Hahahaha... wat een goede grap. Tjonge wat lig ik hier dubbelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:31 schreef ZureMelk het volgende:
Ik moet bekennen dat ik vroeger zelf een reptillian was. Maar ik kan het niet meer combineren met mijn drukke (want dubbele) agenda dus ben ik ermee gestopt.
Ik lach de ballen uit mijn broek.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hahahaha... wat een goede grap. Tjonge wat lig ik hier dubbel
Jullie ook niet mensen? Die Zuremelk is me daar een paljas, met zijn dijenkletsers!
Zuurpruim!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hahahaha... wat een goede grap. Tjonge wat lig ik hier dubbel
Jullie ook niet mensen? Die Zuremelk is me daar een paljas, met zijn dijenkletsers!
Joh?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:43 schreef Gray het volgende:
Stellen kan ja. Bewijs is echter heel iets anders.
Man, ik geloof helemaal niet in Reptillians. Ik doe gewoon lekker mee. Overigens vind ik het best interessante materie, maar ik ben nog lang niet overtuigd.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:18 schreef ZureMelk het volgende:
Ik zie eigenlijk geen verband tussen het symbool van die slang/draak van Milaan, die forten, de doodscultus in die kerk (die op veel meer plekken in Italië voorkomt) en reptillians.
En al helemaal niet hoe dit Berlusconi een reptillian zou maken.
Maar goed, dit soort "bewijs" is alles wat jullie hebben dus koester het maar zou ik zeggen.
En wat eten ze in de tussentijd?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:23 schreef ToT het volgende:
Sommigen zeggen dat de reptilians macht willen, anderen zeggen weer dat ze ons aan het opkweken zijn om later voor consumptie te gaan oogsten en dat ze in onze holle aarde wonen en daar wachten tot we met genoeg mensen zijn om hun volk dus te kunnen voeden.
Hoe fucking veel van die lizzardpeople zouden er in godsnaam moeten zijn als >6 miljard mensen nog niet genoeg zijn?!?
Die "vertical slit" waar jij het over hebt, wordt waarschijnlijk door studiolampen aan weerszijde van de persoon veroorzaakt. De pupil lijkt een streepje doordat er (fel) licht van beide kanten op valt en dat deel van de pupil dan dus niet zichtbaar is.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:31 schreef truepositive het volgende:
Ten eerste een disclaimer. Ik heb hier geen duidelijke mening over, en ik vind het bovendien niet heel erg belangrijk. Als er sprake is van een puur menselijke NWO, dan zijn onze problemen groot genoeg en heeft het eigenlijk weinig nut om hier veel aandacht aan te geven.
Ik ga een aantal youtube filmpjes plaatsen die ik zelf ook voor het eerst zie. De meeste die ik totzover bekeken heb zijn vrij lage kwaliteit en vereisen de vraag of het niet gaat om een glitch ipv bewijs voor reptilians.
Veel focusen op wat er gebeurt met de iris van sommige sprekers, en dit is wel een sterk punt. Wat in veel filmpjes te zien is, is een "vertical slit iris die" meer overeen komt met die van een kat of sommige vogels, dan een mens. Dit is slechts een gedeeltelijke verklaring: http://health.allrefer.co(...)he-iris-cat-eye.html
Waar het ook vaak over gaat is 'warping teeth'.
In het materiaal waarin de 'vertical slit' niet heel duidelijk is, is er vaak wel een indicatie van de vorm hiervan in een (meestal grote) pupil te zien. Twee witte curves binnenin de pupil. Dit komt heel vaak terug in het filmmateriaal. Ook bizarre oogledenbeweging is iets wat opvalt. Denk aan alles wat niet op normaal 'knipperen' lijkt.
De soms spontaan opkomende video vervorming wordt gewijd aan het falen van het hologram wat ze zouden gebruiken, maar er zijn ook andere verklaringen voor. Klinkt misschien absurd, maar het gebeurd wel vrij vaak en soms op een manier die moeilijk toe te schrijven valt aan videoapparatuur of een data-link probleem.
Het is belangrijk om te onthouden dat ALS dit fenomeen echt is, we het hier hebben over zgn. 'hybrids', volgens de algemene theorieën. Deze mensen zijn in principe... gewoon mensen, maar met een aantal kenmerkende eigenschappen van reptilians die ze genetisch verkregen hebben.
Op het eerste gezicht niet heel bijzonder. Hij knippert wel EXTREEM veel. Op aanraden van de videomaker heb ik de video een paar play&pause pogingen gegeven rond 0.35, en hij beweegt zn oogleden inderdaad onafhankelijk van elkaar. Ik kan dat iig niet.
Of het sluitend bewijs is voor iets? Ik zou zeggen van niet. Zou het waar kunnen zijn?
Ik denk het wel. Verandert het iets aan onze situatie? Absoluut niet. Zoals ik al zei, als 'NWO' 100% menselijk is hebben we genoeg problemen. Mocht je tot de conclusie komen dat dit waar is, is het alleen maar reden om figuren als bush 1 en 2 te vergeven voor hun acties, want ze konden dan letterlijk niet beter.
Maar waar komt onze reptillian cortex vandaan? Zijn wij niet het enige zoogdier met een reptillian cortex?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:08 schreef Loppe het volgende:
Iedereen heeft een reptillian brein. Wat je er mee aanvangt is hetgeen wat telt.
http://www.eioba.com/a70147/the_evolution_of_the_human_brainquote:Ontogeny Recapitulates Phylogeny
A child's development mimics its species' evolution.
Infants live in their reptilian brains. They eat, breathe, crawl, sleep, etc.
Children live in their limbic brains. They feel emotions strongly. They use emotions to form relationships.
Adolescents live in their cerebral cortexes. They strive to become unique individuals. They quest to find abstract principles to live by.
Adult relationships invert childhood development. Men and women use cerebral cortex abstractions (e.g., gender roles) to attract opposite sex partners. If a couple then feels limbic brain emotionally connected "chemistry," they form a relationship. If the relationship goes well, sooner or later they're in bed, using their reptilian brains.
Love develops a child's limbic brain.[5] Unloved children fail to develop limbic brains capable of emotional intimacy. Such an individual can relate on a reptilian levele.g., food, warmth, sexor on a cerebral cortex levele.g., excelling at accounting or the lawbut have difficulty with intimacy.
http://serendip.brynmawr.edu/bb/kinser/Structure1.htmlquote:This is a six-layered structure of the cerebral cortex which is only found in mammals. It is thought that the neocortex is a recently evolved structure, and is associated with "higher" information processing by more fully evolved animals (such as humans, primates, dolphins, etc). For more information about the neocortex, click here.
Klinkt logisch, ik weet het niet.quote:The reptilian brain is essentially the human hindbrain. It is is composed of the brainstem and the cerebellum. These structures control basic functions like heart rate and movement. These structures are seen in every organism that has developed a brain, they are not unique to humans. As animals evolved structures such as the amygdala, and hippocampus evolved. These allowed for memory and emotion and are found in all mammals. As mammals evolved the cortex began to appear which allowed for complex thought amongst other things. The cortex is found in pretty much every modern mammal, although it is most developed in humans. So, I'm not sure what this shows. Reptiles were the first creatures to move onto land and develop a brain, so all land animals are going to have a brain descended from theirs.
quote:In each human cell, food energy is converted into energy in the mitochondria with the aid of CoQ10. Ninety-five percent of all the human bodys energy requirements (ATP) is converted with the aid of CoQ10.[1][2]
Dat we volgens natuurlijke evolutie een essentiele stof uitfaseren vanaf een bepaalde leeftijd, is hoogst onwaarschijnlijk.quote:After the age of 20, the production of coenzyme Q10 in the body is reduced, but its demand is increased....
Studies show that this substance may reduce the normal speed of aging by 80%. The anti-aging effects of coenzyme Q10 manifest by increasing the energy, by stimulating the immune system and by blocking free radicals that deteriorate the cells.
De onvermijdelijke link met Icke: http://hubpages.com/hub/D(...)ry-of-the-Reptiliansquote:In the Bible they are referred to as the Nephilim (Nefilim) and it is said that the "sons of God" interbred with humans.
http://www.agoracosmopoli(...)007/01/08/01288.htmlquote:A group of researchers working at the Human Genome Project indicate that they made an astonishing scientific discovery: They believe so-called 97% non-coding sequences in human DNA is no less than genetic code of extraterrestrial life forms.
Jij kan niet knipogen?quote:[b] Op aanraden van de videomaker heb ik de video een paar play&pause pogingen gegeven rond 0.35, en hij beweegt zn oogleden inderdaad onafhankelijk van elkaar. Ik kan dat iig niet.
Ja ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:36 schreef schommelstoel het volgende:
Zet een grote bak koffie, genoeg te eten, en kijk/luister naar deze man.
Alex Collier 1994 Private Interview.
http://video.google.com/videoplay?docid=-8316692185126189734#
Misschien moet je even scrollen in de tijd tot dat het je aanspreekt over reptillians en dergelijke.
Succes
En ga nou niet meteen denken dat ik gelijk geloof in wat ik post.
Ik geloof Jules Verne ook niet, maar kan het wel lezen.
Iemand dit trouwens al gezien?
De aardse mens is een genetische mix van een reptiloide en humanoiden.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar waar komt onze reptillian cortex vandaan? Zijn wij niet het enige zoogdier met een reptillian cortex?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |