Ik ookquote:
Van welke serie, slut?!quote:
quote:
quote:
goed zo, ook van de oudelayoutclub dus!quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:35 schreef MissBliss het volgende:
Ik zie een cactus bij jou.
Yeahquote:Op donderdag 16 juli 2009 @ 12:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
goed zo, ook van de oudelayoutclub dus!
Niet omdat ik vorige week al een topic over je maaktequote:Op donderdag 16 juli 2009 12:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Eindelijk heb ik een reden gevonden om je weer een beetje te mogen.
Dat kan ik me niet meer herinneren.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Niet omdat ik vorige week al een topic over je maakte?
Je post erin, gekquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet meer herinneren.Is dat gek?
Ik ga nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:02 schreef IQM het volgende:
SC-vriendjes, wanneer gaan jullie op vakantie en waar naartoe?
Nee, zit nog steeds diep in de scriptie-misčrequote:
Pff, gaat over Jan Smit. Ik klik niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, zit nog steeds diep in de scriptie-misčre.
Ik moet trouwens echt erg lachen om dit: http://www.dumpert.nl/med(...)it_alles_is_weg.html![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
hihi, ik ben vandaag naar Beeld en geluid geweest. Is iemand daar al eens geweest?
Ik moet even dit delen, mijn ingesproken reclame![]()
Bekijk deze YouTube-video
Als je d'r over begint, moet je het ook posten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb ook nog genant materiaal waarop ik het nieuws voorlees, maar die laat ik lekker achterwege
Vooruit dan maarquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je d'r over begint, moet je het ook posten.
Dat zijn de regels.
Oeh tofheid.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Vooruit dan maarMijn soap-debuut:
Dat is toch niet het nieuws voorlezen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Vooruit dan maarMijn soap-debuut:
Nee, die komt echt niet door mn goedkeuring heenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is toch niet het nieuws voorlezen?'t Is wel leuk!
![]()
PM. PM. PM.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, die komt echt niet door mn goedkeuring heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |