Michael wie?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:59 schreef Remsjo het volgende:
Meneer is nu 2 weken naar de andere kant van het leven afgereisd, hij is nu al 4 dagen onder de grond weggemoffeld en beweegt zich nu als een ware mol en toch krijg ik elke dag weer een nieuwsbericht over deze wandelende lijk.
Klacht:Kwalbert Verlinde met een veels te vrolijke houding op dit moment bij RTL boulevard pratende over MJ
Klacht 2: HOU NOU EENS OP OVER MICHAEL JACKSON
Anti klacht: Leuk kat en- muisspel bij de Tour tussen Contador en Armstrong
U bent de 99999e user die deze grap maakt!quote:
Dank Je Wel Voor De audi!!!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:03 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
U bent de 99999e user die deze grap maakt!
Gefeliciteerd! U heeft een Audi gewonnen! Klik hier om uw prijs te claimen!
Heeft hij serieus een auto gewonnen voor het maken van zo'n slechte grap?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:03 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:05 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dank Je Wel Voor De audi!!!!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
GAST!! Blijf van mijn prijs af!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:05 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dank Je Wel Voor De audi!!!!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
1. TS kijkt RTL boulevardquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:59 schreef Remsjo het volgende:
Meneer is nu 2 weken naar de andere kant van het leven afgereisd, hij is nu al 4 dagen onder de grond weggemoffeld en beweegt zich nu als een ware mol en toch krijg ik elke dag weer een nieuwsbericht over deze wandelende lijk.
Klacht:Kwalbert Verlinde met een veels te vrolijke houding op dit moment bij RTL boulevard pratende over MJ
Klacht 2: HOU NOU EENS OP OVER MICHAEL JACKSON
Anti klacht: Leuk kat en- muisspel bij de Tour tussen Contador en Armstrong
Jij hebt dan ook niet gewonnenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:07 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Heeft hij serieus een auto gewonnen voor het maken van zo'n slechte grap?
Je hebt trouwens een verkeerd linkje getypt, want bij mij komt hij bij de log-out pagina.
Ge moet nogmaals klikken want den link doet het soms niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:07 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Heeft hij serieus een auto gewonnen voor het maken van zo'n slechte grap?
Je hebt trouwens een verkeerd linkje getypt, want bij mij komt hij bij de log-out pagina.
1. Ouders van TS kijken RTL boulevard, TS zit achter de pc en hoort het gezeik aanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
1. TS kijkt RTL boulevard![]()
2. TS zeikt![]()
3. TS heeft een afstandsbediening.
4. TS volgt wielrennen![]()
5. TS is een homo [ afbeelding ]
Ze hebben hem opgegeten tijdens de traditionele BBQ na de begravenis. Jewait zelf die gekke Amerikanenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:09 schreef SpookY22 het volgende:
Nou, ff een vraag (serieus) waar is MJ eigenlijk begraven, want de herdenkingsceremonie was wel en toen gingen ze een stukkie toeren nog, maar heb niet gehoord waar hij nou daadwerkelijk is begraven/gecremeerd/opgezet.
Dat weet ik, maar dat is irrelevant? Ik vraag me enkel af of hij deze auto puur gewonnen heeft voor de grap die al duizend keer eerder verteld is?quote:
Ach, de één wint hem voor een kutgrap, de ander omdat 'ie als 99999e op F5 druktequote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:20 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat is irrelevant? Ik vraag me enkel af of hij deze auto puur gewonnen heeft voor de grap die al duizend keer eerder verteld is?
Ik vind het namelijk een beetje vaag dat je dan een auto weggeeft. Wat mij betreft geef je hem weg aan een willekeurig persoon, maar om dat ding nou weg te geven alleen vanwege zo'n grap...
Nee net alsof de grap die grap die jij maakt niet al een miljoen keer is gemaakt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:03 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En wie was dat dan?..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:27 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ach, de één wint hem voor een kutgrap, de ander omdat 'ie als 99999e op F5 drukte
Ik had hem nog nooit gezienquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:57 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
[..]
Nee net alsof de grap die grap die jij maakt niet al een miljoen keer is gemaakt.
Donder eens opquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |