Als ik Giel mag geloven en nog vele anderen was het dramatisch. Ach ze heeft iig zelfkennisquote:Op zondag 12 juli 2009 23:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
duffy was zo slecht op NSJ dat ze verboden heeft tot uitzending op tv
Giel neem ik maar liever niet als maatstaf voor wat goed en slecht isquote:Op zondag 12 juli 2009 23:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ik Giel mag geloven en nog vele anderen was het dramatisch. Ach ze heeft iig zelfkennis.
Daarom en nog vele anderen, Giel alleen zegt niksquote:Op zondag 12 juli 2009 23:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel neem ik maar liever niet als maatstaf voor wat goed en slecht is
Shit, gemistquote:Op zondag 12 juli 2009 23:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel je favo nummer van adele op ned 3
Wéét j hoe goed wij kunnen zingen? Nee dusquote:Op zondag 12 juli 2009 17:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik ben blij dat ik niet in de buurt ben van Janneke en Brenda
Jij weet niet eens hoe ik zing zelfsquote:Op maandag 13 juli 2009 00:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wéét j hoe goed wij kunnen zingen? Nee dus
Hihi, was gezellig vanavond!
Volgens mij heb ik je weleens horen zingen hoor... Niet vaak, maar wel eens!quote:Op maandag 13 juli 2009 01:00 schreef Brennel het volgende:
[..]
Jij weet niet eens hoe ik zing zelfs![]()
Maar het was gezellig
morguh nachtmensquote:Op maandag 13 juli 2009 07:45 schreef DaMook het volgende:
Mogguh.1e van de 3 nachtdiensten zit erop
.
Nog een week of zes hier.quote:Op maandag 13 juli 2009 07:32 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen![]()
De laatste week voor de vakantie is begonnen
quote:Op maandag 13 juli 2009 08:34 schreef cosmick het volgende:
Goedemorgen.
Wel mooi dat ze zon weer 's schijnt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |