Ja, met zo'n heuse tekst ga je zeker succes boeken!quote:halllo ben deftige dame van oost vlaanderen zoek serieze relatie slank 57kg groene ogen en donker bruin haar ben er 42jaar werk in de horeca heb geen kinderen wel 2 lieve hondjes Lindsy en Quinie ben deftig en eerlijk type je kan me berijken op gsm nr 0471080079 wil je foto plaatsen van jou naar mijn e mail adres aub dank U
Die zijn er.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:28 schreef 3keernix het volgende:
Jammer, als ze nou eens pics zouden toevoegen
Haha nee hoorquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
Die 2e.
[ afbeelding ]
Omschrijving:
prettig gestoorde vrouw,wil terug liefde in haar leven. Die tekst onder de foto ook, 2e hands
.
Bijna net zo triest als Fok!'ers die daar zoeken naar een relatiequote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:27 schreef secoh het volgende:
Hoe triest ben je dan ook.
Dat mensen dat doen op datingsites die er voor geschikt zijn kan ik nog net inkomen,
maar op een site voor 2dehands spullen!
Dat ziet er meer 5de hands uitquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
Die 2e.
[ afbeelding ]
Omschrijving:
prettig gestoorde vrouw,wil terug liefde in haar leven. Die tekst onder de foto ook, 2e hands
.
En het liefst 2e hands.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
én... een vlot kapsel!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:39 schreef minutenman het volgende:
prettig gestoord, hihi lekker mal zijn.
Je bent vast op zoek naar mij, dan hoef je nu niet meer verder te zoeken hoor want je hebt haar gevonden. Want als jij ook op zoek bent naar een serieuze relatie met veel humor en romantiek. Dan zit je bij mij helemaal goed.quote:
Quote mij !! :d:D;d:{:Pquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:40 schreef LockonStratos het volgende:
weheheheeheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheh![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |