*doet een topicreport*quote:
mooi!quote:
you have no tastequote:
ik denk meer aan roest..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:26 schreef Inu het volgende:
Kevers![]()
Ik ga wel heel skeptisch zijn, want er zijn al 2 mensen wezen kijken en die wilden hem niet, dus dan zitten er vast haken en ogen aan
je kan beter hopen dat er wielen aan zittenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:26 schreef Inu het volgende:
Kevers![]()
Ik ga wel heel skeptisch zijn, want er zijn al 2 mensen wezen kijken en die wilden hem niet, dus dan zitten er vast haken en ogen aan
Dat viel mee zei die, wel wat blaasjes in de lakquote:
Hij kan zo mee als ik hem koopquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:28 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
je kan beter hopen dat er wielen aan zitten
Boeiendquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:23 schreef FUFR het volgende:
Juup, hier balen we van.
ik ga een topic report doen!
edit: done!
Blaasjes kunnen veel roest verbergen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat viel mee zei die, wel wat blaasjes in de lak
[..]
Hij kan zo mee als ik hem koop
dan zit de roest onder de lak...laat die kever ff 6 maanden buiten staan..dan komt de roest vanzelf doorzettenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat viel mee zei die, wel wat blaasjes in de lak
[..]
Hij kan zo mee als ik hem koop
jawel jongen, je zit er best mee, geef maar toe!quote:
Weet ik, heb me goed ingelezenquote:
Ouders hebben garagequote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:37 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
dan zit de roest onder de lak...laat die kever ff 6 maanden buiten staan..dan komt de roest vanzelf doorzetten
vrouwen die zelf hun auto fixenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Weet ik, heb me goed ingelezen
[..]
Ouders hebben garage
En ik wil wel zelf leren klussen
das 5 minuten, daarna hebben ze een man nodigquote:
Jij kent mij nog niet hequote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
das 5 minuten, daarna hebben ze een man nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |