En hadden vaak ook al een chronische ziekte zoals diabetes, astma of waren te dik.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het schijnt dat de dodelijke slachtoffers pas gemiddeld na 2,5 dagen medische hulp ging inroepen
Vanmiddag.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:08 schreef F04 het volgende:
Wanneer krijgen we die uitslag over die Britse meneer?
Daarom antiseptische gel. Zoals Care Plus van LiFF of NoodZaken. Heb het ook.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:17 schreef F04 het volgende:
Tevens is het ook zo dat ook zonder masker je toch een redelijke kans hebt om besmet te raken door het aanraken van een besmet voorwerp.
Als je met die hand vervolgens weer in je mond/neus gaat zitten, ja.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:17 schreef F04 het volgende:
Tevens is het ook zo dat ook zonder masker je toch een redelijke kans hebt om besmet te raken door het aanraken van een besmet voorwerp.
Voordeel van een mondkapje is dat je niet aan je mond en neus kan komen. Maar dan moet je ook een bril en handschoenen dragenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:37 schreef F04 het volgende:
Daarom koop ik voorlopig nog geen mondkapje totdat het echt dichtbij komt. Om nu al echt overal met een mondkapje te gaan lopen is misschien ook overdreven?
In grote groepen zou ik het wel doen, maar ik kom toch nooit in grote groepen.
De UK heeft anders wel de meeste slachtoffers van heel Europa, dus het zou goed kunnen dat hij toch positief tgetest wordt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:21 schreef Shoombak het volgende:
De vierdaagse, die zijn zo fucking paranoia na het hitte incident van een paar jaar geleden, durf te wedden dat die Brit geen H1N1 heeft maar een gewoon griepje
Er zijn ook Canadese, Amerikaanse etc. militairen die meedoen. Wacht maar een paar daagjes af. Dan krijg ik gelijk in wat ik al weken roep over de vierdaagse. Aflassen! Maar da's nu te laat.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:21 schreef Shoombak het volgende:
De vierdaagse, die zijn zo fucking paranoia na het hitte incident van een paar jaar geleden, durf te wedden dat die Brit geen H1N1 heeft maar een gewoon griepje
Inderdaad, maar je moet het toch zien te vermijden zoveel mogelijk. Dat pak, plus bril en mondkapje is het bestequote:Op woensdag 22 juli 2009 10:43 schreef F04 het volgende:
Maar wat als je jeuk hebt een je oog om gezicht, of nog erger last van chronisch eczeem hebt aan je gezicht? Dat lijkt me helemaal erg, dan moet je wel aan je gezicht zitten.
Dan kan je net zo goed rondlopen in steriele pakken.
[ afbeelding ]
waarom zijn die deelnemers daar dan zo laconiek?! Als ze zelf eenmaal die griep hebben piepen ze wel anders denk ik. Ik stel voor, iedereen verplicht een masker en om de x km een checkpoint waar iedereen verplicht zijn handen moet wassen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:47 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Er zijn ook Canadese, Amerikaanse etc. militairen die meedoen. Wacht maar een paar daagjes af. Dan krijg ik gelijk in wat ik al weken roep over de vierdaagse. Aflassen! Maar da's nu te laat.
Beschermen maskers jezelf ook, of beschermen ze enkel anderen? Want volgens mij hoorde ik op het nieuws dat maskers alleen vocht tegenhouden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:18 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Als je met die hand vervolgens weer in je mond/neus gaat zitten, ja.
Helemaal met je eens. En maskers beschermen jezelf ook, mits > FPP3quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:50 schreef F04 het volgende:
[..]
waarom zijn die deelnemers daar dan zo laconiek?! Als ze zelf eenmaal die griep hebben piepen ze wel anders denk ik. Ik stel voor, iedereen verplicht een masker en om de x km een checkpoint waar iedereen verplicht zijn handen moet wassen.
Waarom zou je het aflassen. Dan moet je de kermis ook aflassen, en concerten en voetbalwedstrijden en drukke winkels sluiten. Je kunt het toch niet tegenhouden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:47 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Er zijn ook Canadese, Amerikaanse etc. militairen die meedoen. Wacht maar een paar daagjes af. Dan krijg ik gelijk in wat ik al weken roep over de vierdaagse. Aflassen! Maar da's nu te laat.
Omdat er veel mensen komen meelopen uit de landen waar het erg heerst nu al. Dat heb ik al 2x verteld: britten, amerikanen, canadezen etc.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:09 schreef -0- het volgende:
[..]
Waarom zou je het aflassen. Dan moet je de kermis ook aflassen, en concerten en voetbalwedstrijden en drukke winkels sluiten. Je kunt het toch niet tegenhouden.
Ik ga gewoon lekker naar de vierdaagsefeesten, mocht ik besmet raken so be it dat kan me ook zaterdag bij de AH gebeuren.
En die komen weer in contact met Nederlanders die naar de Albert Heijn gaan waar jij boodschappen doet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:09 schreef Kaneel het volgende:
Omdat er veel mensen komen meelopen uit de landen waar het erg heerst nu al. Dat heb ik al 2x verteld: britten, amerikanen, canadezen etc.
Dus?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:09 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Omdat er veel mensen komen meelopen uit de landen waar het erg heerst nu al. Dat heb ik al 2x verteld: britten, amerikanen, canadezen etc.
Precies. Maar als het was afgelast was de kans veel kleiner dat ik bij de AH besmet zou raken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:22 schreef APK het volgende:
[..]
En die komen weer in contact met Nederlanders die naar de Albert Heijn gaan waar jij boodschappen doet.
En stort de economie in.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:09 schreef -0- het volgende:
[..]
Waarom zou je het aflassen. Dan moet je de kermis ook aflassen, en concerten en voetbalwedstrijden en drukke winkels sluiten. Je kunt het toch niet tegenhouden.
Ik ga gewoon lekker naar de vierdaagsefeesten, mocht ik besmet raken so be it dat kan me ook zaterdag bij de AH gebeuren.
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:25 schreef Kaneel het volgende:
Precies. Maar als het was afgelast was de kans veel kleiner dat ik bij de AH besmet zou raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |