quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:50 schreef JJH het volgende:
En lekker naspoelen met water!
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:49 schreef deepart het volgende:
Analoog tandenpoetsen is het beste, gewoon met een flinke dot tandpasta en dan schrobben
WHEHE ANALOOGALSOF JE DIGITAAL KAN TANDENPOETSEN..
Ik geef toch de voorkeur aan oraal.quote:
Mondwater kan ook gewoon een flesje spa blauw zijn..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:52 schreef Bootje84 het volgende:
Mondwater noemen ze dat...
In Marokko zijn ze een stuk duidelijker. Waarom ga je daar niet wonen..?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:53 schreef deepart het volgende:
[..]
Mondwater kan ook gewoon een flesje spa blauw zijn..
Wat een kut wereld is dit toch, met een groot gebrek aan DUIDELIJKHEID!
oww oww owww luister luister..!!!quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In Marokko zijn ze een stuk duidelijker. Waarom ga je daar niet wonen..?
Verzorgde mensen rotten niet uit hun mond. En hebben dat dus niet nodig.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:13 schreef HugoBaas het volgende:
Mondwater ftw.
Verzorgde mensen spoelen met mondwater.
Omdat ze spoelen met mondwater rotten ze niet idd.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:17 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Verzorgde mensen rotten niet uit hun mond. En hebben dat dus niet nodig.
Hahaha zonder mondwater rot jij uit je bek, wat een viespeuk ben jij.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:18 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Omdat ze spoelen met mondwater rotten ze niet idd.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:49 schreef deepart het volgende:
WHEHE ANALOOGALSOF JE DIGITAAL KAN TANDENPOETSEN..
Think what you like.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:19 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Hahaha zonder mondwater rot jij uit je bek, wat een viespeuk ben jij.
Ik gebruik inderdaad geen shit in me mond. Gadverdammequote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:53 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Think what you like.![]()
Maar mondwater is zeker een goede toevoeging. het komt op een plek waar de tandenborstel niet komt dus in principe rotten mensen die die shit niet gebruiken.
maar anders ga je uit je bakkes stinken lieverd!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:52 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik geef toch de voorkeur aan oraal.
Mondwater
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |