Dat is voor mij over een jaar, en er moeten wel heel vreemde dingen gebeuren wil ik dan niet voor de opvolger van de 3GS gaan. Niet alleen omdat ik tot nu toe niets beters heb gezien, maar ook vanwege de investering in apps & accessoiresquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:12 schreef Broekpaling het volgende:
Iemand trouwens al besloten om als zijn abbo afloopt opnieuw voor een iPhone te gaan?
ik persoonlijk zit er niet aan te denken.
http://vimeo.com/videos/search:iphone%203gs bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:47 schreef di0r1 het volgende:
Niets kan tippen aan de iPhone? Ik ben van plan één deze dagen de nieuwe iPhone te halen. Maar hoe zijn de filmpjes op de iPhone? Heeft iemand een voorbeeld hoe de kwaliteit is wanneer je de filmpjes op de computer zet?
Die apps met namequote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:49 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Dat is voor mij over een jaar, en er moeten wel heel vreemde dingen gebeuren wil ik dan niet voor de opvolger van de 3GS gaan. Niet alleen omdat ik tot nu toe niets beters heb gezien, maar ook vanwege de investering in apps & accessoires
Yup, da's > 250 Euro down the drain als ik een Hero II zou kopen oidquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:52 schreef Kremers het volgende:
[..]
Die apps met nameDat is wel slim van Apple, want verkoop je je iPhone ben je meteen al je apps kwijt... Zelfde soort lock als iPod/iTunes voordat de muziek DRM vrij werd. Alleen werkt dat natuurlijk niet applicaties gezien andere telefoons niet beschikken over het iPhone OS.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:21 schreef timbob het volgende:
Hallo, ik ben timbobPhaelanx_NL en ik kom dit topic volgen doormiddel van een post om het makkelijker terug te vinden.
Dat was het.
Kortom simpel gezegd TVPquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:21 schreef timbob het volgende:
Hallo, ik ben timbob en ik kom dit topic volgen doormiddel van een post om het makkelijker terug te vinden.
Dat was het.
Sommige hoesjes hebben een eigen dock adapter meegeleverd. Als je zoiets niet gebruikt staat je iPhone op de connector, dat zou ik zeker niet doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:03 schreef Kremers het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met hoesjes en het gebruik van een dock? Ik zit erover na te denken het Apple universal dock te kopen, heb hier ook een Nano v4 liggen. Dan hoef ik niet steeds die USB kabel tevoorschijn halen en dan staat ie ook mooi zo op mijn bureau
Mhh, das minder... Maar ik ben er ook nog niet over uit of ik überhaupt wel een hoesje ga kopen. Ik vind zo'n leren slip-in case ook wel wat hebbenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:08 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Sommige hoesjes hebben een eigen dock adapter meegeleverd. Als je zoiets niet gebruikt staat je iPhone op de connector, dat zou ik zeker niet doen.
verder komt het nogal nauw, mijn iPhone met folie (BSE) past niet in de iPhone 3G dock zonder de folie langzaam opzij te duwen
Is wel relaxter hoor die van mij zit nu na een jaartje wel aardig vol. Overvloed aan programma's moet eigenlijk de boel eens gaan schoonmaken. (180 op pc en stuk of 100 op iPhone zelf)quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:31 schreef Juicyhil het volgende:
Toch maar even m`n bestelling gewijzigd, van 16gb naar 32 gb. Die 70 euro kan er dan ook wel bij
even quoten...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet het beamen.
Er zijn vast ook andere goeie telefoons nog, maar de combinatie van het OS en de snelheid van de 3Gs is op dit moment wel heel erg goed.
geen idee hoe bijv die Samsung jet met dual proc werkt ofzo
HA!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |