Ik heb hem altijd al heel erg vet gevonden, maar moest op de een of andere manier wennen aan de studio-versie door dingen zoals Alex' anders-klinkende stem etc. Inmiddels heb ik er allemaal niet meer 'last van' en vind ik de studio-versie ook geweldig. Ik denk haast wel dat dit nummer in mijn top 15 zit. Het komt erop neer dat ik de kritieken 'voorspelbaar nummer, geen climax, niet experimenteel' en zo niet helemaal begrijp.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:43 schreef Merkie het volgende:
Crying Lightning wordt toch wel steeds beter naar mate je hem meer luistert, na ongeveer 60 luisterbeurten () vind ik het toch een pareltje die niet onderdoet voor de hoogtepunten van WPSIATWIN (moet elke keer goed nadenken wat de afkorting nou is) en FWN
Ik vind hem ook erg lekker, en vooral aanstekelijk. (Beetje FA -effect)quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:43 schreef Merkie het volgende:
Crying Lightning wordt toch wel steeds beter naar mate je hem meer luistert, na ongeveer 60 luisterbeurten () vind ik het toch een pareltje die niet onderdoet voor de hoogtepunten van WPSIATWIN (moet elke keer goed nadenken wat de afkorting nou is) en FWN
Die b-sides luister ik volgens mij ook vaker dan de albumtracks. The Nettles is ook heerlijk van de FWN sessiesquote:Op donderdag 16 juli 2009 02:29 schreef Merkie het volgende:
Titel klinkt wel goed in ieder geval. Ben wel benieuwd, vind de bonustracks toch vaak erg interessant (Matador en Da Frame 2R).
Bij de big day out versie zag ik altijd op de een of andere manier de clip van 'Breathe' van de Prodigy voor me. Heb ik met de studio-versie totaal niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:17 schreef Haunter het volgende:
Jamie + baard = baas.
Daar was Alex' haar ook nog een stuk beter btw
Oke, nu even ontopic: ik kan me totaal geen passende clip bedenken voor CLik ben wel benieuwd!
Argh ik wil hem ookquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:06 schreef Haunter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook
Hier staan wat beschrijvingen en meningen van de luisteraar.
Ik ben vergeten waar op de site je ook alweer moest klikkenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:44 schreef tim. het volgende:
De nieuwste Secret Door: "Crying Lightning".
Je moet inloggen, dan ergens klikken tussen News en The View Fromquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:28 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ben vergeten waar op de site je ook alweer moest klikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |