quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:36 schreef Hydrogeny het volgende:
Dat doen we om het jullie moeilijker te maken. Achteraf lachen we altijd in de auto
Een beetje Vlaming spreekt je wel met "u" aan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:42 schreef o.us het volgende:
En die Vlamingen met gij.....zijn ze in de Middeleeuwen blijven haken ofzo?![]()
Ik spreek de meeste mensen ook met u aan hoor:')quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:43 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Een beetje Vlaming spreekt je wel met "u" aan.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:44 schreef RTB het volgende:
Ik weet niet hoe je het voor elkaar kreeg, maar dit topic was blijkbaar zo kut dat mijn SATA schijven spontaan verdwenen toen ik hierop klikte.
Ga eens naar Lloret nuquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:44 schreef de_boswachter het volgende:
De duitsers hebben niet alles weten te raken als ik de TS bekijk.
Ooit al eens buiten die WAO-stad van je geweest? Dialecten, accenten etc.
En voor als je het nog niet wist. In Duitsland, Belgie, Engelend, Frankrijk, Spanje... spreken ze allemaal geen nederlands.
Ja hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:43 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Die van mij altijd Gegen die Mauer
MEEN JE DAT NOU>???!11@!!!! NEDERLAND IS ZOOOOO KLEEEEEEEEEIN!!!38292!!!1//!!11EINZ!!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:44 schreef de_boswachter het volgende:
En voor als je het nog niet wist. In Duitsland, Belgie, Engelend, Frankrijk, Spanje... spreken ze allemaal geen nederlands.
Ja, hij was pompbediende in Duitsland, maar dat gebouw had geen toilet en toen vroegen al die vrachtwagenchauffeurs aan hem waar ze dan ff konden pissen.quote:
GEGEN DIE MAUER VERDAMMT NOCH MAL!!!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:47 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ja, hij was pompbediende in Duitsland, maar dat gebouw had geen toilet en toen vroegen al die vrachtwagenchauffeurs aan hem waar ze dan ff konden pissen.
"Wo sind die Toiletten?"quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:47 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ja, hij was pompbediende in Duitsland, maar dat gebouw had geen toilet en toen vroegen al die vrachtwagenchauffeurs aan hem waar ze dan ff konden pissen.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:47 schreef Trannellius het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |