Waarom ga je niet bij de ACLO sporten? Of ben je al bijna afgestudeerd?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
En kun je dan onbeperkt sporten? Want dan komt die prijs wel overeen met de fitness hier vlakbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik deed dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Moet je quoten de volgende keerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk Maria, jouw post stond er nog niet toen ik de mijne ging typen.. Deze sportschool doet Pilates, en, vooral heel belangrijk, het is op een paar minuutjes lopen. Ik wil best sporten, maar dan moet het niet teveel moeite kosten.
.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:27 schreef P.F het volgende:
Ik wou dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik deed dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Oehhhh, veegjes!![]()
Heb je wel een grote kwast voor rouge? En ik maak altijd ronddraaiende bewegingen bij het opbrengen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik heb afgelopen jaar een ACLO-pas gehad, en als ik 5 keer ben geweest (afgezien van de Pilatescursus van 4 keer, die was wel tof) is het veel. Ik wil niet hoeven te sporten om te kunnen sporten (lees: half uur fietsen).quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet bij de ACLO sporten? Of ben je al bijna afgestudeerd?
Whehehe.quote:
Ik euhhh de Spice Girls (zoals ieder 9/10 jarig meisjequote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:42 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik weet het.Ach, ik was vroeger fan van dit
:
Oh, ik ook van de Spice Girls natuurlijk. Maar dat was nog vóór 5ive.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik euhhh de Spice Girls (zoals ieder 9/10 jarig meisje) en Hanson (iets minder orthodox
). Vooral met die laatste plaagde mn zus mij dan weer, door Zac Hanson te vergelijken met een langharige poedel
![]()
Gelukkig ben ik over beide groepen heen gegroeid
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik was op de basisschool fan van Michael Jackson en in het laatste jaar ook van de Backstreet Boys en Jeremy Jackson van Baywatch.
Och, mevrouw had geen wansmaak op de basisschool?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:47 schreef P.F het volgende:
Ik van Anouk en Erykah Badu op de basisschool, maar die vind ik nog steeds wel leuk eigenlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |