Deze multifail moet ik ff quoten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
Whahahah hij weet de naam van een eilandengroep waar niemand een fuck om geeft nietquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:30 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Wat TS bescheef deed de NSB toch ook?
De joden zó slecht vervolgen dat het daarna maar aan de duitsers werd gevraagd.
Berry lul!!!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:42 schreef LockonStratos het volgende:
Misschien ben ik wel een collega van TS haha!!!
Ik ben het, Berry van IT
quote:
LockonStratos heet Berryquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:42 schreef LockonStratos het volgende:
Ik ben het, Berry van IT
En 'werkt' op de IT afdeling!quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:04 schreef AlphaOmega het volgende:
Gewoon volgende keer zelf oppakken, en op een gegeven moment je hele team een mail sturen dat er blijkbaar teveel mensen aanwezig zijn op het werk. Een bezuinigingsvoorstel, laat mensen verplicht verlof opnemen.
Ik drink nooit koffie op mijn werkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:47 schreef Timmor het volgende:
Ik pis over 15 min in je koffie Berry...![]()
En het vervelende is...ik weet wie jij bent....jij niet wie ik ben.....
..of..quote:rat de; v(m) -ten algemeen voorkomend knaagdier
quote:prut·ser de; m,v -s iem die niets kan
Ben je zwartquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:42 schreef LockonStratos het volgende:
Ik ben het, Berry van IT
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
Ik werkte een paar jaar geleden in een fabriek, als vakantiewerk. Een keer moesten er ijzeren kasten worden gemaakt, alleen het voorbeeld exemplaar was door een heftruck overreden en enorm verragd. Dus de chef zegt tegen een collega: "Ja wil je die andere kasten ook even maken? Gewoon precies hetzelfde als het voorbeeld." Alleen hij wist niet dat het voorbeeld kapot was.
Wat doet die kerel dus, is hij eerst met de heftruck over alle kasten heen gereden zodat ze net zo gaar waren als het voorbeeld en zegt toen: "Ja, ik heb ze precies gemaakt als het voorbeeld.".
Daarna hoefte hij het ook niet meer te doen.
TS is Oost-Europeaan en werkt in de landbouwquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:57 schreef Timmor het volgende:
Ik betrap de laatste tijd een aantal collega's op een smerige eigenschap. Het is komkommertijd
LuNchtsverkeersleiderquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |