de buurt, ik ga zeker alles eens bekijken als je dan toch in de VS bent, zo vaak ga je er niet komen. Ik ben namelijk van plan om het International College Program van Disney World te gaan volgen, dan ga je daar een half jaar werken, verblijf je in een luxe appartementencomplex van Disney en krijg je betaald (al hebbie niet veel over per maand) , als je dan ook nog eens zorgt dat je een leuk zakcentje vanuit Nederland meeneemt kun je alles in de buurt van Orlando (dan kijk ik van Orlando naar Tampa Bay en Miami, das nog best te doen kwa vervoer) doen, misschien wordt ik wel vaste bezoeker van de Rays

, De BoSox zullen vaak zat langskomen en de Yankees vernederd zien worden is ook altijd leuk.
Die spring training is ook zeer interessant om te bezoeken, kun je voor een leuke prijs een pot honkbal zien, is natuurlijk wel afhankelijk van of er uberhaupt dan in florida zit, want het project begint op verschillende keren per jaar, in het hoogseizoen heb je iig MLB honkbal.
Heb je trouwens in Nederland gehonkbalt of niet en zo ja voor welke club?
[ Bericht 9% gewijzigd door Keyos op 06-08-2009 11:06:31 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.