Als arbeider ben je hopeloos afgeschreven op fok!, maar eigenlijk iedereen die geen 5 jaar universiteit gedaan heeft lijkt hier niet echt welkom te zijn
Dit soort haantjesgedrag kom je toch alleen op fok! tegen
Als je hier wat minder gestudeerd hebt ben je automatisch een putjesschepper. "Maar die mensen moet er uiteindelijk ook zijn" weten ze dan altijd spottend te melden, meestal krijg je er ook nog een

-smiley bij, om het neerbuigend effect te versterken.
Ook dit soort conversaties kom je hier weleens tegen:
- Hé, voor mijn job trek ik lekker heel de wereld rond, blijf jij maar lekker in je kantoortje zitten
Ik hoef helemaal de wereld niet rond te trekken, ik heb genoeg geld om 5 keer per jaar op vakantie te gaan.
Die mensen zijn niet alleen zeer succesvol in hun job, ze zijn ook nog eens supergespierd, intelligent, modieus en stijlvol. Het perfecte plaatje, met andere woorden. Ze voelen zich dan ook niet te bescheiden om mensen die er niet perfect uitzien (zie LIF en US) de volle laag te geven. Zelf hebben ze echter nog nooit een pic van hun goddelijke torso gepost, btw.
Als je dan toch helemaal gemaakt hebt, wat doe je dan nog op fok! 
Dus, beste fok!kers, heb eens wat meer respect voor de plaatselijke videotheekmedewerker