inderdaad. Weg met de politiequote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:21 schreef bendk het volgende:
Hoe is het mogelijk geworden dat mensen opgetrommeld worden om andere mensen gaan controleren op hun gedrag.
Mwa, heb begrepen dat de politie ten tijde van de fatale klap vanop een afstandje stond toe te kijken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:45 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar dit soort maatregelen komen bij mij alleen maar positief over anders. Als mensen zich niet gedragen kunnen, dan moeten er maar maatregelen genomen worden om ze te dwingen.
Voor criminelen e.d. kan ik mij dat voorstellen, maar we hebben het nu over gewone mensen die andere gewone mensen in de gaten houden, dat is voor mij de limit...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:45 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar dit soort maatregelen komen bij mij alleen maar positief over anders. Als mensen zich niet gedragen kunnen, dan moeten er maar maatregelen genomen worden om ze te dwingen.
Ooit in een taxi gezeten?! Tokkies op wielen!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:02 schreef bendk het volgende:
[..]
Voor criminelen e.d. kan ik mij dat voorstellen, maar we hebben het nu over gewone mensen die andere gewone mensen in de gaten houden, dat is voor mij de limit...
Mischien is het handig als je een linkje naar het betreffende filmpje geeft?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:02 schreef bendk het volgende:
[..]
Voor criminelen e.d. kan ik mij dat voorstellen, maar we hebben het nu over gewone mensen die andere gewone mensen in de gaten houden, dat is voor mij de limit...
Ja wat verwacht je dat?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:55 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Mwa, heb begrepen dat de politie ten tijde van de fatale klap vanop een afstandje stond toe te kijken.
Maar verder heb je gelijk hoor, ik geloof er op terassen in Amsterdam flinke boetes worden uitgedeeld als iemand staand een biertje drinkt.
Nee, voor problemen in de taxi branche verwijst de politie naar een andere gemeentelijke instantie (welke is me even ontschoten).quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:12 schreef -0- het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je dat?
Dat de politie vóór de eerste schermutselingen aanwezig is?
Ja dat staand drinken is weer iets dat riekt naar Ab Klink en consorten, met regeltjes waar dit hele land niks aan heeft en het kost alleen maar geld, het slaat nergens op en wat mij betreft is de politiemacht wel beter in te zetten dan voor die onzin.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:55 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Mwa, heb begrepen dat de politie ten tijde van de fatale klap vanop een afstandje stond toe te kijken.
Maar verder heb je gelijk hoor, ik geloof er op terassen in Amsterdam flinke boetes worden uitgedeeld als iemand staand een biertje drinkt.
Ik woon niet -meer- in nederlandquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:05 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ooit in een taxi gezeten?! Tokkies op wielen!
was een journaal uitzending op mijn pc, heb deze niet meer, helaas.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:09 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Mischien is het handig als je een linkje naar het betreffende filmpje geeft?
Ik ken het filmpje niet, en moest na je post gelijk denken aan marokkaanse buurtvaders. Dat zijn ook burgers die burgers in de gaten houden.
Rejoice...quote:
Wat was het ook alweer, een seculiere samenleving was een gevaar? Lang leve de gristenen!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:44 schreef Saphire het volgende:
In nederland zitten we met een stel gristen fascisten die stasi gedrag propageren en dat zelfs door middel van reclames bij het grote publiek proberen te brengen. Kritiek hierop en de minister van staatscensuur grijpt desnoods persoonlijk in, door bijvoorbeeld een aparte groep op te richten die alle tekeningetjes controleert op normen en waarden.
Maar jou post ging erover dat de politie de andere kant op keek tijdens de fatale klap.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:15 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Nee, voor problemen in de taxi branche verwijst de politie naar een andere gemeentelijke instantie (welke is me even ontschoten).
Een staat waar dat soort dingen opgelost wordenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:21 schreef bendk het volgende:
Ik zag zo even een filmpje van een journaal dat er toezichthouders in amsterdam zijn om te controleren of taxichauffeurs zich goed gedragen.
Het heeft te maken met die moord begrijp ik, maar ik sta werkelijk stom verbaasd.
Hoe is het mogelijk geworden dat mensen opgetrommeld worden om andere mensen gaan controleren op hun gedrag.
Nederland claimt dat het een vrij en democratisch land is, maar het is meer op weg om een staat binnen een staat te creëeren.
Wat is er in hemelsnaam aan de hand dat dit moet. Hoe noem je zo'n maatschappij ?
Nee, mijn post ging erover dat de politie erbij stond en ernaar keek.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:57 schreef -0- het volgende:
[..]
Maar jou post ging erover dat de politie de andere kant op keek tijdens de fatale klap.
Die klap schijnt ook de eerste te zijn geweest. Hoe wil je dan ooit dat ze op tijd waren, je kunt moeilijk altijd overal bij zijn.
Dat ze verder bij problemen naar een andere gemeentelijk instantie wijzen doet daar niet aan af.
Tsja, de politie, die hebben wel wat veiligers te doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:04 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Nee, mijn post ging erover dat de politie erbij stond en ernaar keek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |