Ik krijg er jeuk vanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:18 schreef Viking84 het volgende:
CF, ik weet nog niet wat ik ga eten! Hieronder het menu (let niet op de namen van de gerechten). Wat zouden jullie nemen?
*menukaart*
------
En wat kookaspiraties betreft. Komend weekend ws weer een lasagne (miss wel die met zalm van MoBlo!) en volgende week ga ik weer even iets nieuws bedenken.
Jawel, maar het is ook het laagste cijfer wat ik het hele jaar gehaald hebquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou 'de fluit en de trommel' nemen denk ik Vik
Maria: nasmaakjes zijn niet fijn, maar een 7 is toch een net cijfer verder? Is dit je afstudeerscriptie?
Niet zo gek dat je even baaltquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jawel, maar het is ook het laagste cijfer wat ik het hele jaar gehaald hebHet was de scriptie van mn MA, maar ik ga nog een RMA doen
Dus heb nog een kans om me te bewijzen *spierbal*
Springbok is héérlijk vlees! Supermager en goeie wildsmaak.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:26 schreef Phaidra het volgende:
Vik, ik vind de combi's van de meeste gerechten een beetje apart/ te veel smaken ineen. Maar de filets van springbok (ik weiger mee te gaan in hun naamgeving) klinkt wel intrigerend en lekker. Die zou ik nemen denk ik.
dat wil nog wel meevallen!quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:08 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat heel EO-jongerendag verliefd is op Arie. Die zijn tot nog toe alleen dit gewend:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Viking84 op 10-07-2009 12:35:40 ]Niet meer actief op Fok!
ja, ik moest met bijlezen ook wel lachen om de "kwakjes in t zwembad" grappenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Ikke niet![]()
En ik ga ws. niet zwemmen op een marsje want ik heb pas om 3 uur afgesproken met Kwak (dat klinkt ook gek als je het zo typt). Ik voel ook wel dat ik trek heb, dus ik ga zo Casa Kaas verlaten en naar huis. Daar heb ik nog knackebrod en pfiledelpfia!
ik heb t ook gehad, de hele maand juni. het is nu bijna over.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Had jij ook dat hoesten?? Waar komt dat ineens vandaan??
Voor de rest voel ik me niet grieperig. Alleen een loopneus en dat hoesten dus. En nu dus enorm moe, maar dat is omdat ik al nachten verrot slaap.
Ik heb vanochtend ontbeten met 2 crackers met zure Franse light mayo (ik heb 5 flessen meegenomen, dus kan even vooruit) en cherrytomaatjes. (die van de AH excellent. Die zijn op het moment heerlijk: smaakvol en zoetig!!) met heel duur zout erop. (uit de Camargue, heel klein potje voor 3 euro en het smaakt naar .........zout)en versgemalen peper.
Ik ben m'n vriezer aan het leegeten, want ik heb een beetje teveel geld uitgegeven de laatste tijd.En ik moet de vriezer ook ontdooien.
Anyways: vanavond eet ik een opgewarmde burrito. Kijken of dat dan nog smaakt.
Nee ik ben lenig. Ik kan dat. Met een vuist op mijn eigen rug bonken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm. Dan heb je toch een ander virusje. No slijm here, maar wel al 3 weken keelpijn
.
Hoe heb je dat slaan gedaan? Tegen de muur aan gebonkt?
Je hebt best kans dat het idd aan de docent in kwestie ligt hoor! Dat had ik ook wel een beetje. Ik kreeg van 1 docent standaard een 7 voor werkstukken, terwijl ik van andere docenten meestal hogere cijfers kreeg. Maar hij was wél de aangewezen persoon om m'n scriptie te begeleiden vanwege het onderwerp. Om dan maar een ander onderwerp te kiezen vond ik toch wat te ver gaan. Ik heb wel een tweede begeleider gezocht uit een andere hoek, voor het evenwicht. Resultaat 7.5. Ik weet bijna zeker dat dit het gemiddelde was van een 7 van de ene docent en een 8 van de andere.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aagh die menukaart
[..]
Jawel, maar het is ook het laagste cijfer wat ik het hele jaar gehaald hebHet was de scriptie van mn MA, maar ik ga nog een RMA doen
Dus heb nog een kans om me te bewijzen *spierbal*
Hehe ga ik ook doen hoor!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet zo gek dat je even baalt
Lage cijfers: even slikken en weer doorgaan. Andere opties zijn er niet
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:28 schreef Viking84 het volgende:
Even tussen spoilers, want het gaat over MJ:
Is .com. En ik wil het filmpje in dat geval ook graag zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de meesten lopen gewoon achteruit
![]()
Ja ik ook hoor! Maar bij mij is dat genetisch bepaaldquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee ik ben lenig. Ik kan dat. Met een vuist op mijn eigen rug bonken.
O, .com, sorryquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is .com. En ik wil het filmpje in dat geval ook graag zien
de meesten lopen gewoon achteruit
Gewoon in het kleedhokje, danquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:44 schreef kwakveense het volgende:
foto gaat niet lukken, aangezien ik op kantoor zitmisshcien vanavond...
Welk recept heb je voor rendag? kan eens kijken of ik je kan helpen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:47 schreef Phaidra het volgende:
Ik wilde het idd eens helemaal zelf proberen! Het liefst maak ik rendangmaar de ingrediëntenlijst is echt episch en ik weet van de helft niet wat het is. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat je 500 gram vlees in de vijzel fijn moet malen, dat lijkt me erg intensief werk
. Dus begin ik maar met iets simpels, hoewel ik dus twijfel of iets simpels wel lekker wordt...
Zie edit, vijzel was voor een ander recept. Maar ik heb een recept uit Lonny: De authentiek Indische keuken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Welk recept heb je voor rendag? kan eens kijken of ik je kan helpen.
Oeh, best een goed recept! Ik zou alleen de kippenbouillon vervangen door runderfond, uit zo'n pot van struik.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:58 schreef Syrena het volgende:
Ah!
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=318754&rq=tamarindepasta
Later ergens gelezen dat je de tamarindepasta ook kunt vervangen door azijn (maar dat weet ik niet meer zeker).
En dat uur van het recept is dus echt VEEL te kort. Als ik het nog eens zou maken zou ik het 's ochtends maken en dan lekker aan laten staan tot het uitelkaar valtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, best een goed recept! Ik zou alleen de kippenbouillon vervangen door runderfond, uit zo'n pot van struik.
Sinds het niet meer zo overdadig zonnig is, ben ik een stuk chagrijniger. Maar ik ben wel al 1,5 week gestopt met mn AD dus daar kan het ook aan liggenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:47 schreef ColdFeet het volgende:
Gewoon in het kleedhokje, dan
Ik ga niet zwemmen vandaag. Geen tijd. En ook geen pufIk weet niet wat ik heb, ben zo idioot moe
Zou het van het weer komen?
Kemirinoten koop je bij de toko. Moet je even roosteren voor gebruik, toch? Ik vind ze heel lekker; geven goede smaak en lekkere 'bite' (in gemalen vorm, dat wel).quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:01 schreef Phaidra het volgende:
Ok, ben even in het kruidenkastje gedoken en het valt nog wel mee (het is alleen zo verwarrend dat er voor 1 product verschillende benamingen zijn!). Ik zou nog nodig hebben: stengel sereh of serehpoeder, kemirinoten, djeroek poeroetblaadjes en (het sap van) een djeroek limo. De santen ga ik echt niet zelf maken, dat heeft vriendje ooit geprobeerd, maar was echt pokkewerk. Dus die koop ik gewoon kant-en-klaar. De rest is in huis aan kruidenspullen dus.
Edit: en nog 11 (!!) lomboks. Misschien doe ik daar wat zuiniger mee, want ik vind gerechten al snel te pittig. Kan de meneer er zelf nog wel sambal bij gooien.
15 euro maar? Hmmm....quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:32 schreef kwakveense het volgende:
lein: ik heb een nieuwe bikinikiniki! voor maar 15 euro bij de hunkemoller... jeuj. nu loop ik niet meer voor lul straks!
en ik dacht vanochtend dat het zondag was dus heb de wekker uitgegooid en doorgeslapen tot half elf
Kan niet, je bent aan de mirena toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vrees dat het ook wat met het weer heeft te maken. Hou ik mezelf voor. Ik betrapte mezelf vanmorgen op de gedachte aan een zwangerschap (ieks).
Syrena, tamarinde is toch vrij zurig? zou je idd de stooftijd iets mee moeten kunnen verkorten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |