Dat is bij jou gebeurd he, vroeger?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat je zo een hele andere naam opgeeft. Doe maar Kees ofzo.
Een 'leven'.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom, UI?
We waren gewoon [hier].
Toen ik net buiten stond om te roken, kwam er nog één naar me toe. Maar in plaats van de weg naar de GGD te vragen, moest ze bij Carré zijn. Sinds wanneer is dat de verzamelplek van korte rokjes?quote:
Carre is niet echt een plek voor korte rokjes idd.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Toen ik net buiten stond om te roken, kwam er nog één naar me toe. Maar in plaats van de weg naar de GGD te vragen, moest ze bij Carré zijn. Sinds wanneer is dat de verzamelplek van korte rokjes?
Da's waar ook, Lieke van Lexmond was een paar weken terug opeens single.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Een 'leven'.
Met weemoed blader ik nog wel eens in de playboy waar ze in staat. Maar foto's wegen niet op tegen de echte slet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Da's waar ook, Lieke van Lexmond was een paar weken terug opeens single.
Lieke.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kijk nou eens naar wat je getypt hebt.
Oh, dat noem jij "een leven".quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Met weemoed blader ik nog wel eens in de playboy waar ze in staat. Maar foto's wegen niet op tegen de echte slet.
ik.quote:
Haai! Weet je al wanneer je feestje is?quote:
Hoe was de dienst? Vast in een kerk als het in Brabant was.quote:
Sorry, zitten nog onder de striemen, dus ik vind het niks om er foto's van te maken.quote:
Dat was een goede tijd, de even dagen zovty en de oneven dagen J.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:54 schreef Joene het volgende:
Stiekem ben ik gewoon zo een Zovty gelijk aan J.
Geweldige film.... en mijn afscheidsspeech bij Ricoh.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
"Fuck it, let's go bowling...."
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:54 schreef Joene het volgende:
Stiekem ben ik gewoon zo een Zovty gelijk aan J.
Katholieke Kerkdienst idd, en erachteraan de crematie. het was ok !quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:04 schreef YPPY het volgende:
Hoe was de dienst? Vast in een kerk als het in Brabant was.
Dan is het goed, als het ok was.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 07:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Katholieke Kerkdienst idd, en erachteraan de crematie. het was ok !
Ik ga lekker op vakantie als iedereen weer aan het werk is.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:13 schreef Houzer het volgende:
Goffer iedereen gaat maar op vakantie of is vrij, en ik maar werken
Ik ookquote:Op maandag 13 juli 2009 09:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ga lekker op vakantie als iedereen weer aan het werk is.Veel relaxter.
Mijn vrouw werkt in het onderwijs , niet mogelijk dus.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ga lekker op vakantie als iedereen weer aan het werk is.Veel relaxter.
Jemig, wat heb jij het zwaar. Verplicht in het hoogseizoen vrij nemen en dan ook nog eens niet weggaan.quote:
mwah een en ander heeft met de familie omstandigheden van afgelopen maanden te maken, hieraan is afgelopen week een einde gekomen. Nu eerst maar even laten bezinken allemaal en dan ms nog wel ff weg maar anders pas weer met herfst of kerst ofzo.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jemig, wat heb jij het zwaar. Verplicht in het hoogseizoen vrij nemen en dan ook nog eens niet weggaan.
Ga dan tenminste nog kamperen op de Veluwe ofzo.
Ja Thanx Hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 09:42 schreef Liejannuh het volgende:
Ok, dat kan ik me dan ook wel weer voorstellen.
Sterkte iig.
Dag J.quote:
Nice!quote:Op maandag 13 juli 2009 09:43 schreef Houzer het volgende:
Volgend jaar ga ik 3 maanden vakantie houden in Thailand denk ik.
Jesters en badpak foto's natuurlijk.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:53 schreef Joene het volgende:
T, het klinkt als een toffe vakantie.
Waar zijn je jester foto's ?
Echt he, ik snap het niet. Maar goed, naquote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:45 schreef Joene het volgende:
Weer is wat anders hehehe , ik heb me gister eens verdiept in dat fenomeen Twitter. Nou heb ik zo een 30 van die updates gedaan ofzo en nu denk ik wat heb het eigenlijk voor nut
Het is helemaal hip en brekend want dat die blanke pedo dood was stond ook als eerste op Twittert OMFGORZ!!!11111111quote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:53 schreef Joene het volgende:
Ach ik dacht weet je , iedereen post blijkbaar de meest onzinnige meldingen dat kan ik ook !
Maar ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat boeiend vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |