*doet een topicreport*quote:
mooi!quote:
you have no tastequote:
ik denk meer aan roest..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:26 schreef Inu het volgende:
Kevers![]()
Ik ga wel heel skeptisch zijn, want er zijn al 2 mensen wezen kijken en die wilden hem niet, dus dan zitten er vast haken en ogen aan
je kan beter hopen dat er wielen aan zittenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:26 schreef Inu het volgende:
Kevers![]()
Ik ga wel heel skeptisch zijn, want er zijn al 2 mensen wezen kijken en die wilden hem niet, dus dan zitten er vast haken en ogen aan
Dat viel mee zei die, wel wat blaasjes in de lakquote:
Hij kan zo mee als ik hem koopquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:28 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
je kan beter hopen dat er wielen aan zitten
Boeiendquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:23 schreef FUFR het volgende:
Juup, hier balen we van.
ik ga een topic report doen!
edit: done!
Blaasjes kunnen veel roest verbergen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat viel mee zei die, wel wat blaasjes in de lak
[..]
Hij kan zo mee als ik hem koop
dan zit de roest onder de lak...laat die kever ff 6 maanden buiten staan..dan komt de roest vanzelf doorzettenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat viel mee zei die, wel wat blaasjes in de lak
[..]
Hij kan zo mee als ik hem koop
jawel jongen, je zit er best mee, geef maar toe!quote:
Weet ik, heb me goed ingelezenquote:
Ouders hebben garagequote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:37 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
dan zit de roest onder de lak...laat die kever ff 6 maanden buiten staan..dan komt de roest vanzelf doorzetten
vrouwen die zelf hun auto fixenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Weet ik, heb me goed ingelezen
[..]
Ouders hebben garage
En ik wil wel zelf leren klussen
das 5 minuten, daarna hebben ze een man nodigquote:
Jij kent mij nog niet hequote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
das 5 minuten, daarna hebben ze een man nodig
jij roept al na 4 minuten?quote:
Dan kan ze beter een oude volvo kopen denk ikquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
en mocht je er niet uitkomen kan je altijd re8l bellen.
wij moeten echt eens meetenquote:
ik heb ook es met BB gemeet, ik kan veel hebben dusquote:
Ben ook al een tijdje wakker, hoor. Ben 1,5 uur aan het tutten geweest in de badkamer, heb ontbeten, een was gedraaid, de vaatwasser uitgeruimd, cd's en dvd's in dozen gestopt, kastje van z'n plek gehaald en nu heb ik geen zin meer.quote:
Wil jij die zilvernitraat nog? Dan kom ik wel ff langs zodra het niet meer zo hard regent.quote:
oh, ik dacht al dat je vrij was maar je bent gewoon aan het werkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ben ook al een tijdje wakker, hoor. Ben 1,5 uur aan het tutten geweest in de badkamer, heb ontbeten, een was gedraaid, de vaatwasser uitgeruimd, cd's en dvd's in dozen gestopt, kastje van z'n plek gehaald en nu heb ik geen zin meer.Maar het kastje staat nu precies voor de tv, dus ik moet iig nog ff een betere plek zoeken.
neej, ze zijn alive!quote:
Chaos, crisis in de zaalquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:01 schreef Stereophonic het volgende:
Kom bij me zitten, sla je arm om me heen en houd me stevig vast
Zo stil in mij
Een snol is een snol, ik dol niet voor de lol,quote:
hoe kom je daar aan?quote:
Betere vraag, hoe kom je er weer vanaf.quote:
operatief verwijderen lijkt mequote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Betere vraag, hoe kom je er weer vanaf.
quote:
quote:Beste snollen, hoe vaak moet ik van die tuthola's als jullie
niet zeggen dat de Osdorp Posse niet vrouwonvriendelijk is,
maar bitchonvriendelijk. Al jullie wijven die het verschil niet
zien tussen een meisje en een bitch, willen dat gewoon niet
zien omdat jullie zelf bitchen zijn. En als je nou godverdomme
moet horen wat nou pas echt vrouwonvriendelijk is, dan zal je het
krijgen ook.
quote:Je hebt geen hersens nodig om een goeie hoer te zijn..
Oh, van wie is Het is zo stil in mij dan?quote:
van van dik hout...niet van Bløfquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, van wie is Het is zo stil in mij dan?
Ik ken altijd de liedjes wel, maar weet nooit van wie ze zijn
Another day has gonequote:
Ach, een pot natquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:30 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
van van dik hout...niet van Bløf![]()
![]()
jongedame...quote:
Nieuwe Def P project is weer erg tofjes...quote:
zijn daar videobeelden van?quote:
not yet, eerst nog even oefenen, is nog niet zo soepeltjesquote:
verzoekje:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
not yet, eerst nog even oefenen, is nog niet zo soepeltjes
als het pakkie nog maar pastquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:47 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
verzoekje:
FUFR die in MegaMindy outfit de moonwalk doet.
weegschaal een verdieping hoger gebruiken, daar is minder zwaartekrachtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
als het pakkie nog maar past
FUFR doet momenteel 104 op de schaal van Weeg
goed plan!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:00 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
weegschaal een verdieping hoger gebruiken, daar is minder zwaartekracht
Zou je wel rennen, opa?quote:
foto!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:21 schreef ColtZ40 het volgende:
955 km in 8 uur en 53 minuten.Toch niet harder gereden dan 140km/uur en alleen maar file aan de andere kant van de snelweg.
Nederlanders kunnen trouwens niet autorijden merk je als je nederland in rij. Stap ik uit de auto in tuin hoor is toch een herrie! Heeft het bedrijf achter ons een rooster in de muur geplaatst van 50*50cm waar warme lucht uit komt en terring herrie. Wij weten van niks.... Morgen een houten plaat er tegen aan schroeven. Zijn ze helemaal van de pot gerukt.
ja ik wil het nogquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wil jij die zilvernitraat nog? Dan kom ik wel ff langs zodra het niet meer zo hard regent.
welkom thuis moppiequote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:21 schreef ColtZ40 het volgende:
955 km in 8 uur en 53 minuten.Toch niet harder gereden dan 140km/uur en alleen maar file aan de andere kant van de snelweg.
Nederlanders kunnen trouwens niet autorijden merk je als je nederland in rij. Stap ik uit de auto in tuin hoor is toch een herrie! Heeft het bedrijf achter ons een rooster in de muur geplaatst van 50*50cm waar warme lucht uit komt en terring herrie. Wij weten van niks.... Morgen een houten plaat er tegen aan schroeven. Zijn ze helemaal van de pot gerukt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
foto!
en welcome back. alvast sterkte voor morgen.
nee, dit hoef je niet te pikken, zo kun je niet eens fatsoenlijk in de tuin zitten, ik zou er wel even de politie bij halen, dan sta je sterkerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thanks en dank u.
Ik hoorde van de poes verzorger dat ze afgelopen maandag hier aan de deur stonden met de mededeling dat ze een gat is muur wilden maken vanuit onze tuin. Zijn reactie er word helemaal niks geplaats en toch zit het er......
ze zijn ook zonder jouw toestemming in de tuin geweest..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thanks en dank u.
Ik hoorde van de poes verzorger dat ze afgelopen maandag hier aan de deur stonden met de mededeling dat ze een gat is muur wilden maken vanuit onze tuin. Zijn reactie er word helemaal niks geplaats en toch zit het er......
quote:
dit rooster kan alleen maar vanuit je tuin geplaatst zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thanks en dank u.
Technisch gezien kan het van binnenuit geplaatst zijn, maar dan zijn ze wel heel goed!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:41 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
dit rooster kan alleen maar vanuit je tuin geplaatst zijn
wat een aso's...
hebbem net gesproken, hij denkt ook van binnenuit gelet op de afwerking en het minimale steengebeuren in zijn tuin.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Technisch gezien kan het van binnenuit geplaatst zijn, maar dan zijn ze wel heel goed!![]()
Dat is volgens mij ook het geval.... Wat je ziet links naast het rooster is purschuim.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Technisch gezien kan het van binnenuit geplaatst zijn, maar dan zijn ze wel heel goed!![]()
zit je met de bouwvak in de kouquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:51 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik denk dat ik een grote slang om het rooster plaats en dan de lucht naar het huis tranporteer. Dan kan ik gelijk de Eon opzeggen.
Dan is het zomer.quote:
protesteren dat er een energiecentrale in jullie wijk wordt gebouwd!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:56 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan is het zomer.![]()
Zit net te denken het zal er in de winter ook wel gezellig uit zien. Een kerncentrale achter in de tuin...
Protesteren dat zeker.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:05 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
protesteren dat er een energiecentrale in jullie wijk wordt gebouwd!
wij compenseren dat met lyricsquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:08 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik mis MJ trouwens in de TT
ik ookquote:
En voor mij is het ook mooi.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:12 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is niet mooi Juup.
Voor jou dan weer wel.
Ahquote:
Daar zal je de komende 50 jaar nog wel mee geconfronteerd worden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
En voor mij is het ook mooi.![]()
Ik word zo moe van dat gedoe rond wacko jacko.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
En voor mij is het ook mooi.![]()
Ik word zo moe van dat gedoe rond wacko jacko.
20 jaar later ben je nog steeds engquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:16 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ah![]()
*Videoband the making of thriller zoeken gaat.
Ik weet nog goed toen ik die voor het eerst heb gezien. Bij een vriend thuis als 6 jarig opdondertje met een kussen voor mijn hoofd. ENG MAN
ben jij 33?quote:
whehehehe een 30+'erquote:
kutquote:
Videoquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:16 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ah![]()
*Videoband the making of thriller zoeken gaat.
Ik weet nog goed toen ik die voor het eerst heb gezien. Bij een vriend thuis als 6 jarig opdondertje met een kussen voor mijn hoofd. ENG MAN
dat mag ik hopen jaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zit als het goed is inbegrepen bij de vriendin.
Internetquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Video
http://newzleech.com/?group=&minage=&age=&min=min&max=max&q=making+of+thriller&m=search&adv=
dat pleurt ik net op twitterquote:
Ik weiger.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar nu wel, dus gooi die video maar weg.
Juup©quote:
Incognitoquote:
vingerenquote:
Civicquote:
van vrouwen verliezen met squashenquote:
Een keer! Een fucking keer!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:11 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
van vrouwen verliezen met squashen
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
druk, momenteel wat emo, SQ kan geen kritiek handelen enzulks
je zou eens wat beter tegen kritiek moeten kunnen!!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
druk, momenteel wat emo, SQ kan geen kritiek handelen enzulks
En dat schrijf jijquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:31 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
je zou eens wat beter tegen kritiek moeten kunnen!!!
*knuffelt*
hou je bekquote:
mja, bespaart een hoop genante momenten op je werkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:31 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
je zou eens wat beter tegen kritiek moeten kunnen!!!
*knuffelt*
quote:
dat toont wel aan dat je het zo niet bedoeld denk ikquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, bespaart een hoop genante momenten op je werk
"Ik vind dat je soms wel een beetje arrogant en neerbuigend doet en dat vinden mensen niet zo sympathiek"
SQ:![]()
![]()
![]()
Collega:
hetzelfde zoals altijdquote:
klopt, ik ben heel slecht in mijn binnenkant naar buiten reflecterenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:35 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
dat toont wel aan dat je het zo niet bedoeld denk ik
Scheten laten lukt toch nog wel?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, ik ben heel slecht in mijn binnenkant naar buiten reflecteren
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wel veel saaier nu SQ er bijna niet meer is
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeker na die Spaanse bonensoep van vanmiddag
quote:
*eens isquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wel veel saaier nu SQ er bijna niet meer is
wat is haar nummer?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:52 schreef bleiblei het volgende:
Passen de shirts nu eigenlijk?
Ik vind het eigenlijk wel okee dat SQ een fatsoenlijk leven leidt. Nu ik nog.
Enne, als jullie der willen spreken is er nog altijd de telefoon!
112, vragen naar eskuquote:
0900 - 1884quote:
kwinnie of ik dr nummer nog heb, vergeet trouwens niet haar te vragen waar we het over gehad hebbenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:52 schreef bleiblei het volgende:
Passen de shirts nu eigenlijk?
Ik vind het eigenlijk wel okee dat SQ een fatsoenlijk leven leidt. Nu ik nog.
Enne, als jullie der willen spreken is er nog altijd de telefoon!
voor al uw erotische gesprekkenquote:
ook eens. minder mensen om op de kast te krijgenquote:
iets met de iphone en dikke vingers..quote:
met de Ziggo klantenservice?quote:
euh....dat was 5quote:
de plaatje zelluf teld nietquote:
try it.quote:
picsquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:25 schreef amaranta het volgende:
Wat zegt u? 18 weken al????
\![]()
![]()
Zo'n buik had ik nog niet eens met 7 maanden
![]()
![]()
![]()
(Ja dik schaap, bij jou zagen daarvoor waarschijnlijk niet eens dat je zwanger was door je ziljoen vetrollen)
Ik ben heul nie dik nie!
Ben potverdorie nog aan toe zowat halverwege en weeg ongeveer 62 kg. Volgens mij woog die trut bij dr geboorte al 80
IK BEN NIET DIK!!!
hey dikkequote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:25 schreef amaranta het volgende:
\![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Ja dik schaap, bij jou zagen daarvoor waarschijnlijk niet eens dat je zwanger was door je ziljoen vetrollen)
Ik ben heul nie dik nie!
Ben potverdorie nog aan toe zowat halverwege en weeg ongeveer 62 kg. Volgens mij woog die trut bij dr geboorte al 80
IK BEN NIET DIK!!!
yeah or you are fatquote:
hoeveel maands ben je nu?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:25 schreef amaranta het volgende:
\![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben heul nie dik nie!
IK BEN NIET DIK!!!
wellesquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:26 schreef amaranta het volgende:
Artic is heul nie actief op twitter helaas
De ouders van de groep die ik volgend jaar krijg willen mij niet als jufik ben te streng, word snel boos en verhef mijn stem
Nouhou dat is heelemaal niet 100% war.
zijn het allemaal hippies ofzo?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:26 schreef amaranta het volgende:
De ouders van de groep die ik volgend jaar krijg willen mij niet als jufik ben te streng, word snel boos en verhef mijn stem
overheenlees schaamtequote:
sorry maar dit is moddervetquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:28 schreef amaranta het volgende:
een pic? Ik zal eens kijken.
[ afbeelding ]
vorige week zaterdag
pic stoekquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:28 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
vorige week zaterdag
Weet ik veel, ze hebben hun beklag gedaan bij de directeur.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet ik veel, ze hebben hun beklag gedaan bij de directeur.
Oke, ze hebben in zovere gelijk, dat ik inderdaad weleens mijn stem verhef. En ik heb dit schooljaar inderdaad wel eens vaker dan normaal moeten mopperen.
Maargoed, zoals die ouders het omschreven; juf amaranta staat bekend als...
klonk het alsof ik een of ander vismarktwijf ben met een kort lontje dat van 8.30 tot 15.00 alleen maar boos aan het schreeuwen is.
wie is dat rechts in dat gele jurkje?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:28 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
vorige week zaterdag
koeltoer is relatiefquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet ik veel, ze hebben hun beklag gedaan bij de directeur.
Oke, ze hebben in zovere gelijk, dat ik inderdaad weleens mijn stem verhef. En ik heb dit schooljaar inderdaad wel eens vaker dan normaal moeten mopperen.
Maargoed, zoals die ouders het omschreven; juf amaranta staat bekend als...
klonk het alsof ik een of ander vismarktwijf ben met een kort lontje dat van 8.30 tot 15.00 alleen maar boos aan het schreeuwen is.
En dat is dus absoluut niet waar.
jai kan zelf knippie en plakkie doen in browsdingquote:
lijkt een mooi meisjequote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
die in het midden misschien.... maar die is 4 maanden geleden bevallen
hij vreet ook nooit niequote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toch issie best gespierd voor 'n graat
ik eerst gvdquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij vreet ook nooit nie
ik zou bijna gaan doneren
Een lelijke Duitse??quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:31 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
wie is dat rechts in dat gele jurkje?
quote:
the ketchup songquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aserejè ja de jè de jebe tu de jebere seibiunouva,
majavi an de bugui an de buididipi,
aserejè ja de jè de jebe tu de jebere seibiunouva,
majavi an de bugui an de buididipi
ik zag het voor mequote:
Nee, het is een ander lied, ik zal het even voor je opzoeken. Het was tevens ook de openingsdans.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aserejè ja de jè de jebe tu de jebere seibiunouva,
majavi an de bugui an de buididipi,
aserejè ja de jè de jebe tu de jebere seibiunouva,
majavi an de bugui an de buididipi
ben je dr wel mooi vruug vanaf, kadookes innenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:41 schreef amaranta het volgende:
maargoed, ik zal een samenvatting geven van de hochzeit
Op vrijdag snauwde de bruid dat we er ECHT op 12 uur moesten zijn want in Duitsland gaan de deuren dicht, en dan blijven ze dicht![]()
zaterdag 12 uur. Wij bij de trouwlocatie. Bleek dat de getuige zn paspoort niet bij zich had. Ja duh, in Nederland doe je dat soort dingen van te voren, dus het bruidspaar wilde al een andere getuige gaan zoeken maar H. de broer van de bruidegom heeft zich naar het hotel gesneld om hem toch te halen
Ik versta geen Duits maar de ambtenaar had een oersaai 100 in een dozijn standaard onpersoonlijk praatje waarin hij het bruidspaar geen een keer ibj naam heeft genoemd maar steeds over 'het bruidspaar' sprak.
12.20 klaar. De bruid moet uit een po, vieze worst met bier drinken en wij worden pas om 15.00 op de feestlocatie weer verwacht.
15.00 trouwlocatie. We gaan taart met koffie eten/drinken. Op de achtergrond klinkt kutmuziek.
klaar.
wachten....
wachten....
wachten...
18.30 buffet
19.00 klaar
daarna beetje feest tot uurtje of 0.30
Maargoed, het rare.
Sommige mensen waren alleen bij de ceremonie.
Sommige alleen om 15.00
Sommige alleen bijj het eten
Om 20.30 waren bijna alle gasten weer weg.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, het is een ander lied, ik zal het even voor je opzoeken. Het was tevens ook de openingsdans.
Iets met vliegtuig en giraffe die hoog is en zwemmen enzo...
deze
Jij bent idd niet dik neequote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:25 schreef amaranta het volgende:
\![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben heul nie dik nie!
IK BEN NIET DIK!!!
das sind die ja nicht geweundquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:44 schreef amaranta het volgende:
Ook bizar, een bruiloft waar ze alleen maar Duitsche hits draaien (gaat zelfs voor deze volksheld te ver)
En als er dan een blokje oudhollands hakken is lopen de Duiters huilend weg.
haal die arm uit da vrouwkequote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij bent idd niet dik neeWat een doos was dat dan
Gaat het al goed met de hormoontjes?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:26 schreef amaranta het volgende:
Nou, het hele voorval grijpt me wel aan eerlijk gezegd. Of het nou waar of niet is. Vind het niet leuk dat er zo over mij geroddeld wordt op het schoolplein.quote:
das ook niet leuk nee, wat vind de leiding er van?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou, het hele voorval grijpt me wel aan eerlijk gezegd. Of het nou waar of niet is. Vind het niet leuk dat er zo over mij geroddeld wordt op het schoolplein.
Wazig gedoe daar.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:41 schreef amaranta het volgende:
maargoed, ik zal een samenvatting geven van de hochzeit
[...]
25!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:50 schreef Friek_ het volgende:
Hallo.
Binnenkort zijn hier in mijn studentenhuis (jawel, ik zit echt op kamers nu) twee kijkavonden die ik mag organiseren. Reken maar dat dat de grootste hel wordt voor de potentiële bewoners. Die 25 kijkavonden zijn mij niet in de koude kleren gaan zitten.
Dat geloof ik graag, maar zit er misschien niet een kleine kern van waarheid in? Als alle ouders gaan klagen dan klopt er meestal iets niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou, het hele voorval grijpt me wel aan eerlijk gezegd. Of het nou waar of niet is. Vind het niet leuk dat er zo over mij geroddeld wordt op het schoolplein.
Weet ik niet. Ik heb de directeur alleen gisteren avond gesproken en hij had het richting die ouders wel voor me opgenomen, maargoed, ik zie maandag wel wat hij tegen me te zeggen heeft.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
das ook niet leuk nee, wat vind de leiding er van?
backen ze je up?
eensch, maar doe not underestimate the power of the roddelmoedersquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, maar zit er misschien niet een kleine kern van waarheid in? Als alle ouders gaan klagen dan klopt er meestal iets niet.
lekker over laten waaien, misschien eens op de grootste roddelmaakster afstappen na school. meteen uit haar habitat trekken en vragen hoe of watquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik heb de directeur alleen gisteren avond gesproken en hij had het richting die ouders wel voor me opgenomen, maargoed, ik zie maandag wel wat hij tegen me te zeggen heeft.
Dat zei ik net toch al? Het klopt dat ik dit schooljaar veel heb moeten mopperen. En ik verhef ook weleens mijn stem, net zaols mijn collega's ook doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, maar zit er misschien niet een kleine kern van waarheid in? Als alle ouders gaan klagen dan klopt er meestal iets niet.
bb: Die J. is ook wel pittigquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
eensch, maar doe not underestimate the power of the roddelmoeders
*heel voorzichtig naar andere bank kijkt...
frieksel, waar woont ge nu dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:50 schreef Friek_ het volgende:
Hallo.
Binnenkort zijn hier in mijn studentenhuis (jawel, ik zit echt op kamers nu) twee kijkavonden die ik mag organiseren. Reken maar dat dat de grootste hel wordt voor de potentiële bewoners. Die 25 kijkavonden zijn mij niet in de koude kleren gaan zitten.
zolang niet de hele klas spontaan naar een andere school verhuisd, fok them, reageer het gewoon lekker af op hun kidsquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat zei ik net toch al? Het klopt dat ik dit schooljaar veel heb moeten mopperen. En ik verhef ook weleens mijn stem, net zaols mijn collega's ook doen.
Maar niet op de manier zoals het in de brief stond.
Maar ik weet ook waar het vandaan komt. Ik ken de ouder niet en de ouder kent mij ook niet maar die had gepraat met 1 moeder uit mijn klas. En die had helemaal aan het begin van schooljaar een keer een opmerking daarover gemaakt, maar daarna niet meer.
het punt is, de klas zou eigenlijk naar Mr. D gaan. En dat is teruggedraaid en nu moeten ze naar mij en mijn duo. En voglens de directeur grijpen ze alles aan om die keuze ongedaan te maken. En als daaribj hoort dat ze mij dan zwart moeten maken, dan moet dat.
sssst, dalijk leest ze je nogquote:
BWAAAAAAAAAPquote:
Wat een kut situatiequote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat zei ik net toch al? Het klopt dat ik dit schooljaar veel heb moeten mopperen. En ik verhef ook weleens mijn stem, net zaols mijn collega's ook doen.
Maar niet op de manier zoals het in de brief stond.
Maar ik weet ook waar het vandaan komt. Ik ken de ouder niet en de ouder kent mij ook niet maar die had gepraat met 1 moeder uit mijn klas. En die had helemaal aan het begin van schooljaar een keer een opmerking daarover gemaakt, maar daarna niet meer.
het punt is, de klas zou eigenlijk naar Mr. D gaan. En dat is teruggedraaid en nu moeten ze naar mij en mijn duo. En voglens de directeur grijpen ze alles aan om die keuze ongedaan te maken. En als daaribj hoort dat ze mij dan zwart moeten maken, dan moet dat.
welneequote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:38 schreef amaranta het volgende:
en toen was het stil??
dropshotquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:47 schreef Stereophonic het volgende:
dilemma...bier of whiskey
smaakt ie een beetje?quote:
ja toch wel, ondanks de 40%quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:52 schreef FUFR het volgende:
Check of je partner vreemdgaat met een anonieme sms onder bijvoorbeeld een andere naam!!
lijkt me notquote:
naar rob natuurlijk, wel eerst je nummer uitzetten en je Kitty ofzo noemenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:03 schreef amaranta het volgende:
Hmmm waar moet je dan naar smsen?
oh ik dacht dat het via een 4545 sms nummer ging ofzo...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
naar rob natuurlijk, wel eerst je nummer uitzetten en je Kitty ofzo noemen
Bij sms krijg je altijd het nummer te zien.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
naar rob natuurlijk, wel eerst je nummer uitzetten en je Kitty ofzo noemen
Juup, soms moet je je er effe niet mee bemoeienquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bij sms krijg je altijd het nummer te zien.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
Juup, soms moet je je er effe niet mee bemoeien
ik had ze bijna zover
Jezusquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:13 schreef FUFR het volgende:
[quote]Op vrijdag 10 juli 2009 22:10 schreef amaranta het volgende:
http://www.indemaling.com/?ggl=1&pi=maling-ad
[/quoteDit is een betaalde abonnementsdienst die wordt aangegaan voor onbepaalde tijd.
Echt triest iddquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jezus![]()
Dat vind ik een molotovcocktail door het raam @ Marsweg 2B waard.
Wat is er gratis aan die abo dienst a 9 euro per week.
Wat een vreemde opmerkingquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:20 schreef febster het volgende:
Schijnbaar krijg je ook grotere lul als je meer macht hebt dus ja, ik snap het wel
whehehequote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:13 schreef Inu het volgende:
Aah, brak!
Gisteren in Tivoli gaan dansen, daar hebben ze gewoon een 16+ deurbeleidallemaal jonkies dus en ik werd 18 geschat door eentje
Hij dacht verder ook dat ik rechten deed en dat de vriendin waarmee ik was schoonheidsspecialiste was
Meisje heeft 2 mastertitels op zak, waarvan 1 cum laude en de ander aan de beste universiteit van Engeland
*herkenbaar*quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:13 schreef Inu het volgende:
Aah, brak!
Gisteren in Tivoli gaan dansen, daar hebben ze gewoon een 16+ deurbeleidallemaal jonkies dus en ik werd 18 geschat door eentje
Hij dacht verder ook dat ik rechten deed en dat de vriendin waarmee ik was schoonheidsspecialiste was
Meisje heeft 2 mastertitels op zak, waarvan 1 cum laude en de ander aan de beste universiteit van Engeland
Wat? Van de leeftijd of het inschatten van opleidingsniveau?quote:
Beidequote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Wat? Van de leeftijd of het inschatten van opleidingsniveau?
Kever was echt niksHij had echt mega veel rotte plekken en ongeveer de hele achterkant moest vervangen worden
En een bocht maken in zn 2 trok ie niet eens...
Ja, maar te hoog opgeleid is beter dan ditquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:25 schreef febster het volgende:
[..]
Beide, ik zit er soms echt langs, maar ik schat ze standaard te hoog opgeleid en te jong
Das ook een tactiek hequote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar te hoog opgeleid is beter dan ditZe gaat het iig nog vaak horen van ons
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:25 schreef febster het volgende:
[..]
Beide, ik zit er soms echt langs, maar ik schat ze standaard te hoog opgeleid en te jong
Je moet idd geen 10 jaar verkeerd gaan zittenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]![]()
Te jong is overigens niet positief tot hun 25ste.
Maar wat voor gesprekken heb jij in godsnaam in de kroeg, klinkt wel verrekte cheesy.
Hij had al 6 kijkers gehad zelfs...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:29 schreef febster het volgende:
[..]
Das ook een tactiek he. Beide is niet zo erg om te horen
. Maar jammer van de kever, al zit het er natuurlijk wel in als hij al 2 kijkers had gehad
.
het was een hallo dag, geen dag dagquote:
Hallo.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:38 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
het was een hallo dag, geen dag dag
Houdoequote:
Dat is wel serieus faal. Had die kerel dat niet door de telefoon kunnen vertellen? Had je een zinloze rijs naar Zwijndrecht gescheeld.quote:
Naja, tis niet mijn kinda aanpakquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:55 schreef febster het volgende:
[..]
Je moet idd geen 10 jaar verkeerd gaan zitten... Ik lul altijd maar wat, beetje slijmen, hoe cheesy ook, kan nooit kwaad is mijn ervaring
.
Ik welquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:54 schreef Stereophonic het volgende:
en weer geen reet uitgevoerd vandaag
gefeliciteerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |