Vraag me af in welke volgorde het lot samengesteld wordt. Eerst de cijferreeks ophalen en dan bepalen of het een heel lot of 1/5 lot is, of net andersom.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:24 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
zal je net zien: koop je een heel lot heb je net een ander nummer waar geen prijs op is gevallen
6 cijfers is anders ook 250,00, check die troostprijzen maarquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:55 schreef Arcee het volgende:
4 cijfers goed en dan maar 250 euro?
Staatsloterij.
Rechtsonder staan de reservegetallenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:27 schreef ufopiloot het volgende:
6 cijfers goed en je wint 250 euro.. vind je het gek dat die jackpot nooit valt, dan moet je meer cijfers goed hebben dan er op het kaartje staan!
Het eerste, het lotnummer dat TS heeft is uniek, het is dus niet zo dat er nu 5 mensen zijn met een 1/5e lot met hetzelfde lotnummer.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:26 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Vraag me af in welke volgorde het lot samengesteld wordt. Eerst de cijferreeks ophalen en dan bepalen of het een heel lot of 1/5 lot is, of net andersom.
quote:
Oh, ja, want dan heb je maar 5,5 miljoen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:02 schreef Adelante het volgende:
Ach, beter nu bij die 250 euro dan dat je de jackpot wint en je hebt zo'n 1/5 lot
[ afbeelding ]
Als je een heel lot had gekocht, dan had je een ander lotnummer gehad.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:19 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Klacht:
Had ik nou maar een heel lot gekocht.![]()
[ afbeelding ]
Die kans is wel ERG kleinquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:10 schreef SiGNe het volgende:
Wat je trouwens ook kan doen is je winst investeren in nieuwe loten, je kan nu 16 5e loten kopen, hou je nog 2 euro over..in feite hebben die loten je dan slechts 1 euro gekost maar je hebt wel 16 keer meer kans op een grote prijs.
Als je genoeg winst hebt kan je overstappen op hele loten. Op die manier kan je eigenlijk best lang spelen voor je verlies hebt en dan heeft het je in principe slechts een euro gekost.
M'n moeder heeft het ook zo gedaan, toen ze op een gegeven moment ¤5000 won op een heel lot is ze gestopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |