Ja euh, ik hoef niet terug naar >90 kilo heur!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wacht maar tot de Mevrouw met je klaar is
Op het moment valt 't wat tegen, hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij sport dan ook echt hysterisch veel
*jaloers*
zal blij zijn als t weer september is
dat zeg ik, wacht maar tot de Mevrouw met je kaar isquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja euh, ik hoef niet terug naar >90 kilo heur!![]()
Dat klinkt onheilspellendquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zeg ik, wacht maar tot de Mevrouw met je kaar is
Je moet ongeveer 23 liter magere yoghurt extra eten om een kilo aan te komenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja euh, ik hoef niet terug naar >90 kilo heur!![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dit is een heel neutrale tvp, zonder mening whatsoever.
Ik vind het ook pas een ontbijt als er muesli ofzo in zit.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:22 schreef Viking84 het volgende:
Uh, 250 gram yoghurt is écht niet veel hoor. Minder dan dat kun je toch geen fatsoenlijk ontbijt noemen?
.
Moet je eens een zooitje witte druiven door je yoghurt met muesli gooien. Lekker joh! Vooral als je druiven uit de koelkast komenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind het ook pas een ontbijt als er muesli ofzo in zit.
Het is een net bakje vol. Dus lijkt me wel vrij normaal en fatsoenlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:22 schreef Viking84 het volgende:
Uh, 250 gram yoghurt is écht niet veel hoor. Minder dan dat kun je toch geen fatsoenlijk ontbijt noemen?
.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Ladies! Wie duimt er voor me dat ik de reis van Casa Kaas naar huis overleef zonder erg nat te regenen?
quote:
Oeh, dat ga ik proberen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Moet je eens een zooitje witte druiven door je yoghurt met muesli gooien. Lekker joh! Vooral als je druiven uit de koelkast komen
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Ladies! Wie duimt er voor me dat ik de reis van Casa Kaas naar huis overleef zonder erg nat te regenen?
Ok, dan begrepen we elkaar even verkeerd. Ik dacht dat geen haar op jouw hoofd eraan dacht een bakje yoghurt van 250 ml weg te werken. Maar wel dusquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is een net bakje vol. Dus lijkt me wel vrij normaal en fatsoenlijk.
ja, als ik het in een vingerhoed stop is die ook tot aan de rand gevuld na 2 druppelsquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is een net bakje vol. Dus lijkt me wel vrij normaal en fatsoenlijk.
Idd. Of frambozenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind het ook pas een ontbijt als er muesli ofzo in zit.
Ja hoor, maar das wel de max. En ik doe er geen spul doorheen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, dan begrepen we elkaar even verkeerd. Ik dacht dat geen haar op jouw hoofd eraan dacht een bakje yoghurt van 250 ml weg te werken. Maar wel dus.
250ml Optimel-yoghurt bevat 75 - 100 kcal.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, dan begrepen we elkaar even verkeerd. Ik dacht dat geen haar op jouw hoofd eraan dacht een bakje yoghurt van 250 ml weg te werken. Maar wel dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |