jeeeeeeeeeeeeuquote:
ow noes weer naar Boekarestquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:35 schreef Sgele het volgende:
Zo, over 2 weken weer het vliegtuig in![]()
[..]
Briljant![]()
kom op zeg.. je gaat toch niet normaal doen op een vrijdagquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:57 schreef Crazy-M het volgende:
collega zegt dat het weer tijd is voor mn pilletje dat ik normaal ga doen
Is fucking vrijdag
ach jah, stelletje MIETJES !!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:07 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
kom op zeg.. je gaat toch niet normaal doen op een vrijdag
neem nog wat suiker.. kan het alleen leuker maken
ohhhhhhhhhh lekkerrrrr!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:03 schreef Crazy-M het volgende:
zo,
collegas wouden niet door regen lopen.
dus heb mezelf maar opgeofferd om voor mezelf te zorgen :p
alleen pauze gehouden maar wel een heeerlijke italiaanse panini
hey lyn,quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Hai
Droxz ligt gewoon keihard te meuren in bed
* Crazy-M gaat lachen, dadelijk kunnen ze niet meer eten hahaquote:
dus dat rook ik dusquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Hai
Droxz ligt gewoon keihard te meuren in bed
dan hebben ze pech..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gaat lachen, dadelijk kunnen ze niet meer eten haha
gewoon doenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:15 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan moet ik heulemaal daar heen! Die ligt nog wel effies goed zo
en jah hoorquote:
Dan sloop ik eerst ff jou rug en trap jou dan uit bed.. Als jij dat goed vind voelen doe ik het bij Droxz.. oke?quote:
???quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan sloop ik eerst ff jou rug en trap jou dan uit bed.. Als jij dat goed vind voelen doe ik het bij Droxz.. oke?
Nietusquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
???
volgens mij quote je de verkeerde haha
ja wou mij de schuld in de schoenen schuiven zekerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
???
volgens mij quote je de verkeerde haha
gewoon gaanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:58 schreef Crazy-p het volgende:
lunch tijd.. en het giet hier van de regen..
een goed excuus om niet naar buiten te gaan
morguuhquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:03 schreef Droxz.nl het volgende:
Crazy-M, maak nou eens netjes een link in je laastste post naar het nieuwe topic
kut,quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:03 schreef Droxz.nl het volgende:
Crazy-M, maak nou eens netjes een link in je laastste post naar het nieuwe topic
Lijkt vandaag wat minder pijn te doen, gisteren was serieus echt een drama...quote:
Je moeder, die was pas wat vergeten!quote:
das wel beterquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Lijkt vandaag wat minder pijn te doen, gisteren was serieus echt een drama...![]()
Mogguh 3pack
ik hoop niet dat ze de pil was vergetenquote:[..]
Je moeder, die was pas wat vergeten!
wel 9 maanden voordat ik kwamquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:13 schreef tripack het volgende:
[..]
das wel beter
[..]
ik hoop niet dat ze de pil was vergeten
lolquote:
Nee, ze was crazy-m gewoon vergeten... iets met lam zijn en iets uitpoepen volgens mijquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:13 schreef tripack het volgende:
[..]
das wel beter
[..]
ik hoop niet dat ze de pil was vergeten
Nee, precies op het moment dat jij kwam gast hahahaquote:
het is middag SLET !!!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee, ze was crazy-m gewoon vergeten... iets met lam zijn en iets uitpoepen volgens mij
[..]
Nee, precies op het moment dat jij kwam gast hahaha
ff serieus,
mogguh crazy
die is echt te makkelijk om te makenquote:
ach .... laat ook maarquote:
Niet waar, ik ben net wakker!quote:
jah,quote:
mietjequote:
ben ik de hele dag al aan het doenquote:
Moest gelijk hier aan denken: (quote:
suiker is lekkerquote:
* Droxz.nl pakt suiker en de redbull af van Crazy-M... je bent wel al heul actief genoeg jij!quote:
whehehequote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moest gelijk hier aan denken: ()
[ afbeelding ]
Je gaat me toch niet vertellen dat je die nog nooit gezien hebt he?quote:
jonge, bijna weekend !!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl pakt suiker en de redbull af van Crazy-M... je bent wel al heul actief genoeg jij!
jahwelquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je die nog nooit gezien hebt he?![]()
(heb er meerdere hoor)
neeeequote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:29 schreef Droxz.nl het volgende:
Jij en Beller gingen toch trouwen?
[ afbeelding ]
wel, je had je al ingeschrevenquote:
quote:
nee in de kerk, Droxz moet de dienst gaan leiden,quote:
Een dronken demotivator die de dienst moet leiden? whehehehe, dat moet ik ooit eens gedaan hebben! whehehehequote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee in de kerk, Droxz moet de dienst gaan leiden,
lynda staat in achtergrond koor en ik rij de auto
Voetbal liedjes gaan nuchter ookquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Een dronken demotivator die de dienst moet leiden? whehehehe, dat moet ik ooit eens gedaan hebben! wheheheheLyn en zingen? Die moet dan ook wel wat alcohol hebben gedronken ahhahaha
Schat, als 3Pack met Beller gaat trouwens... die houden toch heul niet van voetbalquote:
en voor mij een extra levensverzekering als coureur hahaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Een dronken demotivator die de dienst moet leiden? whehehehe, dat moet ik ooit eens gedaan hebben! wheheheheLyn en zingen? Die moet dan ook wel wat alcohol hebben gedronken ahhahaha
Een brabo met sexualiteitsproblemen en ADHD....quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en voor mij een extra levensverzekering als coureur haha
Dat boeit mij toch nietquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Schat, als 3Pack met Beller gaat trouwens... die houden toch heul niet van voetbal![]()
Deze blijft cool:
[ afbeelding ]
Ons wel!quote:
Nog zacht uitgedruktquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Een brabo met sexualiteitsproblemen en ADHD....
Dat gaat een rondje GTA style worden denk?
meh az liedjes doen me niet zo veelquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Schat, als 3Pack met Beller gaat trouwens... die houden toch heul niet van voetbal![]()
Deze blijft cool:
[ afbeelding ]
Dude, maak het nou niet nog erger als dat het al is....quote:
Kiosk mode?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:57 schreef Crazy-M het volgende:
droxz, IE Kiosk mode, kun je dat aanzetten in register ?
via de snelkoppeling lukt niet
whehehe zingt lyn ook hand in hand??quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dude, maak het nou niet nog erger als dat het al is....
* Droxz.nl doet mompelen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:03 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe zingt lyn ook hand in hand??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
whehehe zingt lyn ook hand in hand??Dat klinkt beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EINZZZZZZZ 1 1111
*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
f11, volledig scherm zonder adresbalkquote:
whehehehequote:
Komt goed schat, komt goed!quote:
[..]
whehehe zingt lyn ook hand in hand??pieeeeeeeeeeeeeeep nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Moet vast wel ergens in het register staan, maar dat moet ik echt uitzoeken... zou uit mijn hoofd niet weten hoe wat of waarquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
f11, volledig scherm zonder adresbalk
Deze is VOOR fullscreen, dus deze moet je juist aanpassenquote:[Start] [Run] [Regedit]
Registry Key: HKEY_CURRENT_USER\Console
Modify/Create the Value Name [FullScreen] according to the Value Data listed below.
Data Type: REG_DWORD [Dword Value] // Value Name: FullScreen
Value Data: [0 = Disabled / 1 = Enabled]
[Start] [Run] [Regedit]
Registry Key: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\InternetExplorer\Main
Modify/Create the Value Name [FullScreen] according to the Value Data listed below.
Data Type: REG_SZ [String Value] // Value Name: FullScreen
Value Data: [Modify Value to (Yes)]
Exit Registry and Reboot
Ik zal dit weekend minute pc niet zien denkquote:
Lyn zit ook in de trein!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zal dit weekend minute pc niet zien denk
Zit in de treinAlles ok daar?
komt goedquote:
Beller is gewoon weer nergens te vinden die slet hahahahaquote:
ok niet op tv ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Beller is gewoon weer nergens te vinden die slet hahahaha
Neuh... hij is zo .. begin 2009.... pick up the ... PM!quote:
Nog een uurtje ofzoquote:
uitslapen ... is dat tijd nutteloos gebruiken met blijven liggen in bed ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:28 schreef lynda het volgende:
Jongen serieus.. leer uitslapen
Zaterdagochtend kwart over negen posten..
Mogguh dracuquote:Op maandag 13 juli 2009 07:42 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen!
da's een heeel end smokez!
dus de volgende keer kom je op de fiets?quote:Op maandag 13 juli 2009 07:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh dracu
Ja dat mag je zeggen.. Die laatste 20km waren echt zwaar!
Daarentegen was die fietstocht ook nog eens 20km meer als de autorit dit ik had gemaakt om bij jou te komen BBQ'en
Hell no, met Droxz en Lynda achterop kan ik echt geen 120km fietsenquote:Op maandag 13 juli 2009 07:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dus de volgende keer kom je op de fiets?
stop je die in zo'n fiets karretje ha haquote:Op maandag 13 juli 2009 07:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hell no, met Droxz en Lynda achterop kan ik echt geen 120km fietsen
quote:Op maandag 13 juli 2009 07:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
stop je die in zo'n fiets karretje ha ha
ha ha ik zie je al gaan! dan vliegen die mensen zo eruit bij een flinke hobbel!quote:Op maandag 13 juli 2009 07:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
![]()
Nah, geen fietskarretjes aan mijn fiets.. Hoewel het wel eens leuk zou zijn om iemand mee te nemen in zo'n karretje op een mountainbikeparcour ofzo
Ja dank jequote:Op maandag 13 juli 2009 08:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat kan niet voor een maandag!
goede morgen! en succes
dus dan kan je ook niks? goed begin toch....quote:Op maandag 13 juli 2009 08:36 schreef Crazy-M het volgende:
en toen deed server op werk niks meer haha
nee niet echt,quote:Op maandag 13 juli 2009 08:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dus dan kan je ook niks? goed begin toch....
same herequote:Op maandag 13 juli 2009 08:57 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen![]()
het voelt vandaag als een echte maandag
maja balen als jij weg zou moeten (wat wel heel raar zou zijnquote:Op maandag 13 juli 2009 09:40 schreef Droxz.nl het volgende:
Sjo, ben weer an het werk!
Gelijk een "gesprek" gehad, kans is groot dat ik of mijn kut collega mogen ophoepelen whehehe
Goed begin van de dag ....
Damn, dikke berg calls en mails hier, dus zal vandaag wel genoeg te doen hebben
hmm als jij je werk goed doet heb je niks te vrezen lijk mij.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:40 schreef Droxz.nl het volgende:
Sjo, ben weer an het werk!
Gelijk een "gesprek" gehad, kans is groot dat ik of mijn kut collega mogen ophoepelen whehehe
Goed begin van de dag ....
Damn, dikke berg calls en mails hier, dus zal vandaag wel genoeg te doen hebben
Rug is weer een stuk beter, ik kan tenminste weer lopen!quote:Op maandag 13 juli 2009 09:45 schreef tripack het volgende:
[..]
maja balen als jij weg zou moeten (wat wel heel raar zou zijn)
maar aan de goeie kant ben je sowieso van je kutcollega af
morguuh![]()
rug weer oke??
Een kat in het nauw maakt gekke sprongen hequote:Op maandag 13 juli 2009 09:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm als jij je werk goed doet heb je niks te vrezen lijk mij.
maar ik heb gekke dingen zien gebeuren
jah hier ff druk man.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Een kat in het nauw maakt gekke sprongen he
We zien het allemaal wel, ik maak me niet zo druk hoor heb toch een contract voor onbepaalde tijd bij mijn detacheringsbureau
Wat is het hier weer stil mensen ?!
Whehehehe lol!quote:Op maandag 13 juli 2009 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah hier ff druk man.
servers werken weer half, alleen wel alle exchange tasks op disabled moeten zetten haha
nog nietquote:Op maandag 13 juli 2009 10:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Whehehehe lol!
Ben hier ook druk hoor, maar ben wel actief en vrolijk!![]()
Is het al weekend?
Dat klinkt druk, en zkr een router installen bij NOOBS?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog niet
deze week ook druk,
nog verjaardag regelen, inkopen doen, werken, ergens draadloos router installeren
iddquote:Op maandag 13 juli 2009 10:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat klinkt druk, en zkr een router installen bij NOOBS?
vertel, vertel !quote:Op maandag 13 juli 2009 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
Droxz,
je raadt never never never nooit waar het probleem aanlag
dat klinkt als iets heul lulligsquote:Op maandag 13 juli 2009 11:27 schreef Crazy-M het volgende:
het vinkje Enable IPv6 op netwerkkaart stond uit ...
daardoor crasht de exchange server ...
jah en zeker omdat ipv6 nog niet de nieuwe officiele standaard isquote:
ipv 6 die aanmoet? whehehehequote:Op maandag 13 juli 2009 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah en zeker omdat ipv6 nog niet de nieuwe officiele standaard is
is echt beginfase
idd, dat hadden wij dus ook hahaquote:Op maandag 13 juli 2009 12:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
ipv 6 die aanmoet? whehehehe
Damn, zo ik heb weer wat calls gelopen/opgelost
Vraag me meer af... wie heeft dat ding dus uitgezet?quote:
volgens mij ben je zo gemotiveerd nu dat ik bijna een gedicht hoor aankomenquote:Op maandag 13 juli 2009 12:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vraag me meer af... wie heeft dat ding dus uitgezet?
(als ik me niet vergis staat die standaard toch gewoon "aan"?)
Wat kan het leven toch mooi zijn zonder kut collega trouwens!
uh... gaan we regelen! wehehehquote:Op maandag 13 juli 2009 12:08 schreef tripack het volgende:
[..]
volgens mij ben je zo gemotiveerd nu dat ik bijna een gedicht hoor aankomen![]()
Mogguh Jongen!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:25 schreef Friday12 het volgende:
ik was te druk om te komen hier had nogal wat opdrachten open staan enzo
tjah, in logboeken zien we een inlog, alleen die gast sliep toenquote:Op maandag 13 juli 2009 12:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vraag me meer af... wie heeft dat ding dus uitgezet?
(als ik me niet vergis staat die standaard toch gewoon "aan"?)
Wat kan het leven toch mooi zijn zonder kut collega trouwens!
Van je collega's moet je het hebben he!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, in logboeken zien we een inlog, alleen die gast sliep toen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
quote:Op maandag 13 juli 2009 12:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Van je collega's moet je het hebben he!
Damn, ik heb gewoon al honger... en dat al zo vroeg op de dag...jah die belde op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zo: ja je moet snachts ook gewoon slapen jongen
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
Daar nog antwoord op gehad?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah die belde op.
ik zo: ja je moet snachts ook gewoon slapen jongen
niet echt was ziekquote:Op maandag 13 juli 2009 12:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh Jongen!
Wel een lekker weekend gehad?
jah, (het was de baas)quote:Op maandag 13 juli 2009 12:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Daar nog antwoord op gehad?
K ben ff eten, het is vroeg.. i know... maar heb hongerrrrrrrrrrr!
Jij bent ook aardig wat ziek trouwensquote:
hahahah lachen is goed voor je tochquote:Op maandag 13 juli 2009 13:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, (het was de baas)
Hij zo: jah ik sliep, doe maar ff uitzoeken
hij kan er altijd wel mee lachen haha
nee dat is endhovenquote:Op maandag 13 juli 2009 13:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahah lachen is goed voor je toch
Als het maar niet die kut systeembeheer van je was hahahaha
Zo, nu maar weer even wat doen
Bier en tieten lalalalalaquote:
en zo nog even doorgaan hahaquote:
altijd voor de zomerquote:Op maandag 13 juli 2009 13:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij bent ook aardig wat ziek trouwens
De hele zomer om precies te zijn!quote:
ik heb em niet gezien... zou tie stiekem aan het werk zijn of stiekem op vakantiequote:Op maandag 13 juli 2009 14:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
De hele zomer om precies te zijn!![]()
Damn, nu heb ik echt trek in een lekker koud biertje zeg hahaha
Heeft iemand die Bellert vandaag al gezien?
Ik vond ergens een 06 van hem online, ik en lyn smsje sturen... krijg ook niets terugquote:Op maandag 13 juli 2009 14:27 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb em niet gezien... zou tie stiekem aan het werk zijn of stiekem op vakantie
whehe dus je denkt dat het echt zijn mobiele nummer zou kunnen zijnquote:Op maandag 13 juli 2009 14:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vond ergens een 06 van hem online, ik en lyn smsje sturen... krijg ook niets terug
Kan toch onbeperkt smsjes sturen, dus boeit mij vrij weinigquote:Op maandag 13 juli 2009 14:48 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe dus je denkt dat het echt zijn mobiele nummer zou kunnen zijn![]()
![]()
zou wel erg zijn als dat wel zo zou zijn
dat is waarquote:Op maandag 13 juli 2009 14:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kan toch onbeperkt smsjes sturen, dus boeit mij vrij weinigwheheheh EINzzz 1 1 1
Zijn genoeg mensen die echt alles over zichzelf op the interwepsssss plaatsen
oew ff zoekenquote:Op maandag 13 juli 2009 15:06 schreef Crazy-M het volgende:
mijn 06 staat ergens op een brief die online is geplaatst
nog van scouting. Stelletje bosmongolen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:08 schreef tripack het volgende:
[..]
oew ff zoeken
mja helaas t emakkelijk te vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zal maar is mail sturen naar hun
Ik luister NL-Talig
Het is dat ik je nr al heb, anders....quote:Op maandag 13 juli 2009 15:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja helaas t emakkelijk te vinden
zal maar is mail sturen naar hun
na jah,quote:Op maandag 13 juli 2009 15:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het is dat ik je nr al heb, anders....
* Droxz.nl Evil modus aanzetten doet
droxz weet allesquote:Op maandag 13 juli 2009 15:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
na jah,
je weet mijn volledige naamvoor + Achternaam.
maar goed heb even gekeken,
ze hebben info wel van de site gehaald maar op google staat die nog wel
hij weet niet welke kadootjes hij krijgtquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:55 schreef tripack het volgende:
[..]
hij weet niet welke kadootjes hij krijgt
whehehehequote:Op maandag 13 juli 2009 15:56 schreef lynda het volgende:
[..]
dat dan weer wel!
Ik weet gewoon een stuk of 10 dingen waar hij van heeft gezegd ow dat vind ik leuk! ow dat ook..
3/4 weet hij niet meer..En wat ik gekocht heb weet hij al helemaal niet
niet de mijnequote:
staat, volgens mij,quote:Op maandag 13 juli 2009 16:03 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik weet je adres wel als we ff door zoeken![]()
Vertel schat, ik ben er klaar voor!quote:Op maandag 13 juli 2009 15:56 schreef lynda het volgende:
[..]
dat dan weer wel!
Ik weet gewoon een stuk of 10 dingen waar hij van heeft gezegd ow dat vind ik leuk! ow dat ook..
3/4 weet hij niet meer..En wat ik gekocht heb weet hij al helemaal niet
En ik ga hem zo vertellen wat ik allemaal heb gekocht!![]()
Ik weetz allezzzz, als ik echt wat wil weten...quote:
Moet je ook met mij bellen, en geen meloen eten!quote:Op maandag 13 juli 2009 16:10 schreef lynda het volgende:
Halve kilo meloen weg eten is lekker.. Maar niet zonder vork![]()
Handen plakken bah!
nehquote:Op maandag 13 juli 2009 16:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik weetz allezzzz, als ik echt wat wil weten...![]()
Kom je nou GVD nog eens een bakkie koffie doen ofzo in de stad?![]()
Neem ik wel een biertje als je het niet erg vind whehehe
ow ja ik moet nog druiven!quote:Op maandag 13 juli 2009 16:10 schreef lynda het volgende:
Halve kilo meloen weg eten is lekker.. Maar niet zonder vork![]()
Handen plakken bah!
Durft ie niet.. doen niet eens meer moeitequote:Op maandag 13 juli 2009 16:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik weetz allezzzz, als ik echt wat wil weten...![]()
Kom je nou GVD nog eens een bakkie koffie doen ofzo in de stad?![]()
Neem ik wel een biertje als je het niet erg vind whehehe
ok, zal aan je denkenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:31 schreef draculettetje het volgende:
ik moet juist morgen wel werken, heb dan maar weer eens een afspraak over hoe het verder zou kunnen gaan
hoe gaat het in huize draakjequote:
even stilte voor de storm maar gaat goed hoorquote:
Ik leg me er maar bij neer dat je gewoon een mietje bentquote:
Kunnen we er niet samen over dromen dan?quote:
gewoon omdat het moet zekerquote:Op maandag 13 juli 2009 16:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kunnen we er niet samen over dromen dan?
jah rustigquote:Op maandag 13 juli 2009 16:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
even stilte voor de storm maar gaat goed hoor
vanaf vanavond komt de hond van mn schoonouders hier zo goed als 3 weken logeren!
en bij huize tri pack dan?
ah da's het betere werkquote:Op maandag 13 juli 2009 16:46 schreef tripack het volgende:
[..]
jah rustigheeft nu vakantie en hier loopt het project bijna ten einde...
en over enkele weken op vakantie
Ga dan eens die datum vrij houdenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:46 schreef tripack het volgende:
[..]
jah rustigheeft nu vakantie en hier loopt het project bijna ten einde...
en over enkele weken op vakantie
Lyn wil het heul niet tegen mij vertellen, maar wel tegen 3pack!quote:
dat is ze toch ook niet verplicht?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Lyn wil het heul niet tegen mij vertellen, maar wel tegen 3pack!
is niet gelukt... etentje met de familie was de enige datum dat em konquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:53 schreef tripack het volgende:
[..]
is niet gelukt... etentje met de familie was de enige datum dat em kon
Dracu geeft het juiste antwoord alquote:Op maandag 13 juli 2009 16:53 schreef tripack het volgende:
[..]
is niet gelukt... etentje met de familie was de enige datum dat em kon
sorryquote:
Nee draakjuh, dat is raar²... niet goed!quote:Op maandag 13 juli 2009 16:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doe ik ook eens wat goed ipv alleen maar raar
hahahaha, ik mag hier tot half 6... laatste half uurtje gelukkig rustig aan hierquote:Op maandag 13 juli 2009 16:51 schreef Crazy-M het volgende:
pff bijna 17:00 haha
was me een dagje wel :d
ben ik nu ook al in het kwadraat en niet goedquote:Op maandag 13 juli 2009 16:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee draakjuh, dat is raar²... niet goed!
Toch maar even snel wat bij de patatboer halen?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:56 schreef draculettetje het volgende:
* draakje schrikt van de tijd
ik had nog moeten stofzuigen en het eten klaar maken
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben ik nu ook al in het kwadraat en niet goed
neujquote:Op maandag 13 juli 2009 16:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Toch maar even snel wat bij de patatboer halen?
morgen vrij,quote:Op maandag 13 juli 2009 16:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha, ik mag hier tot half 6... laatste half uurtje gelukkig rustig aan hier![]()
Ik kan ook koken hoor, vooral water, daar ben ik goed in!quote:Op maandag 13 juli 2009 16:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neuj
Mr E kan ook best wel kokenzelfs beter als dat ik het kan
Fijne avond draakjequote:Op maandag 13 juli 2009 17:01 schreef draculettetje het volgende:
maar ik ga wel kijken of ik nog wat voor elkaar krijg!
fijne avond allemaal!
Vanaf donderdag jongen.. Je bent de lulquote:Op maandag 13 juli 2009 17:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kan ook koken hoor, vooral water, daar ben ik goed in!
Na het drukke werkdag nog moeten koken, dat zuigt gewoon...
DUDE!quote:Op maandag 13 juli 2009 16:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
morgen swaffel-vrij,
woensdag cockring = niks doen (ik laat alles met mezelf doen)
Donderdag underground fuckie sucky party = alleen aanwezigen foto's maken
Vrijdag kringruk/plompzak avond met de familie = niks doen, ik lig dan in het midden zeg maar
Dag!quote:Op maandag 13 juli 2009 17:01 schreef draculettetje het volgende:
fijne avond allemaal!
wheheehe, gaat helemaal goed komen schat!quote:Op maandag 13 juli 2009 17:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Vanaf donderdag jongen.. Je bent de lul
Bedankt voor je inzet het draakjuh!quote:Op maandag 13 juli 2009 17:01 schreef draculettetje het volgende:
fijne avond allemaal!
Thx! Tot morgen man!quote:Op maandag 13 juli 2009 17:07 schreef tripack het volgende:
mensen ik gaat er ook vandoor![]()
morgen ff een site in de lucht gooien
fijne avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
G3|IJ|< |-|3B J3!quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:16 schreef Droxz.nl het volgende:
! |< |-|3B G33/\/ Z1/\/ /\/\33® !ik kon het lezen zonder spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik luister NL-Talig
Skilzzz i has it!quote:
en ik ookquote:
Dat dan weer welquote:
als dit maar dan niet zo'n dag wordt!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 06:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Wat een begin van de dag zeg.
Lazer je ff een bak koffie over jezelf heen
deze keer ben ik echt onschuldigquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:56 schreef Droxz.nl het volgende:
Vinden jullie dat normaal, mij 4 PM's sturen op de vroege ochtend
lol ben je belangrijk "Pquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:56 schreef Droxz.nl het volgende:
Vinden jullie dat normaal, mij 4 PM's sturen op de vroege ochtend
Klopt heulemaalquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
deze keer ben ik echt onschuldig
Ik en belangrijk.... whehehehequote:
Dude, begin met chronisch slaap te kort, pak desnoods een borrel... en TADA!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz, leer mij is wat uitslapen is op ee nvrije dag !!!
dat helpt echtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dude, begin met chronisch slaap te kort, pak desnoods een borrel... en TADA!
zelfs dat lukt niequote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dude, begin met chronisch slaap te kort, pak desnoods een borrel... en TADA!
TILBURRGSE ....eerhm....nare cv ketel?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
BREDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASE KANKER KACHEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
woei, weet je gewoon niks te zeggen?quote:
Het is nog vroegquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
woei, weet je gewoon niks te zeggen?
haha
hier we lquote:
Ja zo zo'n gangetje, ik wacht op de IT afdeling die me een nieuwe PC moeten komen brengenquote:
Alsof je dat anders wel konquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja zo zo'n gangetje, ik wacht op de IT afdeling die me een nieuwe PC moeten komen brengen
Kan dus even geen werk verrichten
Ah spuit11 geeft modderquote:
Whehehequote:
Dat slaaptekort werkt bij mij altijd prima!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:19 schreef tripack het volgende:
[..]
dat helpt echt![]()
vooral dat chronisch slaaptekort
je moe.... laat maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |