Nu baalhaas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Adelante op 11-07-2009 20:31:01 (kappen met die plaatjes) ]
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:51 schreef Crack_ het volgende:
Ja het is irritant, het wordt nu ook een beetje irritant dat iedereen er een topic over gaat openen!
Nou, kijk..quote:
en een topic kapen is niet irritant?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, kijk..
Als ik iets irritant vind en ik maak er een topic over dan moet ik steeds lezen wat ik irritant vind, en daarmee herinner ik er mensen aan dat het irritant is, en dan ben ik straks irritant
Ehm, tja om maar iets te zeggen
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:38 schreef Ada. het volgende:
[..]
Nu baalhaas.
[ afbeelding ]Meerdere keren hetzelfde posten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Vooral die naaktvisie is echt om te huilen
Ik denk dat de meeste mensen het gewoon grappig vinden om eens 'uit te proberen'.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:38 schreef Ada. het volgende:
[..]
Nu baalhaas.
[ afbeelding ]uit betrouwbare bron hoor ik net dat je moet stervenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarna pak je z'n baalhaas afquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
uit betrouwbare bron hoor ik net dat je moet sterven
Zowieso.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:47 schreef schijffie het volgende:
Die gast die al die reclames inspreekt moet sowieso dood.
quote:Op zondag 12 juli 2009 10:06 schreef Sjibble het volgende:
De truuk zit em er achter dat je die ene keer die 1,50 wel wilt dokken. Maar de afzetterij zit em in de dagelijkse sms'jes en niet weten hoe je die dienst stop zet. Vroegah stond het niet in die reclames, of was het niet te lezen. Op hun sites was het niet te vinden. Dus via andere forums kwam ik er achter, toen ik 10 euro kwijt was
Dus voor je het probeert, altijd weten hoe je het weer stopzet.
je hebt me doorquote:Op zondag 12 juli 2009 10:47 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]!!!!
Dus jij bent mede verantwoordelijk voor die kutreclames.
Heb je sekstips nodig dan?quote:Op zondag 12 juli 2009 13:22 schreef Fries het volgende:
[..]
En dat was voor die sekstips?![]()
Waren het goeie tips?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |