Ik heb al aangeboden om 40 euro in de maand te betalen voor dat abbo'tje van UPC van 40 euro, maar ze zeiden dat Online wel terugslaat en zogenaamd ook met 100 mbit komt in januari (terwijl dit niet kanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:08 schreef nuget het volgende:
moet je ze overtuigen door zelf een deel te betalen
works like a charm
Volgens m'n vader niet, want het was 'n 2-jarig contract, verder zegt ie dat Online vast binnenkort ook wel komt met 100 mbit, maar als ik hem uitleg dat dat helemaal niet kan, gelooft hij mij niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Ze willen niet naar je luisteren. Kun je die verlenging niet alsnog ongedaan maken?
Ik ben niet echt 'n gamer...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:12 schreef Lort het volgende:
Hoe erg!!!![]()
Als ik jou was zou ik me ouders dan echt om het leven brengen hoor!!![]()
Want jij hebt natuurlijk echt die snelle internet verbinding nodig voor je game verslaving!11!!!11
Sorry, ik heb geen geld voor een cursus Nederlands, mijn studie aan de UvA kost mij al bakken vol met geld..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:12 schreef Repeat het volgende:
Verwachte reactie: TS kan beter betalen voor een cursus Nederlands dan voor een internetaansluiting!
Waarschijnlijk heeft je vader geen zin in gezeik met ziggo. En vindt ie dat je nu toch al teveel pron download dus hoeft ie heul geen sneller internet!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:11 schreef Diabox het volgende:
[..]
Volgens m'n vader niet, want het was 'n 2-jarig contract, verder zegt ie dat Online vast binnenkort ook wel komt met 100 mbit, maar als ik hem uitleg dat dat helemaal niet kan, gelooft hij mij niet.
Vooruitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:19 schreef Diabox het volgende:
[..]
Vooruit
Ik zou graag keihard met je moeder willen neuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.She might forget you, her pussy wont.
Zal mijn paps leren om niet te luisteren naar zijn zoon.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:20 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Ik zou graag keihard met je moeder willen neuken.
One way to find out.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:20 schreef DoctorB het volgende:
hangt daar een scrotum onder die rok uit?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:19 schreef Diabox het volgende:
[..]
Vooruit
Die in die groene jurk isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wie is die bleekscheet links ervan?
Mij mag je er voor wakker maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:23 schreef kL0j00h het volgende:Oud nieuws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij mag je er voor wakker maken.
Is het jouw geld dan? Niet zeuren.quote:Nog zoiets, ze hebben 'n tv gekocht voor 550 euro duurder dan bij een andere winkel.
Tuurlijk is het niet mijn geld, maar het blijft echte pure geldverspilling...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:19 schreef Zipportal het volgende:
Wat nou klacht? Goed voorbeeld waar pauper ouders, nog steeds de baas zijn over hun pauper kinderen. Je mag blij zijn met zulke ouders.![]()
[..]
Is het jouw geld dan? Niet zeuren.
TS kijkt TV.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |