quote:
Yeti Alert!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:49 schreef ouderejongere het volgende:
echte mannen scheren niet
stoere mannen gebruiken dit:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:49 schreef ouderejongere het volgende:
echte mannen scheren niet
Echt stoere mannen scheren hiermee hun baard:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
stoere mannen gebruiken dit:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:51 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Echte mannen scheren soms, maar hebben wel een baard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet jij niet uitgaan, ipv op vrijdagavond triest zitten FOK!en?quote:
Morgen maar weer.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:57 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Moet jij niet uitgaan, ipv op vrijdagavond triest zitten FOK!en?
Tis 9 uurquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:57 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Uitgaan om 9 uur? Jij gaat zeker zelf nooit uitquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:57 schreef Xandrar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:58 schreef Jonkowise het volgende:
Heb jij haar op je lip? :S
FAAL!!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:57 schreef Xandrar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
stoere mannen gebruiken dit:
[ afbeelding ]
Ik ga idd niet elke week uit, maar als ik uitga ben ik voor 9'en al wel bij vrienden indrinken ofzo hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:58 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Uitgaan om 9 uur? Jij gaat zeker zelf nooit uit?
Tevens uitgaan op vrijdag
Wat enorm raarquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:01 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Ik ga idd niet elke week uit, maar als ik uitga ben ik voor 9'en al wel bij vrienden indrinken ofzo hoor.
Nou, waarom niet? Omdat het gezellig is, en omdat het kan. Als ik een avond gezellig wil doen/uitgaan, wil ik dat ook de hele avond+nacht. Dan heb ik echt geen zin om tot een uur of 11 eerst nog in mn 1tje op mn kamer te zitten hoor.quote:
Wat is er vreemd aan al om 8-9 uur naar vrienden te gaan ?quote:
Ja.quote:
Alles? WTF?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat is er vreemd aan al om 8-9 uur naar vrienden te gaan ?
dat de meeste mensen hier geen vrienden hebben, en dus om 8-9 uur tegen een ballon praten om vervolgens met dezelfde gekleurde vriendjes naar de kinderdisco te gaanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat is er vreemd aan al om 8-9 uur naar vrienden te gaan ?
Je kan dan toch gewoon al chillen bij 1 van je vrienden en een beetje indrinken ?quote:
Onmogelijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je kan dan toch gewoon al chillen bij 1 van je vrienden en een beetje indrinken ?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:57 schreef Westsidee het volgende:
Terechte klacht.![]()
TS:Datr zou ik nooit doejnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Цой жив
Ik scheer ook droog, maak alleen het mesje natquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
hoe de fuck krijg je je lip open? ben je vrouw ofzo? scheer je droog ofzo? je moet gewoon meer oefenen man, en zorg ook dat je huid warm is zeg maar, dus bv tijdens het douchen
échte mannen gebruiken ditquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:01 schreef SamStar het volgende:
[..]
echte mannen gebruiken dit
[ afbeelding ]
TS homo?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:42 schreef lennart12 het volgende:
Het is weer zover, ik net heel enthousiast met m'n scheermesje door m'n baard heen... en ja hoor, een heel stuk lip ging mee. Bloedt als een rund. Ik aluin zoeken, gevonden, lip weer heel maken.
Maarja, straks komen er een hoop gasten voor op ons feestje, en die verwachten natuurlijk weer drie zoenen van me, zit straks de helft van onze gasten onder het bloed.![]()
Klacht: stom scheermesje!
Doe ik ook vaak genoeg, maar omdat je om 9 uur nog thuis bent betekent ook niet meteen dat je niet meer weggaat hequote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:01 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Ik ga idd niet elke week uit, maar als ik uitga ben ik voor 9'en al wel bij vrienden indrinken ofzo hoor.
Ik had het onlangs ook. Kreeg ik 's avonds te horen of ik een koortslip hadquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:42 schreef lennart12 het volgende:
Het is weer zover, ik net heel enthousiast met m'n scheermesje door m'n baard heen... en ja hoor, een heel stuk lip ging mee. Bloedt als een rund. Ik aluin zoeken, gevonden, lip weer heel maken.
Maarja, straks komen er een hoop gasten voor op ons feestje, en die verwachten natuurlijk weer drie zoenen van me, zit straks de helft van onze gasten onder het bloed.![]()
Klacht: stom scheermesje!
Echte mannen gebruiken dit:quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:20 schreef Anywhere het volgende:
Échte mannen gebruiken dit:
[ afbeelding ]
Echte mannen gebruiken ditquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echte mannen gebruiken dit:
[ afbeelding ]
Dat wilde ik postenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:01 schreef SamStar het volgende:
[..]
echte mannen gebruiken dit
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |