Die gun lijkt zo groot omdat het een klein ventje is dat hem vast heeftquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:23 schreef ToT het volgende:
Sommigen zeggen dat de reptilians macht willen, anderen zeggen weer dat ze ons aan het opkweken zijn om later voor consumptie te gaan oogsten en dat ze in onze holle aarde wonen en daar wachten tot we met genoeg mensen zijn om hun volk dus te kunnen voeden.
Hoe fucking veel van die lizzardpeople zouden er in godsnaam moeten zijn als >6 miljard mensen nog niet genoeg zijn?!?
I know, maar het gaat om het idee hequote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:33 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Die gun lijkt zo groot omdat het een klein ventje is dat hem vast heeft
Klein ventje maar vooral ook een groothoek lens op korte afstand.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:33 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Die gun lijkt zo groot omdat het een klein ventje is dat hem vast heeft
OEH!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Er zijn verschillende theorien en ik weet zelf niet wat ik er mee aan moet.
Een theorie is dat het aliens zijn.
Een andere is dat het gevallen engelen, of demonen zijn.
Een andere is dat de shapeshiftende reptilians in werkelijkheid mensen zijn met zeer krachtige occulte macht. En dus in staat zijn om van vorm te veranderen. Een soort weerwolf effect dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij is de meest gangbare theorie dat zij (de draconians) deze occulte magie voornamelijk gebruiken en beheersen. Het is in feite universele kennis, meegenomen van een plek hier ver vandaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Er zijn verschillende theorien en ik weet zelf niet wat ik er mee aan moet.
Een theorie is dat het aliens zijn.
Een andere is dat het gevallen engelen, of demonen zijn.
Een andere is dat de shapeshiftende reptilians in werkelijkheid mensen zijn met zeer krachtige occulte macht. En dus in staat zijn om van vorm te veranderen. Een soort weerwolf effect dus.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:57 schreef ToT het volgende:
[..]
OEH!Where do I sign up? Lijkt me wel vet voor op feestjes: "Dude, pull my finger..." -->
(Maar dan met schubben!
)
[/trollmode]Voor die theorie heb ik het meeste bewijs gevonden eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan ook zijn dat zowel theorie 2 als 3 waar zijn. En dat reptilians een bepaald ras gevallen engelen/demonen zijn, net als Aryans en het bekende grey-alien figuur. Aleister Crowley had daar contact mee, hij heette Ewas. De Aryans wordt veelvuldig over gesproken door HP Blavatsky. Hitlers rassenleer is er op gebaseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |