quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:34 schreef _Michiel_ het volgende:
Vergeet het maar, helikopters mogen niet in bewoond gebied landen zonder ernstige noodzaak.
Heeft iets met veiligheid, overlast te maken
Ik neem aan dat een heli wel op een parkeerplek kan landen. Zodra je dat afzet is het veilig. Overlast zal wel mee vallen, landen en opstijgen hoeft immers niet lang te duren.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:34 schreef _Michiel_ het volgende:
Vergeet het maar, helikopters mogen niet in bewoond gebied landen zonder ernstige noodzaak.
Heeft iets met veiligheid, overlast te maken
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:45 schreef aiemkoel het volgende:
Pas je wel op dat je de mensen niet uitzwaait als je de helicopter instapt!
Anders heb je geen vingers meer om de ring om te doen...
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:55 schreef MamsX het volgende:
Of knal met een mooie auto hard tegen een boom, kan je ook met de helicopter
klein detailquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:32 schreef Dizzee het volgende:
en waar je rekening mee moet houden.
Lekker romantisch, trouwen op de Intensive Care.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:55 schreef MamsX het volgende:
Of knal met een mooie auto hard tegen een boom, kan je ook met de helicopter
Goeie. Das idd niet echt handig.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:00 schreef Denise het volgende:
[..]
klein detail
tis echt een herrie als je erin zit, dus je moet een koptelefoon/geluidsdemper op = niet echt bevorderlijk voor je kapsel
Kijk, het kan dus wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:53 schreef Hyperdude het volgende:
Kan wel. Ben een tijdje geleden ook eens op zo'n nouveau riche feestje geweest. Kwam er ook zo'n helicopterding van boven. Net zo spannend als de jaarlijkse heli met Feyenoordspelers
Was bij Chateau St. Gerlach bij Maastricht.
Op www.lekker.nl kan je ook zoeken naar toko's met heliveldje volgens mij
Ja we huren de heli van die vent bij vosss in het dorpquote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:30 schreef vosss het volgende:
Bij ons in het dorp woont een vent met een heli.
Ik denk dat hij tegen een vergoeding best ergens wil landen en een rondje met je wil vliegen in zn ding.
P1800quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:34 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zou dan trouwens toch een mooie oude Volvo P1800 als reserve laten staan.
Mocht het weer te slecht zijn dan komt die heli niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |