Ik moet nog van alles op mijn computer zetten, maar heb iig één hele leuke met mijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:01 schreef Zhenar het volgende:
Oeh, kun je je profiel updaten met bruine foto's![]()
Ik ga pas eind augustus comazuipen
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:05 schreef El_Che het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de nieuwe filmpjes met zonnebrandcreme en keiveel innuendo
Ga je dan ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:18 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben doodop; ga slapen.
(I know: boooring)
I sure didquote:
Dat einde.quote:
Dat zou wel geniaal zijnquote:
Neequote:Op zondag 2 augustus 2009 @ 19:36 schreef El_Che het volgende:
[..]
MBHoe is het? Gaan jullie nog weg?
Dat is wel romantischquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Mja, misschien een paar daagjes Parijs ofzo in het najaar
Je bedoelt zweetbandjes, polsbandjes, scheenbeschermers en dat soort erotiserende shit?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:48 schreef El_Che het volgende:
[..]
Heb je ook de bijbehorende sportkleding aangeschaft?
Heb jij dat?quote:
Nou, een paar jaar geleden waren we er begin november... KOUD!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 @ 19:48 schreef El_Che het volgende:
[..]
Dat is wel romantischTenzij het de hele tijd regent
Maar zo'n guur Parijs heeft wel wat
Vandaag gekocht... met een extra Wii Motion Plusquote:
Nee, moet dat?quote:Op zondag 2 augustus 2009 @ 22:59 schreef IQM het volgende:
MB, heb jij How I Met Your Mother wel 's gezien?
Tofquote:Op zondag 2 augustus 2009 @ 23:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vandaag gekocht... met een extra Wii Motion Plus![]()
Echt ideaal spel voor als er mensen langskomen die wel willen Wii'en, maar er geen reet van kunnen![]()
Oftewel: laagdrempelig, maar super fun
Gelijk hebben inzake welke kwestie?!quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja
Ik denk trouwens dat Z&I gelijk hebben!
Sowieso elke kwestie natuurlijk, maar nu bedoelde ik die van HIMYM en dat ie weer met Robin is.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gelijk hebben inzake welke kwestie?!
Ja, eigenlijk wel.quote:
Oh die kwestiequote:Op maandag 3 augustus 2009 01:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Sowieso elke kwestie natuurlijk, maar nu bedoelde ik die van HIMYM en dat ie weer met Robin is.
Hmmz. Ik ben wel between series op dit momentquote:Op maandag 3 augustus 2009 @ 09:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.Ik zou het in ieder geval een geruststelling vinden als jij de serie ooit een eerlijke kans zou geven en zou proberen het te volgen.
En ik geloof oprecht dat het je niet zal teleurstellen.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmmz. Ik ben wel between series op dit momentDus ik zal er eens over nadenken
21 september begint seizoen 5 in Amerika.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:18 schreef MissBliss het volgende:
Waar moet ik het kijken dan? En loop ik dan gelijk al een seizoen achter?
Het voordeel is dat HIMYM maar 20 minuten per aflevering is, daar ben je iets sneller doorheen dan de 40-minutenseries.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:57 schreef MissBliss het volgende:
Seizoen 5 al
Nou, ik ga het wel downloaden en dan zie ik wel wanneer ik het ga kijken
20 minuten is beter ja! Hoewel je dan wel vaak denkt: "Oooh, nog eentje, het duurt toch maar 20 minuten!" En dan blijf je dus kijken tot 4 uur 's nachtsquote:Op maandag 3 augustus 2009 @ 12:34 schreef Steve het volgende:
[..]
Het voordeel is dat HIMYM maar maar 20 minuten per aflevering is, daar ben je iets sneller doorheen dan de 40-minutenseries.
Ja, en?quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
20 minuten is beter ja! Hoewel je dan wel vaak denkt: "Oooh, nog eentje, het duurt toch maar 20 minuten!" En dan blijf je dus kijken tot 4 uur 's nachts
Onhandig als je de volgende dag moet werkenquote:
Ik ga niet met je afspreken totdat je minimaal 6 afleveringen van Six Feet Under hebt gezien! En ik ga je overhoren!quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:10 schreef MissBliss het volgende:
Wat een eng meisje.
Maar ik moet ook al Dexter en Six Feet Under kijken, heb ik ook al aan mensen beloofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |